If Were Real

Avagy ha valódiak lennének… =) Nemrég találtam rá erre a kis sorozatra a neten, érdemes megnézni, a kedvenceimet linkelem is.

Ha valódiak lennének a Filmek…

Ha valódiak lennének a Rémisztő filmek…

Ha valódiak lennének a Gyerekműsorok…

Ha valódiak lennének a Rajzfilmek…

Ha valódik lennének a Videojátékok…

Reklámok

4 hozzászólás to “If Were Real”

  1. Ezeket nem ismertem, kösz h felvidítottad a napomat Peti! ^^

  2. Yuriko-chan Says:

    A rajzfilmeset ismertem.

  3. Yuriko-chan Says:

    A többi is nagyon jó. 😀 Bármennyire is szeretem a filmet, a Home Alone-os téglapoén nekem sem tetszett soha.

  4. A rajzfilmes és a videojátékos lett a legjobb. =)

Vélemény, hozzászólás?

