Ma lenne 5-éves

Ma lenne 5-éves az oldalam…

…ha még csinálnám.

Nem állítom, hogy különösebben érdekes lesz a téma, de úgy gondoltam szentelek ennek is egy bejegyzést, a régieket esetleg érdekelni fogja. =)

Mint tudva lévő, csinálgattam én anno egy animés oldalt, méghozzá Sailor Moon témában, ami elsőre talán nem kicsit fura lehet, de ha más nem, legalább arra jó volt, hogy kiéljem az akkori nosztalgia rohamomat, vagy második gyerekkoromat, vagy tudom is hogy definiáljam most hirtelen.

Hogy megérte e? Nos azt mondom meg. Tapasztalatszerzésnek legalább is mindenképp jó volt, na meg közben kiéltem a rajongásomat. A weblap azóta is a helyén van, bár már évek óta nem nyúltam hozzá, érdemleges frissítés pedig idejét se tudom mikor történt már rajta.

Gondolkodtam rajta töröljem e, már csak azért is, mert némelyik cikk stílusa, fogalmazása nem kicsit ciki már (főleg a régieké). Végül úgy döntöttem, nem törlöm ki, elfér az ott ahol van, na meg egy minimális látogatottsága meglepő módon még most is van.

Hogy valaha lesz e még rajta érdemi frissítés? Nos erre a választ még én se tudom, de belátható időn belül nem valószínű. Elmúlt már azaz időszak rég, szép volt, jó volt, de ennyi volt, továbbléptem.

Hogy hiányzik e néha? Persze, szokott. Akármilyen csapnivaló is volt abban az utolsó másfél évben az átlag emberkék mentalitása, előtte azért volt néhány emlékezetes, kellemes pillanat, amit sohase fogok elfelejteni, amit örömmel rakok a mérleg jó oldalára. Sok értelmes, rendes, jófej emberrel ismerkedtem meg, és szerencsére egy részükkel így vagy úgy, ha alkalomszerűen is, de tartom a kapcsolatot.

Volt e amit megbántam? Volt, szerencsére a többségét a kellemetlen dolgoknak azóta már sikeresen elfelejtettem, ám némelyik eset megmaradt bennem, ahol lehettem volna okosabb is, aztán kevesebbet kellett volna idegeskednem.

Sajnálok e valamit? Sajnálni nem sok mindent sajnálok, talán csak azt, hogy nem tudtam befejezni a weblapot, illetve hogy sok régi veterán eltűnt azóta.

Érdekel e még a közösség? Nem, már nagyon régóta nem. Sajnos ennek az animének nincs már rég értelmes fanbázisa.

Jobb e azóta blogolni? Őszintén? Jobb, sokkal lazább, kötetlenebb, szabadabb, arról írok, akkor és úgy ahogy akarok. Szerencsére itt is rengeteg értelmes emberrel ismerkedtem meg azóta, akikkel ha időnként nem is értünk egyet bizonyos dolgokban, de mindig megtaláljuk a közös nevezőt.

Változtam e azóta? Úgy érzem igen, legalább is bizonyos mértékben. Jártam a kerítés mindkét oldalán, és ha néha-néha vissza is látogatok egyikre avagy a másikra, úgy érzem egy ideje már megtaláltam a középutat. Jó volt kiélni a rajongást, és jó volt leugatni, kiosztani a hülye fanokat, de most már inkább igyekszem, főleg az utóbbit amennyire csak lehet visszafogni (már amikor lehet, pl Ricsikék esetében nem).

Mi lesz a jövőben? Majd kiderül. =)

15 hozzászólás to “Ma lenne 5-éves”

  1. Sosem szaretem az olyan oldalakat amik konrétan egy dologról szoltam. Sok gportalos oldalnak ugyebár ez volt a veszte. vagy eltüntek az adot anime fanjai. Vagy készitö Untbele. Nekem is olt oldalam ami azota egyetlen Chatböl ál 😀 ahol szerepjátékozunk 3-an. 2 hetenta/havota haladva egy történetel ami már felérne egy shonen anime hosszúságával.

    Mondjuk talán az én oldalam bukása tehetségtelenségre fogható rá. Illetve néhol lustaságomra.

    De ahogy ellején emlitetem egy oldalt úgylehetéltetni ha sok mindenröl szól. És nem cska bárhol máshol megtalált információkat lehet megtalálni rajta hanem a oldal készitö saját véleményét is. Esetleg Részletes rész leírás amit a készitö fogalmaz meg. Persze ez spoiler veszéjes eg yolynak aki nem látta az adot dolgot. De szerintem ilyne egy jó oldal.

  2. Nos én sohasem szerettem/pártoltam a vegyes oldalakat, mert általában mindnek egy nagy káosz lett a vége, amiért jórészt az volt a felelős, hogy az illető minden aktuális kedvencével bővítette az oldalt. Plusz pont ebből kifolyólag a kezdetben felkerült animéket szépen elkezdte hanyagolni, nem bővítette, nem frissítette az azzal kapcsolatos infokat, mindig csak az újról írt, még a többit a felénél, negyedénél, tizedénél abbahagyta.

    Én inkább az 1 konkrét témának nyitok oldalt, de arra ráfekszek az apró részletekig megoldást választottam, és ha értelmesebb lett volna a közösség, jobb a hozzáállás, lehet már rég befejeztem volna.

    Spec már az elején is azt mondtam, én nem másolok sehonnét semmit át, minden ismertetőt magamtól írok meg és ha úgy van kedvem említés szintjén megtoldom a véleményemmel, gondolataimmal.

  3. Nekem tetszik az oldalad, szép igényes. Szeretném ha egyszer tényleg befejeznéd! ^_^
    Tökjó írások vannak rajta, csomó érdekesség amit máshol soha nem láttam.

  4. Nos kösz, hízelgő, de azaz igazság, hogy mint írtam, belátható időn belül nem fogok hozzányúlni. Jó volt anno a 6-7 évvel azelőtt vetített sorozatot újranézni, pláne, hogy már a jó 70-80%-a addigra teljesen kiesett, főleg az első két széria. Viszont az is tény, hogy ma már nem menne, mármint ha azt mondanák nézzem újra, egyszerűen nem lenne türelmem hozzá.

    • cheatergs Says:

      Emlékszem mennyire kiakadtál a silvermoonon évekkel ezelőtt, amikor szóba hoztam, h akkori szemmel már nem hatott volna az SM. 🙂 Yuriko sem értette, mivel nem szidtuk, csak azt mondtuk, amit most te. [közhely helye]
      Amúgy nem csak a SM-mel vagyok így, pölö az Airt se bírnám megnézni, pdg huszadannyi, frissebb és azt is kedvelem. Lehet, közrejátszik nálam a fejlődés keresése, hehe.

      • Ha jól emlékszem Mariko-val vitáztál erről a silveren, velem aztán a weblapomon vitáztál később ugyanarról. A téma pedig nem épp ez volt, hanem az, hogy gyakorlatilag azt akartad megmagyarázni, miért kellett volna az SM-nek valami hihetetlenül “komoly” irányt vennie, amit bocs, de már akkor is nonsensenek tartottam.

        Ha most kötnék be hozzám a netet, ugyan úgy újranézném a DB, SM duót (meg még egy csomó mindent amit azóta már pótoltam), már csak a nosztalgia miatt is. Viszont mivel 2006-ban már láttam az animét, moviekat, olvastam a mangát, stb, ezért nem lenne kedvem végignézni, mert tudom miről szól és mi fog történni.

      • cheatergs Says:

        A komolyabb hangvétel azt hiszem mindkét helyen téma volt, de a fenti az csak a silveren. De most, hogy mondod, lehet, hogy Mariko értetlenkedett velem, nem Yuriko. Kár, hogy zárva a fórum, tudnám linkelni.

        A “komolyság”-ot amúgy egy remake-nél gondoltam, hogy egy esetleges újragondolásnál ütős lehetne. Remélhetőleg ezt már akkor is írtam, mert épp ez volt a lényege.

      • Szerintem a SuperS, Stars filler részeit leszámítva az első 3 szériával nincs különösebb gond. Azaz átlag 10 rész amit egy adott ellenség bemutatására szántak, kellett is, mert a mangában spec még annyi szerepük, személyiségük se volt, mint az animében. Ott tényleg annyi volt, hogy feltűntek aztán a senshik és/vagy SM lenyomták őket, kábé úgy működtek, mint az animében a napi démonok.

  5. Yuriko-chan Says:

    Oldalad születésnapja alkalmából a TV2 tegnap esti filmjében (A mag) valami ilyesmit mondott az egyik csávó a másiknak, amikor az nem akart rákeresni valamire a neten: “Bezzeg a Szélörmúnról mindent megtalálsz!”. (Aztán a Xenát is emlegették benne. :D) A következő reklámszünetben fel is mentem megnézni az oldaladra, hogy ezt vajon említetted-e az érdekességek közt, de nem találtam meg. Azért vicces, hogy ez pont tegnap történt, most meg látom ezt a bejegyzést. 🙂 Ezt amúgy mindenképp elmeséltem volna, legkésőbb ha egyszer elkaplak msn-en, de sikerült egy kitűnő alkalmat találni. 🙂

    Azt pedig áruljátok már el, hogy cheatergs ki volt a SilverMoon fórumon, mert én nem vágom. XD Duma lenne?

  6. Én nagyon örülök, hogy nem zártad be az oldalt. Egyrészt mert vissza-vissza járok egy-két dolgot újraolvasni, másrészt meg elég bosszantó lenne, ha egyszer azt látnám, mint a többi Sailor Moon oldalnál, hogy megszűnt. Egyébként néhány részbe még beleszoktam nézni, nosztalgiázni stb. De azért jól mondtad ez már egy lezárult korszak, az anime is jóval túl van a fénykorán.

  7. Amennyi időt és munkát anno beleöltem, valahogy nem szeretném, hogy kárba vesszen. Archívumnak tökéletes, múltkor se emlékeztem valamire hogy volt már pontosan, aztán na nézzünk csak fel, hopp, már meg is van amit kerestem. =)

    Mindenesetre annak örülök, hogy pár embernek még mindig tetszik, esetleg hasznára válik.

Vélemény, hozzászólás?

