Contra

Ahhha… =P

14 hozzászólás to “Contra”

  1. Argus Solotov Says:

    Mé’, azt hittem ez evidens mindenkinek XD…

  2. Kitudja… =D Mondjuk nem mint ha Duke kománál ne lenne egyértelmű, kiről lett mintázva. =)

  3. Argus Solotov Says:

    Bazzeg mennyit toltuk ezt kis pöcsösként, még általános iskolásokként…

  4. Az alap gamet én is sokat toltam haverokkal. Az újabbakat már inkább csak láttam, hogy mások tolják vele.

  5. Best effin crossover eva. Kár hogy a németeknek nem volt gyomruk anno az ilyesmihez és lecseréltek minden embert robotra, mondván hogy így nem fog ártani az ifjúságnak…

    A kép egyébként még manapság is win kategóriás, ehhez már csak egy Nagy Durranás 2/Metal Slug crossoveres kép hiányzik, és valóban lehetne adaptációról beszélni. 🙂

  6. A németek… jaj, ők a mai napig produkálják a failt ilyen téren. Képesek voltak visszavonni a Wolfenstein 2009-et, amit náluk már eleve cenzurázottan adtak ki, mert néhány textúra elkerülte a figyelmüket, és néha produkált a game vért, ezért másodszor is átvágták rajta magukat, és csak aztán kerülhetett újra a boltok polcaira.

  7. Arnold egy az egyben oda illik de Stalone is.
    Contra meg a best fuckin 2d shooter címet megérdemli mert NES, SNES, Genesises részek nagyon jóra sikerültek kár, hogy az új Uprising már csak 360/PS3 exclusive

  8. Epic game volt, akárcsak a Metal Slug. Azt hiszem csak Halloween Harry, meg a két Jazz Jack Rabbit volt az amivel többet pufogtattam. =)

  9. Rég jártam erre. Látom a blog nem igen változott semmit és már a listaírásig is eljutottál, ráadásul többször az általad szapult témában is. Ironikus. 🙂

  10. Egyébként no offence, csak megjegyeztem.

  11. Írtam egy-két listát ja, ha már a többiek is írtak, hát én is, miért ne? =)

    Viszont én 1 listával le is tudtam az adott témát, vannak akik már a 8. vagy 9. listát írták a kedvenc videojáték zenéikről, animékről, filmekről, stb.

    Animékről van 1 pozitív, 1 negatív lista, meg 1 a klisékről, azt hiszem ez bőven belefér, ráadásul nem csak sima lista, infok és a véleményem is benne van.

    Ironikus? Már miért lenne az? Attól hogy a fandom televan retardáltakkal és minden szezon jó 90%-a szar, attól még vannak jó animék minden stílusban, és vannak értelmes fanok is. =)

  12. Never mind. :mrgreen:

  13. Nekem sincs kedvem mindig köcsögösködni na. =D

Vélemény, hozzászólás?

