Mugen – Len & Oni-Miko

A most következőt csak quke és cheatergs kérésére készítettem, szóval túl sok értelme nem lesz, csak loliverés. =)

Első körben tehát következzék a Len vs Akuma, mint mondtam DiscoTripet még ő se bírja ki, sőt Oni-Miko-Rt is el lehet vele verni.

Második körben az Oni-Miko-Ct “nem lehet leverni” ügyre tennék pontot, de, le lehet verni több karakterrel is, Omega Tom Hanks az egyik.

12 hozzászólás to “Mugen – Len & Oni-Miko”

  1. OK Peti, nyertél. ^^
    Melyik Akuma ez? Még sose láttam… Oo
    TH nálam nem volt ilyen kemény, sőt más grafikákat használt.

  2. Giji Ultima Gouki Oddity egy Rare Akuma edit, néhány extrával. Van többszörös anti-cheap védelme (ironikus nemde?) például amelyik karakter a normálhoz képest dupla, vagy annál magasabb attribute értékekkel operál (ergo attribute cheater) annál alapból max powerbaral kezd és nem használ sebzés elfojtást, vagyis egy kombónál minden sebzésnél a lehetséges maximumot fogja bevinni.

    Ezen kívül van 2 anti-cheap listája, az első ugyan azt tudja, mint amit előbb leírtam, csak itt nem az attribute értékek aktiválják, hanem a név. A második ellenben olyanokat csinál, hogy felülbírálja a superarmort, a parryt, a counter támadásokat reservealldefeli, erőltetést ad a superchargenak, stb.

    A többi már csak esztétikai jellegű, bedobták neki látványeffektnek az orochi skullt, és 3 zeneszám helyett 10 közül válogat a discotripnél. Amúgy azóta patcheltem, az kicserélte a deathstar spritet egy jobbra, illetve hozzáadta a napot is, és hozzácsapott még 2 zeneszámot.

    Tom Hanks-ből akkor a régit láttad, nekem megvan a legújabb, ha kell átdobhatom. =)

  3. Atyaég, mi a pokol ez a második videó? Ezzel lehetne illusztrálni a játékok kézikönyvében emlegetett epilepsziaveszélyt XD

  4. Két majdnem verhetetlen ultra cheap char küzdelme. Értelme ugyan nincs, de mivel 2 látogató is hitetlenkedett, kitettem, hogy de le lehet verni Reinmu lolimoét. =D

    Epilepszia keltés? Ez még szelíd is, ezt nézd meg ha mered, a hatás kedvéért rakd ki teljes képernyőre. XD

    • MY EYES, THEY’RE MELTING

      • Amúgy az benne a poén, hogy nem is maga az animáció miatt annyira irritáló a szemnek, hanem mert az egészre rá van nyomatva egy rohadt erős vertikális rengés.

        Láttam már pár Mugen karaktert, de messze Mech Hisui az epilepszia díjas. =D

  5. Mindkettőt dobd már át légyszi. ^^
    Sebzés elfojtás, reservealldef az mitt jelent?

  6. Akuma: http://www.megaupload.com/?d=BOJ93WT3
    OmegaTH: http://www.megaupload.com/?d=NB0SN4TJ

    A Sebzés elfojtás azt jelenti, hogy amikor összefűzöl támadásokat és/vagy kombókat, akkor bizonyos algoritmusok a sebzést visszafogják annak érdekében, hogy szép hosszú kombókat tudj így összehozni. Ebből van többféle fajta is tudtommal (felezős, harmadolós, negyedelős, átlagolós, felső, alsó arány, stb).

    A ReserveAllDef pedig azt jelenti, hogy az ellenség támadását visszafordítja rá, plusz még ezt ilyen-olyan módon lehet akár erősíteni is. Alapból nem lehet védeni, de erre is van többfajta csel, hogy mégis lehessen. =)

  7. cheatergs Says:

    Pontosítsunk, mert nem egészen így történt anno!
    Én nem kértem videót, mivel Len nálam sincs benne a Top 3-ban, ugyanis hárman is elkalapálták, így tudom, hogy meg lehet verni. Írtam is, hogy Lenre felesleges videót pazarolni.
    A másik, hogy én nem ezt az Giji Akumát, hanem két, azonos nevű Rare Akumát használok, mindkettő Rare Akuma néven fut. Lehet, hogy azok gyengébbek, legalábbis nincs ideje feltöltődni a powerbarjuknak Len ellen (Len első kombójára meghalnak), így nem látni tőlük DT-t.
    Harmadik, hogy nálam Oni-Miko-R van, és annál is, meg itt a vidiben is látszik, h maguktól megy le az életük. OTH nem úgy nézett ki, mintha sebezte volna (bár a végén lehet, h vmi támadással levitte, ez a fekete képernyő miatt nem látszott).

    A lényeget meg már én is megtanultam: nincs verhetetlen kari.

  8. Oni-Miko-R és Oni-Miko-C néven is létezik ugyan az a karakter, de az eredeti R az amit az Akumás videóban láthatsz. Amúgy meg már mindegy, téma volt, hát kitettem, ha más nem qukenak újat mutattam vele. =)

  9. Legnagyobb Probléma Mugenel hogy ilyen karakterekel szarják tele a programot. és senkise volt hajlando szinte igényes (egyedi nem játékripp) karakterekel kezdeményezni (Bele értve én se mert tehetségtelenek tüntem) oedig marhajó játékot lehetne ezzela programal gyártani akár egy Anime Vs Anime játékot ahonnan minde szar és jóbol lenne bele rakva karakter… a gond az hogy hiábavan valoszeg az is olyan hogy Ranma (segas gémböl van) Arcueid meg pl egy Ps2 gameböl ami azért elégé unidritonak tünik SZVSZ. Sajnos az a baj hogy egy ember ilyenen képtelen melozni ezért is bukik el regeteg project. (pedig mikor kb 2006-7 sorrán felfedeztem hogy ilyen van még menyire lelkesedtem rá)

  10. Vannak egyedi karakterek is, például Popeye, Peter Griffin, Homer, Frédi, Fat Albert, és még sorolhatnám. Emellett van rengeteg igényes rip is, mint CVS 1-2, MvC 1-2, Street Fighter, Samurai Shodown, Power Instinct, Fist of the Northstar, stb, stb.

    Az animés karakterekkel az a gond, hogy vagy nagyon igénytelenek, vagy iszonyatosan cheapek, rosszabb esetben mindkettő.

    Ugyanakkor van rengeteg igényes karakter, sőt még egyik-másik cheap karakterrel is kifejezetten élvezetes játszani, például Rare Akuma. Más téma, hogy sok cheap karakter dögunalom 4-5 kör után.

    Az ilyenek mint Tom Hanks, joke karakterek, pusztán poénból jönnek létre.

Vélemény, hozzászólás?

