Sister Claire & Others

Artemiev kolléga mutatta nekem ezt a webcomicot, ami Sister Claire névre hallgat és valami hihetetlenül epic! Felejtsétek el (azt a nyomorék) Scott Pilgrimet, mert ez simán veri. Nem vicc már a chapter 1-nél is tisztára olyan érzés fogott el, mint ha egy P&S részt látnék, csak képregényben. =D

Anime fronton lassan de biztosan nyomulok szépen befelé az ellenséges vonalak mögé, Magika Madokából még 2 rész van hátra, aztán jön az értékelés (valószínűleg még a héten) de egy biztos, szerény személyes is csatlakozott a Kyubey must Die! kampányhoz. =)

Game fronton kissé elgyengülőben vagyok, hogy DNF legyen e megvéve, de amilyen epicséget most a Witcher 2 elém tárt, lehet inkább azt tisztelem meg. Csak ajánlani tudom mindenkinek, az év top RPG-i között van a helye, méghozzá teljes joggal.

Személyes post is készülőfélben van egy, max a jövőhéten de ki fog kerülni. =)

Reklámok

49 hozzászólás to “Sister Claire & Others”

  1. He he he! Rohadt jó ez a képregény Peti. XD
    Witcher 2? Nemis tudtam h van már 2… Oo

  2. Tegnap estefelé kellemes szórakozás volt, biztos fogom még olvasgatni, mert a grafika és a humor nagyon bejön. =)

    Witcher 2 már május óta piacon van, csak még halogattam a kipróbálását, mert májusban elég sok volt a meló, és a munkaidő utáni egyéb ház körüli teendő. Szerencsére ez a hónap már jóval nyugisabb, pangási időszak kezdődött a meló helyen, de még nem unja senki, ugyan úgy kifizetik ha munkának látszó dolgot művelünk. =)

  3. zsinden Says:

    Nem vagyok meglepve. Mostanában én is egy “amatőr” animációs sorozatot követek, és azt kell mondjam hogy habár nem sok újat mutat, de élvezhetőbb a sok Disneys szarnál.

    • Mióta a Disney erőlteti ezt a 3D félig felnőtt, félig gyerek humort gagyi szlenggel, azóta egyszerűen csak ignorálom őket.

      Vagy a gyerekeknek csináljanak rajzfilmeket, vagy az idősebbeknek, de ne ilyen felemás szarokat dobjanak piacra.

  4. Tényleg hasonlít az a képregény a Panty & Stockingra. ^^
    Puella Magika Madoka… 3 részt láttam eddig de erre nem számítottam. Oo
    Az a video! XD Peti te egy állat vagy, már Homernál elkapott a röhögőgörcs. XD

    • Mondtam én. =)

      Madokát nézd végig, ha még eddig nem jöttél rá a lényegére, akkor még le is nyűgözhet a végére.

      A video csak úgy rám jött, gyorsan megcsinálták a karaktert, igaz 1 mega az egész, és semmit se csinál csak dumál. Box zsák karakter, van ilyen Edwardban és Pikachuban is.

  5. Artemiev Says:

    Bazze, nem gondoltam volna, hogy ennyire tetszik XD.

  6. Azért nem függtem rá, de így “meló” alatt 1 chaptert bevágtam, jobb mint ülni és lesni. =) Na meg ez legalább sikeresen csinálja azt, ami Pilgrimnek nem megy, vagyis a parodizálást.

    Gondolkodtam is rajta, ha ez így marad, beviszem a Mugent meg csórok havertól 2 kontrollert, aztán amikor főnök nincs ott, munkatársakkal elütjük az időt. =)

    Ma is volt keményen 1 megrendelés, az is csak egy sima fekete-fehér árlista módosítás, azon “dolgoztunk” hárman a főnök meg lelépett a francba még 10-óra előtt.

  7. Artemiev Says:

    Mondd csak, milyen képesítés kell egy ilyen melóhelyre? Elkezdtem gondolkodni azon, mit kéne kezdenem magammal, ha lejár a szerződésem, és leszerelek =P.

  8. OKJs vizsga, érettségi kell hozzá infoból és angolból. Nem túl sok, viszont a piac eléggé telített, szóval nehéz vele elhelyezkedni. Ha a hely megszűnne itt helyben, mehetnék Pestre ahová nem akarok.

  9. ” tisztára olyan érzés fogott el, mint ha egy P&S részt látnék, csak képregényben. =D”

    Ez nem véletlen.Nézzétek csak ezt az oldalt, na hol a “kakukktojás?” 😀
    http://www.sisterclaire.com/comic/chapter-6-%E2%80%93-pg-137/

  10. Jó helyekről merít a tag az már egyszer biztos. =) PPG, Sailor Moon, Panty & Stocking, Smurf, Hello Kitty, meg még kismillió paródiát fedeztem fel eddig. =D

  11. Artemiev Says:

    Láttam én már benne Companion Cube-ot (Portal), és Wilsont (A focilabda a Számkivetett című filmből, Tom Hanks-el) =P.

  12. Na nem mintha Star Wars paródia nem lenne benne!
    Pl:
    1) Ez a főnővér tisztára yoda.
    http://www.sisterclaire.com/comic/chapter-5/chapter-4-%E2%80%93-pg-72/

    2) És Vader klasszikusa is befigyel a második sor jobb szélén. 😀
    http://www.sisterclaire.com/comic/chapter-5/chapter-5-%E2%80%93-pg-77/

  13. Van benne annyi, hogy egy A/4-es oldalt simán meg lehetne vele tölteni. =) Remélem megér még jó pár fejezetet.

  14. Csak annyit mondok: Gaben
    Amúgy maga a portal önmagában jó féle ötlet csak nagyon rövid és könnyű, mondjuk anno játszottam a HL1 x Portal Gun moddal az elég jó volt. 😀

  15. Igen Gaben… =D http://3.bp.blogspot.com/-3Q8FKTTbYKA/TcVYRMcceAI/AAAAAAAAAB8/NbIti4WzIZw/s1600/gaben.jpg

    Ötletnek valóban nem rossz, de 10 perc után valahogy már nem akkora fun. Régen rengeteg HL 2 modot kipróbáltam, az egyikben volt egy olyan durván felmodolt Gravity Gun, hogy a teherautókat, hajó konténereket magadhoz lehetett rántani, sőt az ellenséges Combine helikoptereket leszippanthattad az égről, aztán a háznak vághattad. =D

    Mondjuk a Postal 2 Karma Gunját nem lehet überelni, amivel a rakétákat megfoghatom a levegőben, aztán vissza a feladónak. =)

  16. Beleolvastam.
    Köbö annyira vicces, mint egy égő óvoda látványára ébredni hétfőn, reggel 5:30-kor.

    • De persze ettől függetlenül neked bejöhet. 😀

      • De még mindig viccesebb mint a höhö, leverek X legényt, hogy kúrjak egy csajjal, miközben akkora poénok repkednek, hogy ott egy Max Payne poszter a falon, egy Serious Sam bomba a dobon, vagy Kitt piros led sora a limuzinon. =P

  17. Inkább olvasd el a képregényt is, elég csak a harmadik kötetig! 😛

  18. Olvastam anno és elég is volt belőle 2, hogy rájöjjek egy overhypeolt szar, ami annyira vicces a random humorával, hogy csak épp nevetni felejtettem el rajta. Plusz a grafika is shit by the way. =P

    • Csak akkor azt nem értem, ilyen ZS-kategóriás “valamik” (nem degradálom le a képregény jelzőt erre) hogy jöhetnek be neked. 😀
      Mondom, olvasd el, harmadik kötetig.

      • Erről hogy mi számít Zs kategóriásnak egy ideig lehetne vitatkozni, de hogy a kérdésedre válaszoljak, egyszerűen csak tetszik maga a rajz stílusa és az ahogy illetve amiket parodizál, a párbeszédeknek, helyzet komikumoknak van csattanója.

        Amúgy még egyszer mondom, nekem 2 kötet bőven elég volt ahhoz, hogy egyértelművé váljon számomra, a Pilgrim gyerek egy random szarság ami szerintem egyáltalán nem vicces. Hogy sokaknak ez bejön és overhypeolt, pont nem érdekel. Tetsszen bárkinek, nekem ettől még nem fog. =)

  19. Valahogy nem venné be a gyomrom ezt a dizájnt. Mi is olyan jó ebben?

    • Ízlésfüggő mind a rajz stílus, mind a humor, van akit megfog, van akit nem. Én ezt spec többe nézem mint a Pilgrimet, mert eléri nálam azt amire a Pilgrim nem képes, vagyis megnevettet és még a grafika is tetszik. Ennyi nekem bőven elég. =)

  20. Hát nem tudom, én az első pár oldalnál abbahagytam, konkrétan a “hú de parás rész jön, ami aztán igazából még sem, mert nem gyilkos hanem egy aranyos valami van a szereplő háta mögött” résznél nyomtam az ikszre.
    Nekem ennél azért több kell, hogy röhögjek. 😀

    • Dittó.

      Rossznak nem nevezném mert éppenséggel igyekszik komoly(nak nevezhető) történetfélét összehozni, megtartva az oda-vissza utalásos jelleget, de mint humoros képregény kicsit kevésnek tűnik. Nem mondom elvétve van egy-két jól sikerült helyzetkomikum és némely utalás tetszik is (pl. a cameokkal teli esküdtszék), de különösképpen nem jött be annyira hogy rendszeresen kövessem.

      • Ez csak egy webcomic, nem kell túl komolyan venni, mert eleve nem az a célja, hogy komolyan vegyék, csak az, hogy kellemes perceket okozzon. Ahogy én az eddigi olvasgatásaimból tapasztaltam, idővel ez is fejlődik szépen felfelé.

        Nem azt mondom én se, hogy beleolvasok és egyből hasfájósra röhögöm magam minden hülyeségen, elég az amikor csak értem a poént és érzem hogy sikerült jól előadni. =)

  21. Nem az ilyen jeleneteken röhögtem, hanem ami az után jött. =)

  22. Vagyis lényegében ugyan ott vagyunk ahonnét elindultunk, csak lefutottunk pluszba néhány felesleges kört. =)

    • Én csak megpróbáltalak jobb belátásra bírni, de nem Péter, te túl okos voltál, túl sokat akartál, makacs voltál és most tessék, mi lett belőle!!!
      [ez ilyen B-kategóriás maffiózós duma akart lenni =D]

  23. Né’ má’, egy apáca, akit úgy hívnak, mint engem! 😀 Izriot szólt tegnap, hogy feltétlenül nézzek rá erre a bejegyzésre, a P&S és a Scott Pilgrim mánia meg engem eléggé elkerült (a filmet láttam, it was meh, de egyszer jó volt, és a Zeldás dalbetéteket is értékeltem).
    Ez a cucc tényleg nagyon büntet, kösz az ajánlást!

    A Witcher 2 post egyszer talán nálam is elkészül, de annyira durván jó a játék, hogy egyelőre azt se tudom, honnan szaladjak neki a dicsőítésének. A tiédet várom kiváncsian! 😀

    A Portal 2-t egy barátnőmnél láttam + kipróbáltam xboxon és azt kell mondjam, jóval több holmi gravity gun modnál. Azok a szövegek, AZOK A SZÖVEGEK..!

    • Ja hogy te amúgy hölgy vagy… bocs de eddig a gamer blogod alapján srácnak hittelek. =D Most már értem akkor miért van női karaktered a Dragon Age-ben. =)

      Witcher 2-nél hasonló szindrómától szenvedek én is, de sort fogok rá keríteni az biztos.

      Portal nem az én világom, valahogy nem sikerült megfognia, a körülötte kialakult hypeot pedig nem tudom mire vélni, nálam egy kategória a Mirrors Edge-el.

  24. LoL . . Klári mint srác. XD

  25. Jól van na, lányok az eddigi megfigyeléseim alapján nem szoktak gamer blogot vezetni. =D

    A legtöbb lány számára a videojáték megáll ott hogy Sims, Touhou, esetleg valamelyik Tales of the XY.

    • Semmi gond, neten gyakran néznek fiúnak, már megszoktam. : ) Egyértelműbb nicket és lányosabb hobbit kellett volna választanom, meg többet fangirlködhetnék arról, hogy xy karakter milyen jóképű. Na majd ezután írok olyan husbando toplistet, hogy a fületek kettéáll tőle! (na jó, nem)
      Amúgy a felsorolt címek nem érdekelnek, bár nem tagadom, amikor az első Sims kijött, napokat ökörködtünk vele a tesóimmal. 😀

      A Portalok szerintem is túl vannak hypeolva, de attól még jónak tartom mindkettőt. A Mirror’s Edget nem próbáltam.

      • Jól van ez így, a blogodon látott gamek után furcsa lenne ha hirtelen Simses Edwardokat és hasonlókat látnék. =D

        Sims 1 anno jópofa volt, érdekes újítás mint élet szimulátor. Csak aztán jött a milliónyi kiegészítő lemez, ami kábé olyan volt anno, mint ma a DLC-zés. A 2 még szintén jópofa volt, sokat fejlődött az 1-hez képest, de az, hogy a szokásos kiegészítő özön mellett jött még egy külön “stuff” sorozat is, na az már pofátlanság volt. A 3-mat csak kipróbáltam, miután láttam hogy lényegében semmi újat nem tettek hozzá azon kívül, hogy az areákat egybe nyitották, vagyis már nem voltunk bezárva az adott telekre, töröltem is le, mert unalmasabb volt mint addig bármelyik rész.

  26. A Sims 1-ről az 576 KByteban volt egy baromi jó cikk, aminek az elolvasása után első dolgom volt Al Bundy álmait valóra váltva egy plazmatévét venni a klotyóba. 😀 A Az alapötlet nekem is tetszett és a ház + karrierépítősdit élveztem, de a sok kiegészítő először nevetségessé tette, majd teljesen megölte számomra (még a 3DO Heroes 3 kiegészítőlemez-spamelésénél is sokkal gázabb volt, lol). A 2. részbe még belenéztem és csináltam pár fura fejű mutánsokból álló 8 tagú családot, de a legutóbbihoz már semmi kedvem nem volt.

    Na megyek és írok egy Fenris fanfictiont, mert a sima DA2 bejegyzés hetek óta nem akar összejönni. (amúgy anno olvastam róla a bejegyzésed, szvsz egész elnéző voltál, de bírtam a Hitmanfejű karidat :D)

  27. Kösz, igyekezetem korrekt lenni és a jó oldalát nézni, amennyire csak lehet. =)

    Fenris? Őt egyszer se vittem magammal, kivéve amikor csatlakozott hozzám, jóba voltam vele, de az elfek nem az eseteim, plusz még kissé Dantéra is hajazott a vékony testével, fehér hajával, és a jó nagy pallossal. =D

    • Majd törekszem én is a korrektségre, mert egyelőre elég lehúzós, pedig összességében én is egész jól elvoltam vele, a Fenris fanficet meg komolyan ne vedd. 😀 Szegény elég durva Dante ripoff, de én ezen nagyon jót mulattam, az meg külön durva, hogy ha megnézed a PC-s DA2 modokat, csináltak is neki Dante kabátot XDD

      • A hibákat amik zavartak, és amiket hiányoltam az első részhez képest, felsoroltam, inkább a végén az értékelésnél, pontozásnál voltam derűlátóbb. Ahhoz már tényleg nagyon rossznak kell lennie egy játéknak, hogy például 6-pont vagy az alá menjek.

Vélemény, hozzászólás?

