Megszűnök

Az utóbbi időben egyre többször merült fel bennem e gondolat, tegnap este azonban meghoztam a döntést, bezárom és hamarosan törlöm a blogot. Szép volt, jó volt, de ennyi volt, ideje megpihennem…

18 hozzászólás to “Megszűnök”

  1. Komoly? O.o

  2. *Bejegyzést elolvas*
    *Dátumot checkol*

    Hmm…

  3. De cseles… AF Peti? 😀

  4. Azaz, After Future… =)

  5. A képen lévő alakon csak pislogtam mi akarna lenni.
    Látom ma nagyon szórakozott vagy… ^^

  6. Jóvan, majdnem bedőltem 😛

  7. Igazság szerint nem hittem, hogy bárki is komolyan veszi. Ma annyi fárasztó hülyeséget hallottam, kaptam, hogy gondoltam én is fárasztok már egy kicsit. =)

  8. Mikor megláttam a címet, egyből tudtam, hogy áprilisi tréfa. Meg gondolom azért is esett le egyből, mert ma már megtréfáltak…

  9. Engem is átcsesztek ma párszor… hihetetlen mennyire gyerekesek tudnak lenni felnőtt emberek ilyenkor. =)

  10. ne zárd már még be, ezt az otaku cikkedet lementem, meg még párat, tök érdekes, én is otaku vagyok bár még kezdő stádiumba de jó úton haladok… minden anime tetszik ami nem normális… :S

  11. Nem zárom be, Áprilisi tréfa volt. =)

    Amúgy meglep a reakciód, a legtöbb magát otakunak nevező egyén elég elvarázsolt debil… de nem is baj, hogy néha értelmesebbek is akadnak.

    A nem normális egy elég viszonylagos dolog, főleg ha animékről van szó, az elborult dolgokat én is szeretem, de csak ami jól csinálja.

  12. Gondoltam,hogy áprilisi tréfa volt!

  13. Magdolna néni Says:

    Jaj, egek! Én simán bevettem!
    Nem baj, kapsz tőlem egy ma készült cosplay fotót:

  14. Jó lett. Igazi unikum lehetett a sok animus között. =)

    • Magdolna néni Says:

      Köszönöm. Szerintem is jobb lett, mint a Meg anno.
      Á, itt nem csak kizárólag Desuk voltak. Ez ilyen vegyesvágott volt. Sci-fi, fantasy, képregény, szerepjáték és anime voltak a témák. Mondjuk az más kérdés, hogy a Griffin család egyikbe sem sorolható be, de nem zavar. (A legnagyobb rajongóim egy Navi apuka, egy toronymagas Darth Vader és egy 4 tagú ijesztő maszkot viselő csuklyás szerepjátékos csóka voltak.)

  15. Magdolnan néni Says:

    Köszi!
    A táskám: érzéki csalódás. a Jobb vállamon látszik egy barna bőrtáska füle. A piros tatyó a mögöttem álló fekete felsős alakhoz tartozik.

  16. Ja ok, annyira nem figyeltem… =)

Vélemény, hozzászólás?

