Zárolás

Mostanában nem igazán volt/van időm a blogra (azért a hétvége körül igyekszem majd egy személyes bejegyzést összehozni) így most csak egy kisebb hírrel szolgálnék.

Gondolom észrevették néhányan (vagy nem, igazából mindegy) hogy kikapcsoltam a hozzászólási lehetőséget a Postal 2 AWP Mod-os bejegyzésnél, illetve kitakarítottam vagy 30-40 fölös kommentet.

Ennek oka, hogy kurvára elegem lett abból, hogy szinte 3-4 naponta jöttek ide az informatikai analfabéták, és spamelték szét az egész bejegyzést. Félreértés ne essék, nem arról van szó, hogy az ember nem segít, de könyörgöm 5-6 olyan embernek interneten keresztül magyarázni a modolást, akik nem képesek rendszerben gondolkodni, képtelenek értelmesen megfogalmazni, hogy mit is akarnak, mit is csináltak, sőt még csak azt se tudják mi van a saját gépükben illetve a gépükön, az nem kicsit fárasztó. Senkinek se látok bele a gépébe, se az oprendszerébe, így nem tudok azzal mit kezdeni, hogy “a game nem indul/ilyen-olyan hibaüzenettel kivág, stb”. Nyugodtan lehet ezért egy önző pöcsnek nevezni, de ehhez nekem nincs türelmem 8-óra meló után.

A PC-hez érteni kel…  az hogy te levettél egy boltban vagy egy hypermarketben valami random konfigot X éve, vagy intézte apád unokatestvérének a nagybátyjának a szomszédjának a régi szobatársa, az általában olyan is, csodát ne várj tőle, sőt teljesítményt se nagyon. Ha nem tudod mi van benne, már eleve nem tudod értelmesen felépíteni se rá a rendszert, ami megsúgom legalább annyira fontos mint maga a vas alatta. Na ennyi lettem volna.

Reklámok

14 hozzászólás to “Zárolás”

  1. Kirekesztő vagy! 😀

  2. Lehet, de kurvára belefáradtam a szélmalomharcba. Bakker aki egy nyomorult crackelést nem tud megcsinálni, és képtelen értelmezni az nfo/readme/leeme fájlokban leírtakat azzal mit kezdjek most őszintén? =|

    • Te jó ég, még én is tudok crack-elni, pedig lány vagyok! 😀

      • Én még valamikor általánosban tanultam meg, egyszer kellett csak megmutatni onnantól tudtam. De pont ezért van ugyebár mellékelt nfo is mindig, csak el kéne olvasni azt a pár sort.

  3. Láttam miket írogattak, szal nagyon alap dolgokat nem tudtak, nem csoda h eleged lett. ^^

  4. Addig jól van, hogy nem érti és segítséget kér, de az a baj, hogy még azt se nagyon tudja kibökni, pontosan mit is akar. Például az AWP-t nem kéne AW-nak rövidíteni, mert félreérthető, mivel az AW és az AWP nem ugyan az. Az AW az Apocalypse Weekend, ami egy kiegészítő, az AWP pedig egy mod.

  5. Hát Petya neked tényleg kötélből vannak az idegeid! Őszintén én már a hibaüzenetes kérdéseknél feladtam volna a válaszolgatást.A másik a “Honnan tudom letölteni?” kérdés, öcsém ennyire lusták , h nem tudnak visszamenni 5 kommentel és megnézni ott amit már egyszer leírtál.

    Amúgy a modoláshoz tényleg érzék kell, na és persze megfelelő angoltudás, mert a read me-t nem fogják magyarosítani, habár ebben a világban, a mai fiatalságot alapul véve én már semmin se csodálkoznék.

    Az ilyen esetekről mindig az OM azon terve jut eszembe, amely szerint a gimiből kikerült emberkék 3 nyelven fognak majd beszélni.Könyörgök hagyjuk már a meséket, amikor olyan emberek vannak egyetemeken akiknek még nyelvvizsgájuk sincs, és itt nem a pénzért vett nyelviskolákban szerezhető cuccokra gondolok!

  6. A hibaüzenetes dolog azért is vicces, mert némelyik egymás után többször is rákérdezett a megoldásra, mint ha nem lenne világos, hogy azért fagy meg, mert olyan szinten beterheli a fizikai enginet, hogy az összeomlik. Egy mod akármennyire profin is van megírva, mégiscsak olyan dolgokat művel, amire az engine eredetileg nem lett felkészítve, csak képes lematekozni. Ha a határokat kezdem feszegetni, pláne magas grafikai beállítások mellett egy gyengébb hardwaren, logikus hogy előbb-utóbb az megadja magát.

    Modolás meg nem nagy ördöngösség, hisz az alap gamen, kiegeken, patchelésen túl más nem kell. Viszont ehhez ugye kéne legalább egy minimális szintű tájékozottság, és hardwaresen, softwaresen rendben kéne lennie a gépnek.

  7. Fogadni mertem volna, hogy egy idő után “érdekes” módon egyezni fognak egyes emberkék IP-i, de ha tényleg külömböző egyénekről van szó, akkor kicsit szívás.

    Valamilyen szinten együtt tudok érezni az egésszel, hiszen az unokaöcsém is hasonló kategóriában utazik. Kellemes érzés, mikor két óra hosszás msn-es távgyógyítás után kiderül hogy egész végig rosszfele tapogatózok, csak mert a kedves kuzin nem áll hanyadán az egész dolognak.

  8. Az IP-ket szoktam figyelni, mind más-más egyén volt.

    Táv gyógyítani általában piszok nehéz, mert nincs ott az ember, nem látja valójában mi a szitu, nem látja azokat a jeleket, amikből rájöhetne a valódi problémára, illetve annak tényleges nagyságára.

    Ez az egyik része a dolognak, a másik, hogy ne az akarjon már modolásba bonyolódni, akinek még a crackelés is kihívás. Inkább szóljon valakinek, aki ért is hozzá, hogy ugorjon már át és csinálja meg, miközben ő erőteljesen figyel, hogy később már önállóan is tudja. Bár itt jön elő általában a valódi probléma, miszerint nem csak hogy nem érti, hanem nem is akarja érteni, csak játszani akar de azt azonnal és tökéletesen fusson ám, mert különben duh. =/

  9. Péter ne húzd fel magad. 😀

    Egyszer fél napig magyaráztam msn-en egy havernak hogyan lehet feltelepíteni a Carmageddon-t. Még azt sem tudta, hogy az ISO-t miként kell belerakni a Daemon Tools-ba.

  10. Még egyszer akármilyen fárasztó is, végigzongorázza az ember, de amikor másnaponta jön az újabb és újabb delikvens, kicsit sok lesz. =)

  11. Átérzem a helyzeted 😀
    Pár évvel ezelőtt még az egész szomszédságban nekem kellett javítanom a számítógépeket (pedig én se vagyok szaki a témában. Azt tudom, amit kitapasztaltam+olvastam), amiket innen-onnan használt alkatrészekből tákoltak össze, aztán persze semmi nem működött; vagy crackeltem a játékokat, mert még ahhoz sem értenek.
    Aztán szerencsére elmúlt róluk a PC-láz (most motor-b*zulás a menő a környéken) így már békén hagynak 😀

  12. Élőben még jobban meg is tudod oldani, mint neten keresztül, bár most hogy mondod a renyhe konfigokhoz már nekem is volt nem egyszer “szerencsém”. Általában meg is mondom az illetőnek, ha úgy van, hogy “ettől a géptől csodát ne várj mert egy irodába jó, de nem játékra”.

    Emlékszem egyszer olyan is volt, hogy a tag azt se tudta, hogy van TV tuner a gépében, csak akkor derült ki, amikor levettük a ház oldalát. =D

Vélemény, hozzászólás?

