PaSwG Arts

Aki ismer valamennyire, tudja, hogy van egy olyan szokásom, hogy ha valami megtetszik, akkor arról szinte végtelen mennyiségű fanartot tudok begyűjteni, már persze csak igényeseket. =)

Reklámok

29 hozzászólás to “PaSwG Arts”

  1. Na most lebuktál Peti! Most már nem tagadhatod h fanboy vagy! 😛
    https://peter1989.files.wordpress.com/2011/04/panty_and_stocking_with_garterbelt_art_76.jpg ennél végem lett, annyira jól néz ki! ^^

  2. Ha “ennyire sok” igényes fan art készült hozzá, akkor talán mégsem olyan népszerűtlen a deszuk körében, mint ahogy azt eddig hittük. 😀

  3. Az idő sok mindent megold, de ennyi képet akár 3 alkotó is lazán össze tud hozni. Mondjuk nem is akkora baj, hogy nem vált a mainstream hype áldozatává. =)

  4. Hát, azért én szerettem volna ha egy ilyen sorozat kultanimévé válik, mert akkor eggyel bővült volna a nézhető mainstream animék száma. No, mindegy. Remélem a Toriko is be fog jönni neked, a tavaszi szezonból mindenesetre nézni fogom, talán egyedül csak ezt az egyet.

  5. A Gainax animéi általában nem a mainstream érába készülnek. A P&S akárcsak a TTGL olyan közepesen ismert, de a többsége azoknak akik 1-2 résznél tovább nézik, megszeretik. Szerintem pont akkora hírverés lengi körbe, amennyi kell, se több, se kevesebb. Egy jó és humoros anime, ami mutat valami újszerűt, ennyi.

    Inkább csak nálunk indult be negatív hullám ezzel az animével szemben, érdekes módon Nyugaton jóval kevesebb negatív kritikát kap, pedig nekik jóval több okuk lehetne a sárdobálásra.

  6. Apropó kritika: te aztán naprakész vagy, mondhatom. 😀 Nem láttam még eddig olyan magyar fórumot, ahol előkerült a Panty and Stocking, és te még nem szóltál hozzá. 😀

  7. Miért lennék naprakész? Maundon volt egy “csevej” majdnem 3 hónapja, illetve az Aoin nyitottam neki egy topicot, mert 3 ember is érdeklődött a téma iránt. Rákérdeztem legyen e neki téma, azt mondták jó lenne, hát lett egy, ennyi a történet. Ha ez “naprakészség” akkor amit a csőanimések művelnek az mi? =)

  8. Akkor úgy fogalmazok, hogy ahol eddig magyarul az animéről írtak vagy volt neki egy fórumon topic, ott mindenhol látom a napszemüveges Brolyt. 😀

  9. 2 fórum és 3 blog nehezen meríti ki a “mindenholt”… =)

    Most őszintén, mit akarsz ezzel? Miért nem vágod hozzám, hogy fanboi vagyok, mint ahogy quke tette, aztán kész, a dolog el van intézve? =)

  10. Nem akarok semmit. Csak mikor ide tévedtem, nem hittem volna hogy valaha is fenboj leszel. 😀 Nem gúnyból, én is fanolok pár animét. Csak meglepett a dolog. 😀

  11. Nos ha a fanboyság azt jelenti hogy nyomatok egy blogra 3 bejegyzést és beszélek róla azzal a néhány emberrel, aki hozzám hasonlóan kedveli, akkor ja, fanboy vagyok. =)

    Ha valaha is fanboy voltam, akkor 2006-2007 körül voltam az a Sailor Moon másodvirágzásom idején, amikor cosplayt terveztem, fanoldalt vezettem, fanficet írtam és ha SM-ről volt szó, minden más anime, film, játék elé raktam. Aztán ez is elmúlt, viszonylag hamar.

    Panty & Stockingot láttam egyszer végig, megismételtem a kedvenc részeimet, kiírtam, és néhanapján az OST-ből benyomatok egy-egy számot, ennyi. Fanartokat amúgy is szokásom gyűjteni, DB, HnK, meg még vagy fél tucat animéből vannak lementve artok.

    Nem tartom magam fanboynak, de ha már annak neveznek, akkor inkább ennek az animének vagyok a fanboya, ami hosszú évek óta először próbált valami újszerűt mutatni, mint a Narutonak, a K-Onnak, vagy egyéb overhypeolt szarságnak. =P

  12. Nah, hát csak a felére sikerült “jobb klikk, kép mentése más néven”-t nyomni… 😀

    Btw a 29-es a kedvencem!

    • Tudtam hogy jó pár neked is tetszeni fog, főleg amin Stocking van. =D

      Apropó, animét azóta nézted tovább? Kíváncsi lennék tőled egy értékelésre…. =)

      • Ez az animu eléggé hangulatfüggő, szal csak akkor nézem, ha tényleg erre van szükségem valami fárasztó, unalmas nap után, így egyelőre csak négy epizódhoz volt szerencsém. :3

        De mondom, nem olyan rossz ez végül is.

      • Végül is azok után, hogy elsőre látatlanban droppoltad, már ez is valami… =) Azért egy értékelésre tényleg kíváncsi lennék majd ha egyszer a végére érsz, hogy mit gondol róla az akit annyira nem nyűgözött le, de rossznak se tartja.

  13. Mind jó, kivétel a 18. Ott elég furán néznek ki. : )

  14. Ezek közül az első (Disgaeás), meg az 59-ik (Lagannos) egész jóra sikerült, de a többivel sincs különösebb gond. Jóval közelebb álnak az eredeti animéhez mint az átlag fanartok.

    Ami a magyarhonban jelentkező ellenvéleményeket illeti, személy szerint két kategóriát vettem észre, amit sarkított esetben életkorra való tekintettel is be lehet határolni:

    a.) a jobbik eset, amikor a toilethumor miatt nem jön be valakinek.

    b.) a rosszabik eset, amikor jobb nem lévén eltalálják hogy nem elég animés, túl nyugatias, és a többi, miközben a gyakran sokkal rosszabb darabokról ódákat zengenek.

    • Ebből inkább a B változat érvényes, illetve amit kihagytál a C, amikor pusztán a grafika miatt írják le a sorozatot, ráadásul úgy, hogy csak képeket láttak belőle.

      Ahogy én észrevettem, kevés kivételtől eltekintve a kritizálók többsége nevetséges indokokra hivatkozva támadja… emlékezzünk csak a Soul Eateres arcra.

  15. “ha valami megtetszik, akkor arról szinte végtelen mennyiségű fanartot tudok begyűjteni, már persze csak igényeseket”–> Akkor ebben hasonlítunk.
    Btw azon lepődtem meg egyébként, hogy PaSwG-ből nagyon kevés szar/igénytelen fanartot találtam (hál’ istennek), sőt mi több, annál is kevesebb rule 34 képet, ami azért ennél a sorozatnál adná magát, de jobb a jelenlegi állapot. :Đ
    Nekem is van pár kigyűjtött képem, linkelem is alább a kedvenceket. :}

    Aranyoska

    Mozis plakát ;}

    Rendőrnénik

    MUHAHAHA

    Mi lenne ha..

    Ijesztő, de nagyon badass

    Nem szeretem a waifus képeket, de ez..<3

    Ez pólóra simán mehet!

    • UI: SPOILER A Mi lenne ha + az Ijesztő, de nagyon badass-re csak az katt, aki már végzett az anyimével!

    • Ezek is egész jók. =)

      Hentai doujinshi biztos van már ebből is (miből nincs?) de hogy viszonylag kevés van az ilyen stílusú cuccokból, az szerintem betudható annak, hogy egyrészt az Anime se különösebben szemérmeskedik, másrészt maga a grafika is erősen redukálja a “keltetést” (az átváltozós animációkat kivéve).

  16. No, végre végig tudtam nézni! Nagyon fasza volt, Stockingot pedig a végén csak még jobban megkedveltem. 🙂 Tényleg jó lenne ha készülne belőle újabb évad, ezt még sokáig el tudnám nézni. Elemzést pedig valamikor majd írok róla.

  17. Még kábé ugyanennyi epic részt, vagy egy hosszabb OVAt, moviet elbírna, meg téma is lenne még bőven, amit ki lehetne forgatni, parodizálni, de az se baj ha így marad a sorozat ahogy van. Így legalább nem fenyeget az a veszély, hogy egy esetleges gyenge, erőltetett folytatás keserű szájízt hagy maga után.

    Látom te is Stocking párti vagy… igaz ezt már megszoktam, nekem mindig azok a karakterek jönnek be, ami a többségnek nem, vagy kevésbé. =)

  18. Panty is szimpatikus volt, de Stocking több problémával szembesült (elhízás, szerelem, plusz gyakran ő háborodott fel ha Pantyt sértegették), és ettől vált a szememben szimpatikusabbá mint Panty, aki csak az utolsó két részekben mutatta meg hogy tud ám ő is “más” lenni, ha akar.

    Apropó, visszakanyarodva arra hogy itthon ellenséges a fogadtatása: http://www.youtube.com/watch?v=1VNWlfk0ZPw&feature=related Azért nyugaton sem tetszett mindenkinek. Érdemes végighallgatni a srác “kritikáját”, az utolsó kép amit beraknak “jó anime” címszó alatt szerintem kifejezi, mit gondolok most róluk éppen.

  19. Végignéztem és alapvetően a kritikai megállná a helyét akkor, ha ezt az animét egy átlag school life, slice akárminek szánták volna, csak hogy nem az.

    A kommenteket elnézve ezt a véleményt osztom én is: “This show is like spongbob ren and stimpy and all those other classic cartoons. Every episode is episodic so why the hell do you expect it to have plot. Its not suppose to have plot. You watch it for entertainment.” (Bár Spongebob helyett a Rocko jobban megállná a helyét).

    Dirty Pair szintén nem rossz, elég nagy klasszikus és talán még van is némi hasonlóság, de ott az évszám, 1985. Vagyis 25 év(!) van a két anime között, ami alatt azért a franchise erősen átalakult, megváltozott. A Dirty Pair megfelelt az akkori elvárásoknak, a Panty & Stocking pedig a maiaknak.

  20. Nekem az a hangnem nem tetszett ahogy az egészet előadja. Member kritikáit sem tudtam végignézni, mert nagyon irritál az előadásmódja.

    Ami ezt a csávót illeti, kb. a Gainaxos animéket előhozta, mint a műfaj szégyeneit. Én eddig ezt az egyet láttam szóval nem nyilatkozom arról hogy jogos-e vagy nem, de előhozta az FLCL-t meg a Lagannt is, amiket úgy tudom kedvelsz.

    A Dirty Pair pedig valóban nem rossz, de szerintem az ábrázolás módot támadni… nem volt valami tisztességes.

  21. Személy szerint kedvelem a Gainax animéit (már persze nem mindet) de elfogadom ha valakinek nem jön be a stílusuk. A kritikai szerintem se volt fair, Member meg csak simán túlzott a sajátja végén.

    A videó legalább arra jó volt, hogy eszembe juttatta a Dirty Pairt, lehet írok majd arról is, csak újra kéne néznem, mert már jó régen láttam és már totál elfelejtettem.

Vélemény, hozzászólás?

