Mugen – Hogy halt meg Chuck Norris…

Ennyit erről… =)

Reklámok

15 hozzászólás to “Mugen – Hogy halt meg Chuck Norris…”

  1. FAKE! Chuck Norrist senki se győzheti le! Chuck Norrisnak az álla helyén is egy ököl van!
    Am jó a videó. ^^ Furcsa mer’ amit láttam YTn az sebezhetetlen volt, ez valami új?

  2. Na… Lehet hogy ez volt az utolsó bejegyzés ezen a blogon… 😀

  3. Jaj hagyjuk már ezt a Chuck az alternatív isten dolgot, ennyi erővel Segal is lehetne hasonló meme figura. =)

    quke: Chuck csak egy béna Joseph Joestar edit, amit úgy próbált a kreátora halhatatlanná tenni, hogy nincsenek hitboxai. Ez kábé annyira noob dolog, mint az attribute cheat, és hasonlóan egyszerű orvosolni. =)

  4. Ki az a Josep Joestar? Oo

  5. Joseph Joestar a JoJo’s Bizarre Adventure-ben szerepel, amit én sohase próbáltam, szóval nem tudom milyen az eredeti game. Onnan tudom csak, hogy megvan az eredeti karakter is. =)

    Esetleg majd valamelyik blogger kolléga bővebb infoval is tud szolgálni.

  6. Jojo-val én is így vagyok. Nem próbáltam még, viszont az animéből sikerült megnéznem úgy 10 percet.

  7. Na én még azt se láttam, milyen volt a Jojo anime?

  8. Nem tudom… 10 perc alatt nem sok jött le. Mutatták Dio-t az elején, hogy nagyon gonosz meg véres. Aztán egy sivatagban gurult egy dzsipp, rajta a J betűs karakterek és ott kinyomtam. : D De nézz bele ha gondolod, csak pár részes.. és olyasmi lehet mint a HnK.

  9. Lehet tényleg bele kéne nézni, HNK tetszett, na meg a Toriko eddig nem nagyon indult be. Addig is unalmasabb félóráimban gyakorlok pár karival akikkel nem megy, aztán zúzok még párat RareAkumával. =D

  10. Cheap Akuma persze, hogy leverte. 😀
    Ő alapból szemét, asszem neki van az a mozgása amit ha bevetnek akkor Instant Wint ad.

  11. Mert az ugye nem cheapség, hogy Norrisnak nincsenek hitboxai? =P

    Rare Akuma egyetlen olyan támadással rendelkezik, ami tényleg védhetetlen normál körülmények között, az pedig a Disco Trip. Ahhoz viszont max powerbar kell, és előhozni se túl egyszerű. Inkább csak agresszívnak mondanám ezt az Akumát, de legalább vicces is, nem úgy mint Chuck… =)

    Az igazán cheap karakter mondjuk olyan mint ESM a hyper health regen scriptjével, vagy Reaper Isabeau, aki a tauntal meg tud ölni. Hogy mindenféle moe editről aki megerőszakít és az egyből 999 hit már ne is beszéljünk.

  12. Peti ezt a Chuck Norrist verd le! :p

  13. Le lehet verni, manapság már az, hogy nincsenek hitboxai, és csak projectileokat használ, nem teszi verhetetlenné. A legújabb karakterek már ezt is ki tudják játszani.

  14. BlackNight Says:

    Ez a Chuck Norris nem a valódi, azt nem lehet megütni. Akárkit tettem be ellene, mindig ő győzött, csak Abombot nem tudta legyőzni.

  15. Ami itt volt, az a hittable verzió volt, de a másikat is le lehet győzni, lásd:

Vélemény, hozzászólás?

