American Dad WIN!

Jó kis fricska a japó mangáknak Amerikai Fater módra. =D

Mostanában nagyon rákaptam erre a sorozatra, amit eddig nem tudom miért, de nem nagyon néztem. 5 évadot már bevágtam belőle és hamarosan jön a 6. is! =) Valahogy sokkal jobban tetszik, mint a Family Guy, ami mint ha most a 8. szériára már kezdené elveszíteni a varázsát, és ugyan reménykedem benne hogy nem, de gyanítom hasonló sorsra jut majd, mint a South Park, vagyis addig húzzák amíg már egyáltalán nem lesz vicces.

Stan hasonlóan jópofa mint Peter, Francine viccesebb mint Lois, Hayley és Steve sokkal jobbak mint Meg és Chris, Roger is jobb mint Brian, talán csak Stewie jobb mint Klaus, bár ha kicsit többet szerepelne… =)

Simpsont, Futuramat sohasem szerettem, Drawn Together, Ren & Stimpy abbahagyták a csúcson ahol kell, Boondocks szintén (kár hogy a Gagyimax szinkron egy erőltetett szar) úgy hogy marad az American Dad! =)

Reklámok

14 hozzászólás to “American Dad WIN!”

  1. Csak nekem tűnt fel h a képen a baloldali tiszta Bubbles? ^^
    Amerikai fater csúcs! Rogert imádom benne, igazi arc!

  2. Tényleg… =D Bár a PPGZ óta tudvalévő mit is látnak benne a japcsik. =)

    Rogert én is bírom, főleg amikor nekiáll szerepet játszani.

  3. Ezt az Amerikai Fatert de utálom… ^^” Néztem egy darabig, de inkább untam, mint élveztem.

    FG rulz van, igaz, ott is van vagy két évadnyi elmaradásom…

  4. Érdekes, pedig ugyan az csinálja mindkettőt… =) Mi nem tetszik benne? A karakterek?

    Family Guy jó, szeretem még mindig, de a 8. széria elég gyenge lett most a 7-hez képes.

  5. finirétes Says:

    Az Amerikai Fatert néztem egy darabig,de már nem bírom.
    (talán a sok ismétlés miatt…) Valami hiányzik belőle ami a Family Guyban megvan…tény,hogy a 8. évad már elég lapos lett…
    (főleg mikor Brian és Stewie bezáródnak a bank széfjébe,az borzalmas volt)

  6. Nekem most nagyon bejön, másabb mint a Faimly Guy, de pont ez tetszik benne, mert a Family Guyt kezdem egyre jobban unni. 8. széria, belefogok erre már megint Star Wars paródia, már megint James Woods, na meg az a rész is egy rakás szar volt, amikor a disznóviccek forrását keresik.

  7. Nekem is sokkal jobban tetszik, mint a Family Guy, mert nagyon sok fricska van benne, amit néha nem túloznak el.

  8. Family Guyt is szeretem, csak már unom, így most jobb a másik szemszög. =) Amikor csak úgy bele-bele néztem, nem annyira érdekelt, de ahogy elkezdtem folyamatosan nézni egyre inkább megtetszett az American Dad.

  9. Én az 1. évadot is unalmasnak véltem FG-böl, annyira erőltettek voltak a poénok, hogy inkább az aktuális South Parkot néztem de az is borzalmas, mostani részekről meg ne is beszéljünk.

    Inkább régieket nézek.

  10. Family Guy első két évada tényleg unalmas kissé, a 3.tól indul be igazán, onnéttól jönnek majd az epic részek. =)

  11. 28 részt átugrani elég sok…:D
    Boondocks érdekel, pár részletet láttam belőle de biztos nem az Animax szinkron mert az tényleg hulladék, de hát Ratyimax nem ad sokat rá hisz nem ANIMU.

  12. Boondocksal kapcsolatban én is azt ajánlom, hogy inkább kapd le torrentről eredeti nyelven. Az animaxos szinkron vérgáz, ilyen erőltetett paraszt hangjuk van, és Gálvölgyiből kopizott “vazze” szövegeket sütnek el szüntelenül.

  13. Nekem meg pont hogy a magyar szinkron tetszik Boondocks-nál. Belehallgattam az eredetibe is, de felejtős 🙂

    Persze embere válogatja, mondjuk én a magyar szinkronnal elfogult vagyok egy kicsit. De azt például rohadtul unom, hogy szinte minden szőke nő magyar hangja Für Anikó.

  14. Ha azt nézzük, hogy a szlengek, rövidítések, szójátékok 80%-a nem fordítható le úgy Magyarra, hogy az eredeti értelme, illetve a poén átjöjjön, akkor sajnos egyértelmű mivel fogják kitölteni az így keletkezett űrt, öncélú káromkodással. Jelen esetben ez úgy jelentkezik, hogy a “Yo homie!”-ból lesz “nemá’ vazze!”.

Vélemény, hozzászólás?

