Oghren

Na ez egy jópofa karakter, még azoknak is ajánlom a videók megtekintését, akik egyébként nem játszanak. Van rajta Magyar felirat, de kis angoltudással senkinek sem jelenthet problémát. =)

Reklámok

6 hozzászólás to “Oghren”

  1. Áhh, Oghren hatalmas arc! 😀
    A párbeszédeit bírtam igazán a többi karakterrel. ^^

  2. Ja, azok is jók. Főleg Morrigant bírtam, amikor Alistairt szívatta. =)

    Egyik kedvenc monológom amikor mindhárman ott vannak:

    Oghren: “Szóval te meg a Kamarás ha?” (Kuncog)
    Morrigan: “Remélem nem Alistairra gondolsz.”
    Oghren: “Rá? Miért az egyáltalán a lányokat szereti?”
    Morrigan: (Kuncog) “Azt hiszem ez még mindig nem egyértelmű.”
    Alistair: (Sóhajt) “Tudjátok én is itt lennék.”

  3. Egyértelműen a legjobb karakter az egész játékban 😀

  4. A Bioware nagyon jó karaktereket szokott csinálni, még egyes mellékszereplők, minibossok is meglepően stílusosak.

    Oghren, Morrigan, Zevran mellett még Shale volt az akit nagyon bírtam, de szinte minden karakterben találtam valami szimpatikusat, talán csak Alistair meg Leliana volt néha fárasztó.

  5. Hmm Bioware… eszembe jutnak a régi szép mdk2-s emlékek:]

  6. Annak már a demojával is nagyon elvoltam… első PC Gurus CD-men (ami a mai napig megvan) találtam rá. =)

    Dragon Age meg a Kotor után az egyik legjobb csapatjátékos RPG, csak ez a DLC baromság ne lenne… =|

Vélemény, hozzászólás?

