Top 10 weakest and Top 10 strongest boss

Gondoltam összehozok már róluk is egy listát, a leggyengébbekről és a legerősebbekről is. =)

Kezdeném a leggyengébekkel…

10 –  Dagoth Ur (The Elder Scrolls III Morrowind)

Megmondom őszintén egy olyan komplex és kihívásokkal teli, alapvetően bonyolult játék esetén, mint a Morrowind, valami keményebbre számítottam volna főellenség gyanánt. Bár ha elrontjuk a fő szálat, van a leverésére egy alternatív út is (ha leverjük előtte Vivecet) ám így se sokkal nehezebb lenyomni.

9 – Alien Queen (Aliens versus Predator 2)

A Marine kampány kétségtelenül a legnehezebb és a legparásabb, pláne magasabb nehézségi szinten, az Alien Queen leverése azonban meglepően könnyű. Középen felvesszük a minigunt, majd hátrafelé rohanva tövig húzzuk a ravaszt. Ha csak nem hátrálunk neki egy falnak, vagy nem akadunk fenn egy tárgyon, anélkül le tudjuk őt darálni, hogy egyáltalán hozzánk érne. Igaz ha viszont sikerül neki közel érnie, vagy a fél HP-t leszedi, vagy egyből leharapja a fejünket.

8 – Heinrich (Return to Castle Wolfenstein)

Amilyen kemény volt az ÜberSoldat, Heinrichet simán le tudjuk darálni, sőt a nightvisionös sniperral még gyorsabban tudunk vele végezni. A legnehezebb szintet kivéve elsőre végeztem vele.

7 – Lucifer (Painkiller)

A Painkiller bossok még Insomia szinten is csúnyán el tudták verni a figyelmetlen játékost, ám Lucifer legyőzése kis ügyességgel nem okoz különösebb kihívást. Először a ránk hulló meteorokat kell rá visszalőni, aztán amikor már eleget kapott, a felénk hajított kardját kell rá visszalőni, ami keresztül döfi és a nagy bestia már halott is.

6 – Mordekai (Serious Sam Second Encounter)

A Serious Sam főellenségei sohase voltak nehezek, de Mordekai konkrétan semmit se csinál, csak ide-oda teleportálgat és beidéz 5-6 monsztrát körönként. Serious szintet kivéve nevetségesen gyorsan le lehet verni.

5 – Nicole Horne (Max Payne)

Az utolsó pályák igencsak nehezek lettek a Max Payne első részében, ám a főellenség, Nicole nagyon gyorsan elintézhető. Néhány lövés után elfut a helikopteréhez, majd mielőtt felszállna vele, nekünk el kell lőni a 4 tartó kábelt és kész.

4 – Darth Malak (Star Wars Knights of the Old Republic)

A Starforge, főleg a droidok leverése után igencsak kemény lesz pláne nehezebb szinten, ám Malak-nak nem sok trükk rejlik a tarsolyában. Csak plague-elni kell és a death fieldel lenyúlni előle a sztázisban tartott Jediket, így még gyógyítani se tudja magát.

3 – Mutant Plant (Bulletstorm)

Körbe-körbe csúszkálunk, és az alap gépfegyverrel ronggyá lőjük, ennyi.

2 – Cycloid Emperor (Duke Nukem Forever)

Oké, hogy a DNF főellenségei közül mindnél totál egyértelmű mit kell csinálni és kis odafigyeléssel elsőre leverhetők, ám az hogy a főellenség mindközül a leggyengébb, az egyszerűen szánalmas. A lassú rakétáit oldalazással kikerüljük, miközben darabokra lőjük a sajátjainkkal.

1 – Big Dump (Carmageddon 2)

Garantálom nektek ennél szánalmasabb bossal még nem találkoztam. Konkrétan annyiba fáj lenyomni, hogy a rajt mellett felvesszük a gránit auto powerupot, és tök mindegy milyen autóval vegyünk, vagy mennyire vagyunk tuningolva, egyből szétzúzzuk. Ez főleg azért is röhejes, mert előtte a sárga ntennákat széttörni a háztetőkön, vagy a betegeket elütni az erdős pályán tiszta kínszenvedés volt.

Most pedig következzenek a legerősebbek…

10 – Chthon (Quake)

Tipikusan az a boss, akit annyira nem nehéz lenyomni, ám mire rájöttem, hogy mit is kell csinálni, vagy fél tucatszor levert.

9 – Mr Bison (Street Fighter 2)

Sose voltam profi a Street Fighterben, még ha ennél kétségtelenül akadnak is jóval nehezebb bunyós játékok. Talán ezért is szívtam meg jó párszor, mire levertem Bisont.

8 – Solidus Snake (Metal Gear Solid)

Nem tudom én vagyok e béna, de vele bizony relatíve sokáig szórakoztam, mire végre le tudtam nyomni.

7 – Cycloid Emperor (Duke Nukem 3D)

Az eredeti Cycloid Emperor bizony kemény dió volt, rengeteg rakétát lőtt ki felénk, méghozzá szórva, így oldalazva is cselezni kellett, ráadásul még az Octobrainekhez hasonló pszi energiákat is használt, és ha közel ért egyetlen ütéssel elintézett minket.

6 – Desann (Jedi Knight 2 Outcast)

A Jedi Knight 2 nem volt egy könnyű játék, és ehhez hűen a főellenséget se volt egyszerű leverni, már ha tiszta párbajt vívtunk vele. Persze lehetett ügyeskedni, hogy a középen lévő energia nyalábba beleügyeskedjük, vagy valamelyik oszlopot rádöntjük, ám ha ez nem jött össze (már pedig általában nem) akkor Desann gyorsan végzett velünk még max életerő és páncél mellett is.

5 – Sam (Mafia)

A Mafia már alapból se volt egy könnyű játék, hát még az utolsó pálya, ahol közvetlenül Sam előtt volt 2 gépfegyveres és 2 shotgunos ürge, plusz még egy gránátos is. Mire elértünk a végső összecsapáshoz egykori jó barátunkkal, nagy eséllyel már amúgy se álltunk túl jól HP ügyileg, Sam pedig majd egy tárat elbírt a thompsonból, mire végre megfeküdt.

4 – Alastor (Painkiller)

A Painkiller legkeményebb főellensége, akit Nightmare szinten megszámolni se tudom hanyaggyára sikerült csak levernem. A toronyból lefelé haladva egyre erősebbé válik, ráadásul amikor összetöri az aktuális szint padlóját, ha csak nem egy oszlopra vagy párkányra érkezünk, keményen sebez még a zuhanás is. A végére aztán elnyeri teljes erejét a földszinten, itt meg vagy egy tucat szobor tölti vissza az életét.

3 – Supreme Hunter (Prototype)

A hunterök, és a hunter leaderök már önmagukban is komoly sérüléseket képesek okozni, ám a Supreme Hunter nevéhez hűen igazi kihívást nyújt. Folyamatosan mozgásban kell lennünk, kicselezni a felénk hajított tárgyakat, amit hajlamos szándékosan félre dobni, pluszba rendelkezik rengeteg rush és területre ható támadással. Legtöbbször kénytelenek leszünk vele a pengénkkel harcba szállni, és amikor csak lehet az adrenalin szintből a csápos szupertámadást érdemes ellene bevetni. A legtöbb felé hajított tárgyat alig érzi meg (hordók, dobozok, stb) így a repülőgépek bombáira, a teherautókra, és a C4-el teli konténerekre érdemes rámenni.

2 – Beliar & Jürgen Wulf (Blood Rayne)

A Blood Rayne tipikusan az a játék, ami az elején mezei hent, aztán a második felétől bekeményít, de úgy rendesen. Aki már a szőke bitchnél is szenvedett, az a főellenségeket szabályosan kínzásnak fogja érezni, mert hogy egyszerre 2 is van belőlük. Belial közelharci támadásokkal, még Jürgen a tőrével döfköd és egy Stg44-el soroz minket. Emellett Belial időre megy, folyamatosan növekszik, és ha eléri a teljes méretét automatikusan megöl minket. Belialnak csak a szívét lehet sebezni, amit csak lőfegyverekkel lehet elérni, pluszba folyamatosan mozogni és ugrálni kell előle. Mire őt lenyomjuk az életerőnk legalább fele oda, mert egyszer-kétszer Belial el fog találni, és legalább ennyiszer akaratlanul belehátrálunk majd Wulf karjaiba is. Végül marad Jürgen, akit csak a pengékkel és csak Blood Rage módban tudunk sebezni, vagy rakétavetővel, amihez az összes felszedhető lőszert eddigre úgyis elhasználtuk Belial ellen.

1 – Rugal Bernstein (King of Fighters)

Orochi, Goenitz se voltak már könnyűek, de Rugal-al többet szenvedtem mint bármelyik főellenséggel. Gyors, erős, és még ha védekeztem is előbb-utóbb elkapott. Kevés bossot kezdtem ennyiszer újra.

42 hozzászólás to “Top 10 weakest and Top 10 strongest boss”

  1. Jó a cikk.
    Az Alien Queen tényleg könnyen ölhető.
    Mr.Bisonnal én is megszenvedtem

    • Kösz! =)

      Alien Queen a Predator kampányban is benne volt az utolsó előtti pályán, de ott se volt nehéz elintézni.

      Talán Alienként volt húzós egyszerre a 2 predator ellen, főleg hogy utána még jött egy minigunos és egy smartgunos ürge, aztán meg a doki shotgunal.

  2. Heinrich, Malak, DNF Emperor, Bulletstorm növény, Maypayne helikopter, C2 Dömper, ezek tényleg könnyűek voltak. Igaz a helikopter kétszer megölt mert nem tudtam mit kell csinálni, és a dömpi is begyűrt mielőtt rájöttem ott a powerup. XD
    Desann, Sam, Superhunter ezek sokszor megöltek. BloodRaynet csak cheatelve tudtam végigvinni olyan qrva nehéz a főboss.

    • Cheatet nem használtam, de az biztos, hogy kevés játéknál szidtam annyit a fejlesztők felmenőit, mint Blood Rayn-nél. =D Mint ha túllőttek volna a célon.

      Dömpert én elsőre elkezdtem a rúgóval lökdösni, de az max arra volt jó, hogy felborítsam. Utána próbálkoztam bombákkal is, de azok valami 1%-ot vittek le az életerejéből, aztán meg még bele is esett a vízbe, ahol még annyira se volt esélyem egyáltalán megsebezni, szóval ott 59 másodpercnél feladtam.

  3. Áááá én mire rájöttem hogy kell elszívni Malaknál a többiektől az életerőt…..Nekem ennyiből azért nehéz volt. Meg mondjuk tényleg ott az előtte lévő droidok jöttek aztán ezerrel. Ahhoz képest meg tényleg nem volt egy nagy szám.

  4. Nem muszáj elszívni, ha villámot szórsz rá az is megteszi, csak akkor nem nyersz életerőt, hanem simán tönkreteszed. Ha viszont a death fieldet használod akkor minden tartály maxra tölt.

    Az elején az orgyilkos droidokat, meg a végén a gyártósoros droidokat se volt túl nehéz elintézni, ám amikor jöttek a sithek meg a nehéz rohamosztagosok 5-6os hullámokban, na az húzós volt.

  5. KotOR végén DeathField-elni? Igaz Jedi nem tesz ilyet! 😛
    (És azt hiszem, Sötét pont is jár érte)

    A leggyengébbekbe én mindenképp belevenném a Fable1 legvégét, mikor másodszor mérkőzünk meg Jack of Blades-dzel. Beállsz a lépcső mögé és hozzád sem tud érni 😀
    Vagy a MaxPayne 1 és 2 végét is túl lehet élni egyetlen bekapott találat nélkül.

  6. Sötétpont nem jár érte, mert akkor a sorsod már eldőlt, még a piramis tetején (csak addig vannak side pontok). Mivel 8-ból 6-szor Dark Side-on fejeztem be, alap hogy sötét erőket használtam, effektívség a lényeg. =) Persze a canon az most is a Light Side-hoz ragaszkodik (mint mindig).

    Jack of Blades… na igen ő se volt nagy szám. Max Payne 1 végén csak a helire kell rádöntened az oszlopot, a 2 végén viszont ha óvatlan vagy Vlad egyetlen dinamittal végezhet veled, bár ettől még őt se nehéz elintézni.

  7. Big Dump nagyon szopatós, ha nem tudod, mit kell csinálni. 😀 Amikor lenyomtam, nem tudtam, hogy egy power uppal kilehet nyírni, a játék vége után pedig Buzz Lightweight-el is kettétéptem. 😀 Emlékszem, mennyit szenvedtem vele először, és a mai napig emlékszem, úgy nyírtam ki, hogy beragadt a pláza acélrudai közé, óriásrugókkal megtoltam, és szépen megadta magát. 😀
    Sam kinyírása újfent emlékezetes volt, ha jól emlékszem, 5HP környékén maradt az életem, és utána mentettem, amikor mész a folyosón utána, majd kigurulva rádlő. Na, ott is rengeteget szenvedtem, úgy jött össze, hogy nagyon kiszámítva már előtte elkezdtem sorozni, mielőtt megjelenik, belebukfencezett a lövésembe, és ha jó ütemben jött ki, pont a tár kifogyása előtt megmurdált. 😀
    Rugal meg tényleg egy geci, 2002-ben maradtak emlékezetes save és loadstatelések emulátoron. 😀

  8. Sam-nek én valami 60 valahány HP körül mentem neki, de olyan 24 körül maradt mire elfutott attól a kör alakú, kupolaszerű erkélyes résztől. Utána belefutottam még kétszer a gépfegyver sorozatába a sarok mögül kigurulásos akciójával. Végül ezt úgy oldottam meg, hogy nem használtam el a gránátot a kupolás résznél (sokszor mellé ment amúgy is) hanem fogtam és bevágtam a sarok mögé, így Sam egyszerűen kirobbant. =D Egy másik végigjátszás alkalmával nem volt már gránátom, így guggolva mentem a pumpálós shotival, aztán ahogy megindult, már lőttem is, másodjára összejött ez a taktika is. =)

    Rugal piszok szemét, a hivatalosnál már csak a Mugenes Omega Rugal tud szemetebb lenni, feltéve persze ha mondjuk K-val megyek neki.

  9. Jó lista, a legtöbbjükkel soha nem találkoztam. 😀
    A DN 3D-s Cycloid Emperor tényleg elég kemény volt, az AvP2-es Alien Queen viszont tényleg marha könnyű lehetett, mert én végigtoltam a marine kampányt és őrá nem is emlékszem, csak a magányos predátorra… Nicole és Malak sem voltak vészesek (Bastilla nehezebb volt, mert elsőre mindig elcsesztem a párbeszédet és meg kellett ölnöm XD).

  10. Bastilát én könnyen meg bírtam győzni, igaz azért mert férfi karakterrel voltam, és előtte összejöttem vele. =) Amúgy biztos húzós lehet, mert Juhanit is annyiszor elrontottam, mire végre hajlandó volt visszatérni az akadémiára. Meg a fogoly vallatások is elég macerásak voltak, abból is volt vagy 3 a játék során.

  11. Malak nem volt nehéz, engem tudod ki ölt meg nagyon sokszor? Az a bérgyilkos nő az első városos bolygón.

  12. Tudom melyik, a lower cityben Selven. Azt én simán levertem, igaz már akkor mentem neki amikor volt jobb felszerelésem, és megléptem pár szintet. Legnehezebb szinten egyszer elkapott, de azt is megoldottam, visszatöltöttem és beküldtem Carthot előre, így mire ő kidőlt én jól fel tápoltam magam néhány droggal és úgy már nem sok esélye volt. =)

  13. Érdekes egy lista.
    Az a Quake 1-ből az első boss komolyan? Ahol annyit kell csinálni, hogy futsz egy kört, megnyomsz 3 gombot és nyertél?
    Cycloid Emperor se volt sokkal nehezebb, oldalazol meg futsz körbe, lövöd devastatorral fél percig és meghal… ha szétlövöd a léghajót akkor meg kipotyog fél tonnányi fegyver a pályára.
    Amúgy Contrás boss vagy egy Death a Castlevania-ból verné az egész mezőnyt. Verekedős játékokból meg akármelyik boss-t ki lehetett volna emelni főleg a KOF-ból, egyik se sokkal nehezebb a másiknál.
    Egyébként Rugal előbb volt mint Goenitz vagy Orochi, 94-ben a legdurvább miután ledobja a kabátját. O_o

    • Anno én nem tudtam, hogy mit kell a Quakes bossal csinálni, azért ölt meg annyiszor. =)

      Cycloid Emperort nem mondanám annyira könnyűnek, Come Get Some szinttől azért ő is húzós. Sőt Duke Plus modban van olyan, hogy advanced AI, ha azt bekapcsolod még durvábban küzd.

      Contra bossok se könnyűek igaz, de azért ne mond már nekem, hogy például PK Alastorral te nem szenvednél, pláne Insomia szinttől fölfelé. Vagy a Blood Rayne végén a dupla főellenség, Prototypeban a Supreme Hunter… ezekkel azért a legtöbb ember akik nekik ment, elidőzött nem is keveset.

      Rugal nekem nehezebb volt mint Orochi, bár egyikük se könnyű, ez igaz.

      • Orochi még talán a legkönnyebb az összes közül. : )

        Másik kommentben írtam, hogy Alastor tényleg nehéz volt, de most jut eszembe az a mocsaras szar is milyen idegesítő tudott lenni főleg nehezebb fokozaton.

        Blood Rayne-re már nagyon nem emlékszem, Prototype-pal nem játszottam. FPS bossok közül tudod melyik volt szivatós? A Blood kiegészítőben az a rohadt a farkasember, főleg nehezebb szinten amikor egyszerre 3 jött belőle.

      • Rugal, Goenitz, Orochi trio közül Orochi a legkönnyebb ez tény.

        A mocsaras monsztra az nem nehéz, az elején lövöd a buborékokat amikhez közel megy, utána azokat amik megmaradnak, és akkor sebezhetővé válik. Utána gyorsan le lehet szedni, ha aktiválod a kártyáidat. Viszont a kalapácsos Guardian, na az engem jó párszor lecsapott.

  14. Kotorba nehéz Malak ha Forcera gyúrsz és Lájt Szájdon.
    Ott úgy 1 napig szenvedtem.

    Tarison voltak a legnehezebb fightok főleg azzal a Mandalóriaival, annál speciel aknákat raktam meg gránátokat dobáltam ja és cseréltem a közelharci fegyót, messzire meg oda vissza stb. 😀

    De igen én is hiányolom a Contrás ellenfeleket.

    • Vagy akár egy Metal Slug-os Final Boss, azokkal aztán meg lehet szenvedni rendesen..

      Sam bácsival és Alastorral még egyetértek. Sam jól bírta a golyókat már-már nevetséges is volt kb. hasonló mint Hitman 1-ben a “say hello to my little friend” csávó aki nem érezte a fájdalmat a kokó miatt. Alastor-t meg ugye háromszor kellett legyakni egymás után, de a temetős pályán a tornádós Frankenstein szörny se volt gyenge.

      • Tényleg a Hitmanes kokós boss, az is odavert rendesen. =D Én egy jó nagy hevederzárassal soroztam, és félpercenként beszólt.

        Alastort ha jól emlékszem 4-szer kell leverni, az első formáját a tetőn még simán le lehet darálni a minigunal, utána jön két emelet, és végül a földszint.

  15. Márkusz: Light Side-on nehezebb Malak, akkor a stasis field és a force wave erőket használtam ellene.

    Tarison Bendak az kemény volt, én ellene mérgező és plazma gránátokat használtam.

    Contrás ellenfelekről akár egy külön lista lehetne, de akkor már idevenném a Stargunner és még pár űrhajós játék bossait is, azok között is voltak olyanok, hogy még kimaxolva is többször kezdtem újra miatta az egész fejezetet.

  16. Még annyi, hogy a régi beat’ em up játékoknak és arcade shootereknek (főleg Cave) is lehetne csinálni egy külön listát.
    De egy Trumpeter az SMT Nocturne-ből se gyenge amikor van kb. 4 köröd, hogy kinyírjad. Ha lejár akkor automatikusan meghalsz : D. De ugye ezeket nem ismered.

  17. Nem ismerhetek én se mindent, de az időre menő bossokat mindig is utáltam. Arról írtam ami eszembe jutott így hirtelen, majd lehet idővel lesz folytatás, egyelőre másról tervezek írni.

  18. Lehet csinálok egy saját listát, kezdenek eszembe jutni a rosszabbnál rosszabb emlékek. Bár lehet, hogy a 20 hely is kevés lenne. :S

  19. Dobj össze egyet ha lesz kedved, érdekes látni ki-kivel szívott, kit vert le könnyen.

  20. Nicole Horne: az ő megölése tényleg sokkal könnyebb volt az előtte lévő pályákhoz képest. Gyilkoltam, gyors mentés, és így tovább, ezt csináltam.

    Sam: Küzdöttem mint disznó a jégen. Talán itt bazd megeltem meg anyáztam a legtöbbet játékos életem során.

  21. Sam elég keményre sikerült, kár hogy a 2-ben a főboss semmivel se erősebb, jobb, vagy tud többet mint a sima ellenségek.

  22. Hol marad Shao Kahn? ;Đ
    (már csak azért is eszembe jutott, mert az újban már normal módon szinte lehetetlen legyőzni még a nagyon skilles gamereknek sem piskóta -_-“)

    • Ááá, egyáltalán nem lehetetlen szerintem. Nem vagyok jó játékos, de két támadás jól időzítésével szanaszét lehet szopatni hard módon is! A torony-kihívásoknál viszont valóban brutális! 😀

  23. Új Mortallal még annyit nem nyomtuk, sokaknak volt vizsgája, meg nekem is van most otthon a DNF még 3 game amiről írnom kéne, tiszta őrület van most, de valahol örülök neki, hogy jönnek a jobbnál-jobb gamek. =D

  24. Aki letudja verni Shao Kahn-t az eredeti UMK3-as játékgép verzión az nem ember.

    Már 3 hónapja próbáljuk haverokkal, save state meg ilyenekkel és egyszerűen nem lehet, pedig minden karaktert és kombót próbáltunk már.

  25. Skydragon:
    MK 9-ben simán meg lehet verni Kahn-t, bár csak médiumon szoktam menni, hardon nemtom mit csinál. Már egy alap 3-4 hites kombóval is szét lehet szívatni ha folyton átugrálod és van hozzá türelmed. De ha megtanulsz rendesen játszani akkor még könnyebb. ; )
    Márk:
    Cyrax-szel levertem: a hálót mindig beszopta. : D

  26. Darth Malak mint az egyik leggyengébb boss? Nehogymá’… Akkor nem játszottad végig a KotOR II-t :D. Na, ott aztán tényleg lámák a főbossok – meg úgy az összes -, egyetlen bevált taktikával öltem meg az egész brigádot.

    Amúgy a KotOR játékoknak talán az a legnagyobb gyengesége, hogy ha az ember végigviszi elsőre, és rájön hogy közelharci fegyverekre kell gyúrnia a későbbiekben, akkor sokkal gyorsabban kinyírhat mindenkit. A második részben ezzel a taktikával éltem, mikor elkezdtem játszani vele, és egyszer haltam meg, akkor is a saját hülyeségem miatt.

    A Csillagkohós ellenségekkel először én is szívtam, de őket is ki lehet cselezni. Amikor ugyanis választhatsz, hogy a két híd közül a jobb, vagy bal oldalon kell menned, érdemes a jobbat választani, mert valahogy onnan “nem számítottak” támadásra, mert amikor a bal oldalt mentem be, csak akkor támadott rám egyszerre vagy két Sötét Jedi. Így viszont olyan reakciót vágtak le, mintha én támadtam volna őket hátba. 😀

    A Malak által beidézett droidokat is ki lehetett iktatni, ha leállítod a gépeket, vagy nem szállsz szembe velük, hanem az ajtót kezded püfölni, és úgy jutsz be a hídra.

    Desannt viszont tényleg nagyon nehéz lenyomni, én anno kipróbáltam undying cheat-el, és akkor ugye volt 999 életem és ugyanennyi pajzsom. és baszki, levitte teljesen xD. Nekem pont az egyik torony ledöntésével sikerült kinyírnom. Meg is lepődtem, hogy teljesen véletlenül döglött meg.

  27. Kotor 2-ből amikor először Drak Side-on vittem, egyedül az első Jedi mester tudott csak elverni, akivel a Dantooine bolygón találkozol. Light Side-on pedig a fél szermű zsoldos vezér vert le egyszer, de a többi bossot azt meg se éreztem. Kreia még könnyebb volt mint Malak, főleg Dark Side-on, ott speckó Dark Side erővel (Force Crush ha jól emlékszem) simán elintéztem.

    Starforgeon azt én is észrevettem, hogy ha a folyosóknál mindig jobbra mész, akkor az ellenségek háttal lesznek neked, és így előnyösebben betámadhatod őket, ráadásul a lőfegyveres nehéz gyalogosok lesznek hozzád a legközelebb, és a sötét jedik a legtávolabb.

    Desaan-t levertem tisztességesen, de után kipróbáltam az oszlopos, és az energia nyalábos megoldás is működik ellene, csak akkor oda kell rá figyelni, nehogy te is beszívd.

  28. […] az újabb toplista. Péter blogján láttam egy ilyet, többnyire PC játékokból elővett főellenségek szerepeltek rajta […]

  29. […] Péter és Wagner készített egy olyan toplistát, amely a legnehezebb (Péternél legkönnyebb is […]

  30. Érdekes lista, sokkal egyet is értek (főleg a könnyűekkel bár Malak nekem eléggé húzós volt). A nehezekről más-más tapasztalatim vannak mint mindenki másnak.
    M Bison helyett nekem pl Goro az eredeti Mk-ból okozott rémálmokat, embertelen erőfeszítésekkel tudtam csak legyűrni, de Kintaro a Mk2-ben is igen emlékezetes volt. A Quake főboss olyan mint a Cyberdemon a Doom 3-ban, ha nem tudod mit kell csinálni bekapsz pár elhalálozást. Soldius sokkal nagyobb szívás volt a MGS2-ben, konkrétan azt hittem, hogy szétverem a minitorom (különösen akkor amikor lecsatolja a karjait).
    Desaan-t tisztességesen levertem, bár az oszlopok segítettek, Sam esetében a nehézség inkább abból eredet, hogy előtte egy egész múzeumon keresztül kell lőnie magát az embernek (ebben hasonlít a Hitman sorozat utolsó pályáira). Alastor nekem csak normál felett kihívás, a Battle out of Hell-es változata volt nehéz. A Supreme Hunter-ek se babapiskóták, de inkább Elizabeth Greene volt rohadt izzasztó főleg a hossza miatt, pluszban elképesztő sebzéseket produkáló támadásokat és életerőmennyiséget adtak neki. Bloodrayne-el nem játszottam.
    Rugal, Orochi, Goenitz…mocskos, cheap geciládák egytől-egyig nem is tudtam őket legyőzni.
    És persze nekem is megvannak a favoritjaim (Contra 3 final boss, Ugh-Zan az első Serious Sam-ből, Far Cry, stb, stb) ha egyszer csinálok blogot akkor talán össze is válogatom őket. És Wagner-el egyetértek: KOF bossoknak és shoot’em up bossoknak, főlega japán fajtáknak külön listát lehetne csinálni. A Cave féle shooter-ek vagy a Touhou széria tömve van a “vért hugyozok mire leverem” féle csatákkal!:)

  31. Elizabeth Greene nem nehéz, annyi, hogy nem kell hozzá közel menni. Rohadt sok helyed van, kis mellékutcákba behúzódhatsz életet, adrenalint maxra tápolni, sőt ha hagyod magad parancsnoknak álcázva, akkor gond nélkül szerezhetsz tankokat, sőt még tüzérségi támogatást és kérhetsz a flottától.

    A Proto ugyan jórészt közelharcra van kihelyezve, ennek ellenére sokkal célravezetőbb, ha simán szitává lövöd az ellent (járművel/lőfegyverrel) és/vagy meghajigálod a környezetben lévő tárgyakkal. Esetleg hit & runt játszol vele. Tapasztalataim szerint nagyon ritkán célravezető az esztelen cséphadarás a csata közepén.

    Ugh-Zan is könnyű volt, mint az összes Serious Sam boss, mind gyenge, kivéve ha violence modal tolod.

    Touhou az egy átláthatatlan bullethell cheap szarság, Stargunner bossokat többre tartom, azok legalább taktikáznak: https://peter1989.wordpress.com/2011/07/20/stargunner-boss-ancient-star-the-2nd/

    • Nem tudom akkor valószínűleg én vagyok a béna, mert a zöld szarságaival folyton elkapott, de lehet hogy csak a csata hossza vagy az előtte lévő Hunter hentelésfeszt készített ki. Ugh-Zan nem nehéz, inkább kedvenc, 10 évesen volt nehéz amikor még nem tudtam mint kell csinálni (odamenni a piramishoz).
      Touhou: A normál pályák csak akkor átláthatatlanok ha hard vagy lunatic fokozatban nyomod, a játék is csak akkor játszhatatlanul nehéz, inkább szimpla türelemjáték. A bossok (főleg a 3-ik szint utániak) amiktől agyfaszt lehet kapni. Fél pályát betöltő támadások, cheap mozdulatok (időmegállítás, képernyő két széle közti mozgás), szívatós pattern-kkel turbózott spell card-ok, szóval minden megvan a gutaütéshez!:) A neten lévő képek inkább extra stage-ből, meg a nehéz fokozatból vannak kiollózva hogy a casual játékost sikeresen elijesszék. És az a vicces, hogy még így is visszafogottabbak mint a Cave shooter-ek (értsd: végig tudtam játszani néhányt, nem vicc!). Mert például a Dodonpachi széria vagy hírhedt Mushihimesama…na az az igazi istenverte káosz!

      • A zöld genyók ellen az a legjobb, ha befutsz egy szűk helyre, vagy valami alá, akkor nem tudnak elkapni, hanem nekiütköznek a cuccnak.

        A shooter kábé negyed óráig kötött le (a fighteres verzió még addig se) részemről maradok a Raptornál, vagy nekiesek egy Air Strike 3D-nek, nem az esetem a moés kártya spamelés. =)

  32. R.Gy.360 Says:

    JUj szerettem a mafiát de Valami kurva sokat szenvedtem Sammel
    Aztán Bisonnal is (YES YES) volt bajom

Hozzászólás a(z) Péter bejegyzéshez Kilépés a válaszból

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .