GTAIII Failz

A hírhedt GTA minőség, ami 5 perc játék után képes ilyeneket produkálni. Apropó, az első az static bug, vagyis mindig előjön ugyanott.

15 hozzászólás to “GTAIII Failz”

  1. THIS IS GTAAAAA!!!!!!!!! 😀

  2. Bizony tény, nincs még egy olyan játéksorozat, ahol minden rész ugyanolyan bugos. =)

    • Igaz 🙂 Amúgy nem rossz sorozat a GTA szerintem.

      • Baromkodni ideig-óráig jó vele, de amúgy sose voltam oda érte, pláne a már 3D-s részekért.

        A GT2-vel sokat hülyültem singleben és multiban. A 3 nem igazán fogott meg, főleg azért mert PC tulajként abban az évben a Mafia simán verte minden téren. Egyetlen egyszer vittem végig, a többi esetben csak belefogtam, de amint feloldottam a 2. szigetet, mindig meguntam.

        A Vice City… talán ezzel játszottam a legtöbbet, motorozni nagyon szerettem benne és kivételesen a story se volt rossz.

        San Andreas… jó volt kalandozni és baromkodni, de ezt is meguntam, miután elértem a 2. várost. Egyszer vittem végig, de annyit anyáztam a hülye mentési rendszer miatt, mint kevés másik játéknál.

        GT4… szar, ennyi. A multi totál értelmetlen és céltalan, plusz még nevetségessé is tette magát a Rockstar, hogy a létramászást, mint “új képességet” kezdték el reklámozni.

  3. Nem olyan rossz az, igaz én Xboxon játszottam vele (kétszer is végigvittem), így nem szaggatott, számomra Niko volt eddig a legszimpatikusabb GTA főszereplő.

    Bár igaz itt is vannak érdekes dolgok 😀

  4. Tényleg az is mekkora fail volt, hogy még a hivatalos GT4 is szaggatott olyan gépeken, amik simán elérték az ajánlott hardware összeállítást. =D Bár anno már a GTA 3 is sokkal több erőforrást evett meg teljesen feleslegesen, mint amire ténylegesen szüksége volt.

    Ennél már csak az a gázabb, amikor a szar portolás miatt valamelyik konzolon kezd el akadozni, vagy szaggatni a cucc.

  5. A GTA 3-mal ökörködtem a legtöbbet (amúgy nem igazán szeretem a sorozatot), de nagyon durva bugok nekem nem jöttek elő. Biztos túl unalmasan játszottam. 😀

  6. Mondhatni “szerencse” kérdése, de tény, hogy egy GTA játékban jóval nagyobb potenciál van az ilyesféle bugokra, mint bármelyik másik játékban. Kivéve a low budget kategóriásakat, mint a Country Justice, Mesterlövész, stb. =)

    A legökörebb játék amúgy a Nitro Family, már az alapelképzelés is megér egy misét. =D

  7. A Mesterlövész kultuszjáték 🙂 Azzal mennyit baromkodtunk tesómmal.

  8. Inkább csak azért ismert mert FreddyD ezzel vált híressé, hogy csinált róla egy fasza bemutatót. =)

    Amúgy nem annyira bűn rossz, poénból egyszer végigvittem, főleg a béna szinkronon nevettem.

  9. Hát én is végigszenvedtem magam rajta.(Nem is egyszer)
    De igazából egy szerethető játék marha nagy hibákkal 🙂

  10. Nitro Familyvel voltam így, hogy rohadt gagyi, tele hibákkal, de az egésznek mégis van egy olyan debil hangulata, amit lehet élvezni. Na meg legalább a zenék jók benne. =D

  11. Hát én a Nitro Familyvel nem játszottam.Viszont a Miami Vice az megmutatta,hogy milyen a szar játék 🙂

  12. Nitro Familyt akár FreddyD is tesztelhette volna simán a Will Rockal együtt, mert extrém elborult: https://peter1989.files.wordpress.com/2009/12/nitro_family_07.jpg

    Miami Vice kábé ugyan az mint a Bad Boys 2 és a többi budget TPS film, sorozat adaptáció, középszerű és gagyi.

  13. Hát nem egy egetrengető játék az biztos.

Vélemény, hozzászólás?

