Random DeviantArtist

Hmm… ma este nézegettem a statisztikákat, és valami igen érdekes dolgon akadt meg a szemem…

Most valaki vagy nagyon kurvaanyázik, vagy valamelyik padawan terjeszti az igét. Kíváncsi vagyok melyik lehet… =)

6 hozzászólás to “Random DeviantArtist”

  1. csak nem az én profilomra néztél fel? o__o
    én journalba kiirtam pont ezt a 3 posztodat, de csak azért mert nagyon tetszettek és gondoltam megmutatom másoknak is. de ha gondolod, leszedem.

  2. Nem néztem még a profilod, hanem amikor valaki, valamit linkel a blogról, egy bejegyzést, képet, akármit, akkor a blogengine visszajelez. Egyébként semmi gond, sőt örülök neki, ha valakinek tetszik. =) Nyugodtan linkelhetsz akármit.

    • oh értem. rendben. jó hogy végre találtam egy blogot amin csupa olyan bejegyzéseket látok amikkel 100%-osan egyet értek 😀

      • Hát… lehet lesz majd egy-kettő amivel azért csak 99%-osan fogsz, de amúgy kösz, hízelgő. =) Jó, hogy nem csak véresszájú Naruto fangirlök találnak ide.

  3. Héj, én is linkeltem néhány helyre már bejegyzéseid, többségét csak egyszer, de az Elfen Lied-eset már vagy 4x 🙂

  4. Oké, akkor neked is kösz. =) Nem nézem mindig a blogstatisztikákat, csak amikor eszembe jut. Ezen is azért akadt meg a szemem, mert viszonylag sokan jöttek onnét.

Vélemény, hozzászólás?

