Stargunner – Boss – Ancient Star the 2nd

Hogy én mennyire utálom ezt a bossosot, az első se sokkal könnyebb, de ez még annál is szemetebb.

4 hozzászólás to “Stargunner – Boss – Ancient Star the 2nd”

  1. Márkusz Says:

    Elég kiszámíthatatlanul, részegesen megy ez az ellenfél én se szeretem amikor genyáskodnak velem ilyen módon.
    Amúgy szerintem bejönne neked az Axelay, ez is hasonlóan 2d space shooter a fun fajtából.

  2. Igen, ezeket direkt így csinálják meg, hogy belemozdulj, én se szeretem, mert az egyből instant kill. Vertikális lövöldékben általában taktikusabbak a bossok, még felülnézetes társaik inkább a puszta tűzerejükkel szeretnek érvényesülni, legalább is én így tapasztaltam.

    Tudod melyikeket utálom még? Amiknél lerobbantasz egy részt, addig ugye csak az sebezhető, aztán 2 meg 3 darabra válik szét, és mindegyik mást csinál.

    Axelay, hallod ez nekem elég ismerős így névről… listára veszem. =)

  3. Régen sokat idegeskedtem az ilyen bossok miatt, h túl nehezek.
    Ma viszont azért leszek ideges, mert az új grafika fps csodában bedarálom a főnyomit. XD

  4. Ez kétségtelenül így van.

    Anno tök mindegy mi elé ültem, ültünk le, Mortal, Turok, Duke, Resi, akármi, a bossok mindig levertek és némelyiknek akár több mint egy tucatszor is neki kellett menni, mire le tudtam verni, esetleg mire rájöttem hogy kell leverni.

    Most, ha csak a Bulletstorm, DNF duóból indulok ki, nos valóban szánalmasan gyenge a felhozatal. Lassan már az a meglepő, ha elsőre nem tudok leverni egy bossot.

Vélemény, hozzászólás?

