Anime Drawing, Graphics Fails & Mistakes v7

Éssss elérkeztünk a 7. felvonáshoz! Tavaly december óta ismét összegyűlt néhány gyöngyszem. =)

Reklámok

57 hozzászólás to “Anime Drawing, Graphics Fails & Mistakes v7”

  1. Arra a KenIchi-s részre nem is emlékszem. 😀

    • Sokszor nem egyszerű észrevenni az ilyeneket, van amikor csak egy röpke képkocka az egész. Például én se emlékszem, hogy SM vágott volna olyan fail fejet, bár a grafika alapján még az első két szezonban lehetett valahol.

  2. hangarii Says:

    Hát elérkezett a várva várt hetedik! *-* Látom bekerült egy kép azok közül is amiket én küldtem 😀
    Higurashi-ban meg alap hogy rengeteg fail van XD ( fura, mert animeaddicts-on meg dícsérik a grafikát )
    Natúróban is van sok kancsal fej XD
    Látom a hetaliábol is bekerült egy. Apropó hetalia. Egyszer lesz arról is kritika? *.* Kíváncsi vagyok hogyan osztanád ki xD

    • K-On! grafikáját is sokan agyon dicsérik, hogy ilyen meg olyan gyönyörűen animált, aztán abban is vannak failok rendesen, sőt szvsz elég átlagos grafikája van az egésznek.

      Naruto a & Bleachel karöltve igazi fail termelő, nem véletlen hogy néhol külön bejegyzéseket, fórum témákat szentelnek neki. =)

      Hetaliáról nem tervezek külön kritikát írni, Yaois bejegyzésben már elmondtam lényegében mi is vele a baj. =)

      • hangarii Says:

        Igen, láttam abban a bejegyzésben 😀 Csak gondoltam lesz bővebben is.
        Ja, ha valaki szeret valamit, akkor nem képes észre venni hogy pocsék a grafika. Csak ábrándozik a csaj, de azt nem veszi észre hogy a kedvenc kis bishijének kétfelé áll a szeme xD

        ezen meg behalok….ez a rajzolás nagyon gusztustalan XD az a szopós száj… ._. Ichigo kocka fejei is beütnek~ Ha nem bírják megrajzolni alulnézetből, akkor miért nem hagyják a francba? -.- Nem kötelező alulnézetből ábrázolni.
        Egyébként az MSN címedet el lehet kérni? 🙂

      • Pocséknak nem mondanám, csak feleslegesen agyondicsérték. Igaz, ugyan úgy agyondicsérték a Haruhi és a Kanon grafikáját is, mert hát KyotoAni, mint ha ők képtelenek lennének hibákat vagy elnagyolt, igénytelen jeleneteket csinálni.

        Manga failból a régebbiekben volt már durvább is, amikor a csaj deréktól ki van fordítva: https://peter1989.files.wordpress.com/2010/09/eroge-failure-legends-003.jpg

        MSN címem nyílt titok. =) smhungary@freemail.hu Viszont előre szólok, nem túl gyakran vagyok fenn.

  3. 10. kép Gundam Double Zeta: az a csaj mindig is idióta volt, de ezen nem is kell csodálkozni mert az a neve, hogy Elpe Puru.
    11. kép WIN csak kár, hogy nem anime
    33. kép nagyon poén, főleg a képaláírással

    A Fehérítő gyönyörűségeit már megszokhattuk de, hogy Renji faszt hord a nyakában ez most új volt nekem is…
    Téglafejű Ichigó utáni retardált kislány nagyon félelmetes, de a kinyúlt kezű, cérnavékony Code Geass emberkék azt is felülmúlják.

    Cipőtalp fejű Alucarddal nem tudom mi bajod van. : D Amúgy HnK-t hiányolom, de abban biztos nem találtál hibát..

    • Renjis képen én is csak néztem először hogy “ez most komoly?” de aztán láttam hogy Meowthnak meg az egész keze képes bré formájúvá válni. =D

      Failokat a neten találom, nem én magam mentem ki. Amúgy igen, a HnK-ban is vannak failok (mielőtt még szándékos kivételezésre játszanál rá) ugyan úgy mint a DB-ben is, meg a legtöbb animében.

  4. Másik dolog, hogy NEM hiszem, hogy Onizukának ott kéne lennie…

  5. hangarii Says:

    Igen, láttam azt a képet és tényleg nagyondurva XD
    És köszönöm az a címet 😀
    Egyébként a Code Geass meg eleve fail kategóriába tartozna, mert olyan hülye testek vannak…..tisztára anorexiások. a csajok dereka cérnavékony, de bezzeg a hátsójuk meg nagyon nagy XD A kezük meg nagyobb mint a fejük!
    Ahogy a family guy-ban mondták…” Akinek nagyobb a tenyere mint a feje, az rákos ” XD

  6. A Clamp féle XXXHolic az ami eszméletlen módon elnyújtott szereplőkkel operál. Oké, formabontó, biztos ez volt a céljuk, de ettől még elég hülyén néznek ki benne a karakterek.

    Az igazi grafik fail sorozatok a Naruto, Bleach duón kívül olyanok mint az Akikan, vagy a Minami-ke: Okaeri, esetleg a Yoake Mae, Sekirei, Katekyo Hitman Reborn, stb.

  7. Márkusz Says:

    11. Az nem is anime és eleve egy editált kép. 🙂
    Onizukának meg tényleg nincs itt a helye, majdnem mindegyik részben beadja ezt a fejet amikor valami jóban sántikál.
    K-ON-on meg se lepődök… azt nézni is rossz.

    Meg az a Higurashi ku ro…fuckkár…nemtudomhogyafaszbakellejteni de azt tudom, hogy idegesitő volt és rohadtúl nem horror volt, vagyis DE az volt ha úgy nézzük, hogy végignéztem és nagyon megbántam. 😀

  8. Ez érdekes téma amúgy, mert valahányszor belefogtam horrornak kikiáltott animékbe, sose éreztem horrornak őket, inkább akciónak, vagy drámának néhány horror elemmel, sőt volt amikor még annak se.

    Ja igen, Blood the Last Vampire volt az első “horror” animém, mármint akkor annak tüntették fel, de én esztelen kaszaboláson kívül nem sok mindent láttam benne. =D

  9. Márkusz Says:

    Igen ez mindig így lesz ezzel a műfajjal.
    Leginkább a jót állítják be szarnak és a szart jónak. 🙂

    Mint az szokott lenni a legtöbb Gainax cuccal a Kyo fosokkal szemben.

  10. Azt hiszem egy véleményen vagyunk ezzel kapcsolatban. =)

    Gainax kidobhatna lassan megint valami epic cuccot, remélem az új animéjük nem lesz elcseszve.

  11. Márkusz Says:

    Még régebben egyik haverom ( akivel sajnos már nem tartom a kapcsolatot 😦 ) mondta, hogy Gainax 4-5 évente ad ki olyan epic cuccot ami megosztja az embereket.
    Szerintem ez igaz is.

  12. cheatergs Says:

    Jópáron nagyot röhögtem, ez kellett mára. 😀

    A Higurashi első szezonja ordenáré szutyok grafban. A kulcsokat képesek voltak elrajzolni, ami egy átlag animénél is ritka. Gondolom költségvetés lehetett, mert a sequelek korrektre sikeredtek.
    Az első Macross sorozatig és az Armored Trooper Votomsig ez volt a legkriminálisabban kinéző anime, amit addig láttam (vagyis amit megjegyeztem). Viszont ehhez a kettőhöz képest a Higurashi anatómiai tanulmány.

    A Votomsban mutáns-rajzás van, akármelyik részt nézi az ember; nagy ritkán beültek tehetségesebb rajzolók, a többség azonban hulladék. Olyan rajzokat még általánosban is szégyelltem volna, nem hogy hivatalosan kiadni.
    A Macross viszont a teljesen nézhetetlen kategória. A totális nulla, ahol egyetlen normális fejet-testet nem bírtak összehozni. Nem hittem el, hogy valaha is látok ilyet, bár van egy sejtésem, hogy ezt egyéb animéknek sikerülhetett alulmúlniuk… Korábban linkeltél be belőle, de az szemkímélő volt az igazán súlyosakhoz mérve.
    A vicces, hogy a Macross movie ugyanakkor piszok igényes, szinte a GitS szintjén van.

  13. Macross, Gundam, ezeket sohase szerettem. A direkt mecha nem az én műfajom, mert szvsz a Japánok piszok debil kinézetű robotokat tudnak rajzolni, amiknek nem tudok hitelt adni, mint “harci gépek”. Ha már ilyesmi érdekel, Battletech. =)

    • cheatergs Says:

      Ne, a Gundamet ne, azt ne! Gundam 00-t és 2nd seasont azt ne! Most… most el kell foglalnom magam valamivel… Csak azokat ne…

    • cheatergs Says:

      A Battletechből csak a Mechwarrior 4: Vengeance-szel vittem, mivel a többit nem tudtam beszerezni; tetszett (konkurencia híján nem is volt nehéz).

      Ezért is érdekelt a rebootos Mechwarrior, amíg ki nem derült, hogy online lesz.
      Úgyhogy ez a széria is felkerült a Kotor és az Elder Scrolls mellé a szépmúltú és többé nem létező sorozatok közé, mivel az én szememben az MMO-k nem folytatások.

      • Nah ácsi! A Mechwarrior Online NEM MMORPG lesz, hanem ONLINE játék, mint ahogy a neve is mutatja. És nehogy most temesd, inkább iratkozz föl rá, ugyanis ezzel a játékkal térnek vissza a Mechwarrior 2-3 szintjén mozgó mech managementhez, illetve realisztikusabb harcokhoz. A Mechwarrior 4 és a Mercenaries ugyan még elment, de már az is igencsak le volt butítva, és arcade szaga volt, az abszolút mélypont pedig a csak konzolra kijött Mechassault sorozat, ami egy végtelenül leegyszerűsített TPS mech shooter lett, páros lábbal rúgva föl a Battletech lore-t… Nem is lett sikere, mindenki lehúzta a francba, 6 méter beton alá temették el az egész szart úgy ahogy volt…
        Nah a Mechwarrior Online-ban ennek nyoma se lesz, sőt, ahogy néztem a videókat és a developer diaryket, ritkajó harcrendszert dolgoztak ki, amiben minden mech osztálynak hozzá illő, funkcionális szerepe lesz, vagyis nem lesz az, mint a régebbi játékokban, hogy assault és heavy osztályok alatti pilóták gyakorlatilag halálra vannak ítélve…

      • Az Elder Scrolls MMO-t már a Skyrim előtt bejelentették, és a TES Onlinet nem úgy kell felfogni, hogy ez lesz a TES 6, az ugyanis egy külön játék lesz, mint ahogy az Online is egy külön játék lesz.

      • cheatergs Says:

        Ahányszor szóba került a sorozat neten, mindenki a Mech 3-mal nosztalgiázott, szóval lehet benne valami, de a mostani Mech online, úgyhogy ez akkor sem érdekel.=) Maximum, ha hajlandók egy single kampányt hozzávágni, és nem CoD-módra.

  14. Na mit ne mondjak elég tré és gagyik ezek a képek…. vmi szűzkukac sajtburgerzabáló műve lehet…..Na erröl ennyit, csao-csao…

  15. Alapból arról szólnak ezek a bejegyzések, hogy nevessen aki tud vagy akar néhány hülye fejen, ennyi. =) Hogy kik és miért cseszték el az már egy másik történet, általában figyelmetlenség az oka.

  16. Hát igen arról szólnak… Na már most kérdem én hogy ő aki tud nevetni az amugy is tud nem de? tehát megin az okfejtés vonalán indulunk el… vagyis aki nem tud nevetni az ezeken a szarokon se fog, tehát feleslegesen basztál elég sok órát h ezt ide feltedd.Az oka talán az lehet h a kor történeti bologok erre hajaztak?? nem biztos nem tudjuk…De talán Morgan Freeman professzor ur, tudná rá egyedül a választ, de még ö sem…

  17. Erre nagyon egyszerű a megoldás, akit nem érdekel, az nem foglalkozik vele. Nyilván nem azért csináltam, pláne hogy ez a 7. ilyen, mert nincs rá igény. Hogy ki-mire bassza el az idejét, nos ez relatív, meg az is, mit tekintünk elbaszásnak. Van aki kismacskákról ír bejegyzést, van aki arról milyet fetrengett a diszkóban, nálam meg épp ez került most terítékre, és? Nincs ezzel semmi gond, hisz a saját blogján mindenki azt csinál amit akar.

  18. Na igen… ez eddig oké.De a vonalvezetés, se a témaválasztás nem jo,még pedig azért mert a bürokrácia útvesztői ezt nem teszik lehetövé…ilyenkor az a teendö h a likviditás és adjunktus keresztezi egymást, és ekkor születik meg az okozatnak az útja…ami annyit jelent hogy, az ok a vonalvezetéssel egyformán, ugymondd szinkronban haladnak egymással….Ez a lényeg. Érted már?

  19. Ha poénkodni akarsz nem rossz. =)

    Kicsit komolyra fordítva, én ezt az egészet nem veszem túl komolyan, ez csak egy blog, amit fenntartok mert kialakult itt egy kis közösség, szerencsére értelmes emberekkel. Néha adjuk egymás alá a lovat, néha kurva anyázunk, ennyi, ez ezzel jár. Nem haragszok én senkire se, pláne már most hogy megittam egy üveg sört. =)

  20. Szétverte a fejed az az egy üveg bambi?

  21. Nem, de ebben a nagy melegben a kevés is lehet sok. Amúgy nem Wagner tezsvíre vagy? =)

  22. Ájájáj…. megint elkanyarodtunk a fővonaltol….cselekményvesztés történt, ami ugyebár nem jó, mer akkor mi lesz azután?? ez itt a kérdés, amit ugye megin az okfejtésbe torkollik,és akkor ok, okozat,cél kitűzés…Igyvan? megin a bürokrácia bugyraiban kötünk, ahonnan nincs visszaszállás….

  23. Pontosan, jól megaszondtad a lényeget.

  24. látom csapkodja a buta fejed a sörike.

  25. Áh dehogy, az ablakokat csapkodja a sam beszél. A söri meg eladta a lelkét a konkurenciának már rég.

  26. Amúgy nem az. De a fél wordpress-nek sikerült ezt levonnia egy random kommentből.

  27. Akkor ez is tisztázódott.

  28. Lol, ne etessétek már azt a gyökeret.

    Unsuccessful troll is unsuccessful.

    Éhezzen!

  29. Látom a japánok még mindig nem tudnak 5ig számolni. XD
    Naruto, Bleach hozzák a tőlük várhatót de a többi se semmi.
    anime-fail-22.png – Ezt hogy? Oo
    ultimate_anime_quality_and_drawing_fail_disaster.jpg – Hát az. XD
    Usagi arcával mi történt? 😀

  30. A 6 ujj már mondhatni anime védjegy lesz, közvetlenül a tükör failok mellett. =)

    Usagit nem tudom mi lelte, lehet bepiált, mint az egyik részben.

    ultimate failos kép meg egyszerűen epikus, még a fejetlen Narutot is übereli. =D

  31. Te jó ég mik ezek. 😀

    Nagyon szeretnek ujjakat rajzolni… 😀

  32. Ja, többet mint kéne. =D A 6 ujj mellett a tükörképeket cseszik még el rendre.

    • Ahh igen azok is nagyon jók. 😀 Meg néhány helyen a szemek… Áhh. 😀 Jó ez az oldal, nekem eddig még ilyen hibák nem is tűntek úgy fel. 😀

      • Kösz szépen, igyekszik az ember. =) Amúgy ezeket nem mind én vettem észre, ez egy gyűjtemény, amit alkalomadtán bővítek, általában a neten talált furcsaságokból. Lesz még ilyen, mert azóta összegyűlt már pár. =D

Vélemény, hozzászólás?

