Mugen – Queen Facehugger

Azt hiszem egy álom vált most valóra. =) Mindig is hiányoltam a filmes és a game világ legalattomosabb kis sunyi lényét, a facehuggert a mugenből. Lelki szemeim előtt többször is elképzeltem milyen fun lenne vele bizonyos karaktereket képen cuppantani, most azonban az álom valóra vált, és még jobb lett mint elképzeltem. =D

12 hozzászólás to “Mugen – Queen Facehugger”

  1. Mekkorát röhögtem ezen! XD Cheap?

  2. Attól függ, hogy sikerül e arcon cuppantania az elején. Ha nem talál el, vagy levéded akkor egy darabig könnyebb dolgod lesz vele, mert erre a mutatványra csak akkor képes, ha van 2 powerja.

    Csak lowhitekkel tudod eltalálni és az Ai a várttól meglepően okosabb, sokat védekezik, counterhitel, plusz mivel tud a pálya falain és plafonján mászni onnét knockdow támadásokat képes csinálni. 1 powerbarért amúgy tud savpocsolyát lerakni vagy normál facehuggert hívni maga mellé segédnek, akár kettőt is.

    Nem mondanám cheapnek, inkább csak vicces, bár igaz akit pofán kap annak annyi, Brolit, Sephirotht, Sulát, Lucyt, Mikut lazán ki lehet vele nyírni, ha jól időzítesz. =D

  3. Márkusz Says:

    Gyönyörű. 😀
    De Haruhit kiszívni… nagyon szar napja lesz este a budin.

  4. Mondjuk úgy teherbe lett ejtve orálisan… XD

  5. Találtam egy ilyen Gokut:
    http://mugenguild.com/forumx/index.php?topic=128310.0

    Tök jók az alap kombói, a super movejai viszont hiányosak, Genki Dama ilyesmit úgy néz ki, hogy nem tud bár nem néztem meg a move listet. Animációja meg első osztályú. : D . és van mellette egy Broli is ami elég jól néz ki de valszeg még nincs kész.

    • Ez a Goku nekem valami átíratnak tűnik, olyan nyomott kicsit és a haja se túl pontos, de majd lecheckolom. Eddig a Choujin és a Stig87 féle DBZ karakterek bizonyultak a legjobbnak.

      Brolyból láttam már párat, de még mindig a Necromancer félék hajaznak legjobban az animés Brolyra dizájn és támadások terén. Volt valami Magyar Broly is, már mint amit egy Magyar srác csinált, az se nézett ki rosszul de bugos volt, úgy hogy letöröltem.

  6. 😀 Kemény.

  7. Jól megcsinálták ahhoz képest, hogy grafikailag semmi extra nincs benne, egész élvezetes vele baromkodni. =D

  8. Látom az első menetben adtak “Ricsi-sensei-nek”.Az a kurvás ordítás még passzol is a karakterhez ahogy kidől.

    Amúgy a Queen Facehugger karaktere érdekes választás, mivel az Alien filmekben sosem lehetett látni, így amolyan legenda a Alien rajongók körében. Én személy szerint mindig úgy voltam vele minek kell egy ilyen primadonna parazita, amikor egy sima xenomorph is bármikor át tud változni királynővé, ha nincs fészek a közelben (Persze ez időbe telik, de a legutóbbi AVP játékban láthattunk erre példát. )

  9. Mondjuk úgy, Ricsi igazi példaképre lelt Narutoban. =) Az ordítása se semmi, de én főleg a röhögésétől tudok idegbajt kapni, meg a hozzá vágott fejeken.

    Queen Facehugger abban más mint a többi, hogy több embriót is magában hord, így több különböző áldozatot is képes befertőzni, plusz ugye benne van a Queen embrió is, meg vannak ilyen extrái, hogy képes a normál facehuggereket magához hívni, a farkával skorpió módra szurkálni, savat köpni az áldozatára, és a többi.

    AVP-ből a 2 az igazi, a remakelt verzió tavalyról nekem nem igazán jött be.

Vélemény, hozzászólás?

