Mugen – Limiter Cut Broly

És egy újabb Broly edit… 5 körig érdekes volt. =)

16 hozzászólás to “Mugen – Limiter Cut Broly”

  1. Mi a franc? Orochi stílusú Broly? Mit ki nem találnak… O.o
    Privát kari?

  2. Nem, normál, csak nehéz ráakadni, mert friss és ritka karakter.

    Nekem is pont az keltette fel a figyelmem, hogy “némmá ez a Broly meg ugyan úgy pózol mint Orochi, ezt ki kéne próbálni”. =D Kár, hogy a leglátványosabb támadás outroként és nem kombóként kapott helyet. =(

  3. És kár h ez is rohadt nagy csalónak néz ki… ^^”
    Átdobod azért? 😀

  4. Tessék: http://www.megaupload.com/?d=AIAT3Y8S

    Egyébként ja, cheap mint a legtöbb Broly edit, bár hogy őszinte legyek azért cheap és cheap közt is van különbség.

    A Necromancer féle Broli és Hyper Broli inkább agresszív, bár a Hypernek már van superarmorja (1. szintű) ám az csak akkor aktív ha épp támad. A Gulthor féle Nightmare Broli AI-ja nem túl taktikus, inkább csak azért táp, mert van superarmorja, és tudja tölteni a HP bart. Aki normális Brolyt akar a Mugenjébe, annak ott van FlowaGirl LSSJ Brolyja, az se nem agresszív, se nem táp.

    Viszont ha már itt tartunk, akkor azért az mellett se menjünk el, hogy az animékből készült bunyós játékok, ha 2D, ha 3D azért a kiegyensúlyozottság oltárán feláldozzák a canont, vagyis annak érdekében, hogy egyik karakter se legyen erősebb vagy jóval erősebb a másiknál, szépen ráhúzzák mindet egy egységes elvre.

    Így lehet az, hogy például egy Dragon Ball Budokai Tenkaichiban olyan nonsens dolgok vannak az animéhez képest, hogy Piccolo elveri Brolyt, vagy Vegita, Super Buu-t, stb. Nem azért a játék nagyon is jó ettől függetlenül, viszont ha abból indulunk ki, hogy Brolyt sima saiyan formában Vegita rúgása meg se tántorította, sőt LSSJ formában meg se érezte hogy Goku és Piccolo egyszerre ütik, miközben Trunk és Gohan is megküldték, akkor azért a Mugenes Hyper Broli közelebb áll az animéhez, már csak azért is, mert a hangok is onnét lettek kivágva. =)

  5. cheatergs Says:

    Nekem nem működött az orochi-mód, akárki ellen küldtem. Átváltani se tudtam. így nekem maradt az alap. Úgy meg simán elkente Hyper Broli is.

    Ha meg már cheap, akkor itt következő: Absolute White Len. Teljesen sebezhetetlen, még Yami Kula fekete lyukja sincs rá hatással. Bepróbáltam azt az abnormális Orochi editet, Alsielt, ami magától játszik, és csak KO-i vannak, de esélye sincs. A Heaven Orochi, aki szintén sérthetetlen, az is belehalt Len kombójába. Egyedül Oni-Miko-R tudta elintézni (a sima nem), talán visszaverte rá a támadását, vagy felülbírálta, nem tudom.
    Len mozgása, sprite-jai és a hang amúgy rendben van, igényes char.

  6. Töltsd le azt a verziót amit felraktam megauploadra. A 16 megás az nekem se működött rendesen.

    Absolute White Len? Rare Akuma 2-1re verte nálam (igaz csak a disco trip miatt). Hyper Legend Gogeta Ultimate pedig egyből megfektette. =D

    • cheatergs Says:

      Fura mindkettő.
      CLB-t az itteni linkről szedtem, Lennel meg nálam senki nem bírt. Mindkét Rare Akuma kifeküdt nekem, pdg egyszerre küldtem rá őket. Más verzió lenne?

      • Ha kettőt állítasz be, akkor az attributejaik feleződnek (sebzés, védelem, hp, stb). Nálam el tudta kenni, bár ehhez kis szerencse is kell, hogy meg tudja fogni.

        Oni Miko is egy szar amúgy, annyira mondják hogy “godess of mugen” erre én Omega Hitler-el lazán elvertem, igaz Hitler cheap módban volt.

  7. cheatergs Says:

    Omega Hitler nálam béna, akár vele vagyok, akár ellene. Szinte bárkitől kikap, sose kezd csalni.

    Kipróbáltam egyenként a két Rare Akumát, továbbra sincs esélyük. Igaz, a diszkós támadást nem hozták, hiába futtattam többször.

    Oni-Mikónak is csak az R verziója bírt vele, a sima csak kombózott a levegőbe. A Z meg bugos.

  8. Azért mert Omega Hitlernél külön kell aktiválni a cheap módot. =) Próbáld ki a Gogetát amit mondtam, az két másodpercen belül hidegre teszi Lent. =D

    • cheatergs Says:

      Ja, igen, arról a Gogetáról elfeledkeztem. Tényleg kiütötte. Viszont Oni-Miko-R simán végzett Gogétával, ah Lennel is. Alsiel mindenkivel kvittelt, így jelenleg Oni-Miko-R az általam ismert legtápabb mugen-kari. Ha esetleg Omega Hitlert tudom aktiválni, akkor majd besorolom azt is.

      • Erről a Lenről még nem is hallottam… Oo
        Peti Oni-Miko-R-t énse tuttam legyőzni senkivel se.

      • Nem tudom ti melyiket használjátok, de akkor pontosítok…

        Van a sima Oni-Miko amikor a kiscsaj azzal a koporsóval operál. Az se Legend Gogetát, se Omega Hitlert (cheap módban) nem tudja legyőzni.

        Van az Oni-Miko-R amelyik a koporsó nélküli szellem edit, ez sokkal erősebb, de az egyik Rare Akuma edit el tudja kenni.

        Van az Oni-Miko-C ami ugyan úgy koporsóval van, ez talán a legerősebb, de Omega Tom Hankset (Cheap módban) még ez se tudja lenyomni.

        Végül van az On-Miko-Z amit már kizártunk.

  9. Melyik Gogetát próbáltad ellene UB22v25?

  10. Nem tudom akkor neked milyen verziód van, mert nálam nem tudta kinyírni, bár Rare Akumát igen. Mindegy, egyet már megtanultam, nincs olyan hogy egy karakter legyőzhetetlen. =D

Vélemény, hozzászólás?

