Hard Truck Apocalypse FAILED!

Még anno a Tescoban vettem ezt a játékot 999.Ft-ért, egyszerűen azért mert megtetszett a borító, és gondoltam ha nem is valami epikus gameplayhez lesz majd szerencsém, de legalább pár napig lesz majd mivel ökörködnöm. Adtam is neki ma egy esélyt, mert alapból szeretem az autós, zúzós akciózást, és a borító alapján úgy véltem ezt majd meg is kapom, hasonlóan mint anno az Interstate 76-ban, csak ezúttal egy posztapokaliptikus világban, böhöm nagy járgányokkal.

Be is másolom nektek, hogy mi áll a hátsó borítón: “Vezess és kereskedj, vagy vezess és ölj. Légy kereskedő vagy harcos. Hatalmas, realisztikus, rendkívüli részletességű , magával ragadó, lerombolható világ. Valósághű fizikai modell, véletlenszerű rombolási eseménysorok. Alaposan kidolgozott járművek, fejlesztések, sérüléseffektusok, több tucat feladat, NPC-k, ellenségek és szövetségesek. 4 különböző világ, 5 játszható járműosztály, 79 konfiguráció, 8 nem játszható járműosztály, 17 módosítás, 30 különböző fegyver.” – Lássuk be, ha nincs is túl jól megfogalmazva, és nyilván túloz is elég rendesen, legalább azért érdemes lett volna játszanom vele, hogy lássam mindebből mit is tartottak be.

A játék azonban telepítés, indítás után olyat dobott, hogy amikor tölteném be a pályát, 100%-nál kivág hibaüzenettel. Kerestem patchet, nincs, olvasgattam neten, ott írtak sok mindent, indítottam adminisztrátor módban, állítottam kompatibilitást, még fel is crackeltem európai és usa verzióval is, de semmi. Tiszta ideg lettem, már azon voltam, hogy kivágom a fenébe az egészet, mikor olvastam egy fórumon, hogy hoppáré, a játék a hírhedt staforce védelmet használja, amivel már anno is csak a baj volt, és verzió 5.5 alatt XP-től felfelé nem működik. Az én játékom readme alapján a 4.0-át használja, tehát esélyem sincs arra, hogy normálisan játsszak vele.

Na így vegyünk eredeti játékokat… =/

23 hozzászólás to “Hard Truck Apocalypse FAILED!”

  1. Spec ezzel a gamel nem vesztettél semmitse.
    Megvolt régen, kurva unalmas és kurva nehéz. -_-

  2. Kipróbálni nem tudtam sajnos, de a netes képek, videók alapján nem néz ki rossznak.

    Nehéznek elhiszem, hogy nehéz, mint a legtöbb orosz játék. =) A Hard Truck 2, King of the Road játékokkal anno játszottam, hosszútávon monotonak voltak, mint a legtöbb szimulátor, de egy ideig el lehetett velük lenni.

    Erre a részre pont azért lettem volna kíváncsi, hogy lőfegyverekkel milyen, illetve hogy miben más kereskedőnek vagy harcosnak lenni, meg úgy az egész.

  3. Férreérted, olyan nincs h külön kereskedő vagy harcos vagy.
    Úgy van h az apád neked adja a tragacsát ami megy valami 70 körül, van rajta egy szar géppuska azt kész.
    Szeded felfelé a küldiket, mint a hard truckokban mész ide-oda közben jönnek az ellenfelek.
    Az elején ilyen kis szar madmax roncsok jönnek 3-4 de már azok is szanaszét lőnek és ha lemész az útról meg kilövik a gumit méglassab leszel.
    Vannak bázisok ott van csomó fegyó meg upgrade de mind lehetetlen összegekbe kerül, pl kapsz 200at egy missiönért a fegyó meg 30K. Szal nem veszel semmit és nem is tudzs mert minden pénzed a javításra megy el.
    Feladtam a második térképen annyira megutáltam.

  4. Hát… ez így tényleg elég szarul hangzik… =/

    De még így is kipróbálnám, még ha tényleg szar akkor is. =D

    • Már csak azért is, mi? 😛 Jóbarátom mesélte az orosz játékokkal kapcsolatos élményeit. Mit is mondhatnék, igen jókat nevettem 😀 Kedvencem az, amikor a karakter nem tudott átmenni a küszöbön! mindig elakadt benne, és nyögött is hozzá. Mi volt a megoldás? Az ugrás…

  5. Nem 😀 De, kár, hogy már Freddy D nem nyomja, szívesen elküldte volna neki a játékot XD

    Ugyanennél a játéknál volt azt, hogy mikor valami tavon kellett átúszni, tiszta fekete lett a képernyő, úsztál a nagy semmiben…

  6. Volt még pár gagyi amit tesztelhetett volna:
    – Creed
    – Daemon Vector
    – Joan of Arc
    – Vivisector

    Az ilyeneket hogy Big Rigs, Lula 3D, Bikini Karate Babes, Country Justice, Terminator 3, Wanted Guns ismertem már előtte is. A Wanted Guns, T3 annyira nem is voltak rosszak, Lula meg 2D-ben volt jó.

    • Nekem a Busdriver kivételével minden új volt. 😀 Na jó, a Lula 3d-ről már hallottam korábban is.

      Közel sem vagyok akkora kocka, mint te 😛

    • Már ha azt kockaságnak lehet azt nevezni, hogy amikor időm engedi 1, max 2 órát rászánok. =)

      • Kockaságot nem csak úgy értem, hogy időben mennyit tesz ki, hanem, így tudás téren… Mind szoftver és mind hardver téren. S ezért is mondtam azt, hogy közel sem vagyok akkora kocka, mint te. 🙂

        Remélem érthető voltam, ha nem a lényeg az az, hogy nem negatív jelzővel illettelek.

      • Nyugi, nem veszem én ezt túl komolyan. =)

        Tudás terén nincs mit tennem, mivel a melóm jó részét is gép közelben töltöm, muszáj ismernem őket kívülről, belülről, de legalább meg van azaz előnye, hogy a problémáim jó részét magam is meg tudom oldani, plusz másokon is tudok így alkalomadtán segíteni.

  7. Így van. 🙂 Szóval majd ha valami gondom lesz, készülj, mert megtalállak 😀

  8. Okés, ha tudok segítek, bár táv gyógyítani sose egyszerű, ezt már tapasztaltam. =)

    • 🙂 Kikerült a DNF gépigénye. Egy kis témaváltás, bocsi.

      • Simán elviszi a configom, nem is ez miatt aggódom, hanem hogy túlságosan Xboxos lesz a port. Ezért is lett volna jobb a DNF még 2002-ben.

        Ha szar lesz azt se bánom, csak jöjjön már ki végre. Max lehúzom a francba, aztán nyomom a 3D-t, HRP packel felejtés gyanánt. =)

  9. Sztem nagyon nem szar anno mikor kijott honapokig jacottam!Quke ha a kacsa nem tud uszni nem a viz a hibás!Jo game en is verekedek vele a win 7 miatt kar erte h nem emgy de ez van keresni kel egy ujat ! 🙂

  10. Lehet tetszene, csak hogy még a kipróbálásáig se juthattam el a fostos védelem miatt. Próbálkoztam sok mindennel, sehogy se bírtam rávenni a működésre, XPt meg nem rakok fel egyetlen játék miatt, szóval feladtam.

    Kár érte, mert a kamionos, lövöldözős, posztapokaliptikus 3-as miatt érdekelne, mit hoztak ki belőle.

  11. Annak idején nagoyn sokat toltam vele, win 7 en se fut pedig tolnám a mai napig,nagyon kár érte,amugy meg nem a víz a hülye ha a kacsa nem tud úszni!végig vittem 14 éves fejjel simán gond nélkül!Aki tudja próbálja megéri szerintem!

  12. TESCO-Zsömle Says:

    Én 2 napja határoztam el, hogy újra nekiállok, mert anno nagyon bejött. Mivel boltban nem találtam, le is kaptam az egyik virágbolti verziót, ami pöccre indult Win7 64bit alatt. Beállítottam amit kell és azóta tolom. Elismerem, kicsit monoton, mint minden kamionos játék, hisz nagy távolságokat kell megtenni. A térképek rohadt nagyok, percekig tart eljutni egyik helyről a másikig, az ellenfelek nem rosszak, de én túlzónak tartom quke hozzászólását*. A nehézségi szint állítható. “Impossible” módban nekem se sok pénzem maradt a gépsárkányra, de “Medium”-ban a negyedik map-ra érkezve már annyi pénzem van, hogy 3 kamiont vehetnék belőle állig felfegyverezve. Jelenleg egy kimaxolt Lorry-m van, a 2×3-as alapzatán meg egy 4-csöves légvédelmi üteg ami kilométerről osztja az ólmot. Oda se megyek az ellenség hatósugarába, szépen megfordulok és hátrafelé tüzelve kapom ki őket. A témában ez volt a legjobb játék, amivel dolgom volt. A Bantits:Phoenix Rising itt csücsül eredetibe a polcon, de mit mondjak, a 4-féle jármű nekem édeskevés… Ebbe elég szép fejlődés van. Hogy kereskedni, vagy harcolni akarsz-e, az pedig igenis rajtad múlik. Rajtad, és nem a járgányon. Elmehetsz banditákra vadászni, hogy az addig radolt zsákmányukat és a fegyvereiket add el a legközelebbi városban, vagy elmehetsz egyik városba “krumplit” venni “80-ért”, amit 4km-el odébb 240-ért vesznek tőled…

    * – Persze nem nehéz elpatkolni, ha az ember nem figyel, vagy nem ért a harchoz. 3-4 rakéta elég a halálhoz, de azoknak rövid a hatótávolsága. A másik, hogy ha felfejleszted a kamiont, és az úton maradsz, simán otthagyod az ellenséget az út szélén… Szó szerint elmész mellettük. Mit veszítesz? 200-300 egységet a páncélból… Ennyi…

  13. Szívesen kipróbálnám a játékot, csak hogy nálam nem volt hajlandó elindulni. Csak a menüig sikerült eljutnom, játszani már nem tudtam vele.

    Esetleg leírhatnád, hogy mit állítottál be, és hol, hátha segít valamit.

  14. TESCO-Zsömle Says:

    Sima grafikai beállításokról van szó. Felhúztam mindent maximumra. Ha nálad a starforce-al van a baj, akkor nekem azért nincs ilyen gondom, mert tört verzió. Konkrétan az “újratöltve” féle. Nem csináltam semmi rendkívülit. Nem volt rá szükség…

  15. […] már írtam egyszer erről a játékról, amit akkor, egyszerűen képtelen voltam működésre bírni, így […]

Vélemény, hozzászólás?

