Anime tanulságok

Nincs mese emberek, be kell látnom bizony tévedtem…

Mint köztudott, a hülyeségnél csak az a rosszabb, amikor szorgalommal párosul, amit egy lassan memévé váló személy, egy bizonyos Nagy mester R, akarom mondani R sesei mesterfokon űz illetve űzött az elmúlt nagyjából másfél év során. Vagy legalább is így gondoltam…

Ám ahogy turkálgattam a neten, a vinyómon, és el meditálgattam mindazon ami történt, végül arra megállapításra jutottam, hogy a sensei bölcs szavaiban bizony nagy igazság rejtőzik, amit bármilyen kellemetlen is, de be kell látnom és el kell fogadnom. Az igazság pedig nem más, mint hogy az animék bizony tényleg fontos dolgokra tanítanak meg, kivétel nélkül.

Például megtanítanak arra, hogy az életben sokszor kell majd kemény próbákat kiállnunk…

Hogy hogyan pótolhatjuk a hiányosságainkat…

Hogy a Dragon Ball például a zöldségek küzdelméről szól…

És a K-On! népszerűségének oka se titok már…

Megtudhatjuk, hogy milyenek is a nők…

(Hoe = a woman who is “easy”, and will fuck just about anything with a heartbeat.)

Hogy hogyan lehet bevágódni egy lánynál aki tetszik nekünk…

Hogy a fontos dolgok lehetnek nagyok…

Avagy kicsik…

Hogy bizony a nőknek is vannak sajátságos képességeik…

Megtudhatjuk, hogy miről is szeretnek társalogni a lányok egymás között…

Illetve miről velünk…

Hogy kezelik a konfliktusokat…

Mit gondolnak egymásról…

Mire számíthatunk ha véletlenül meglessük őket…

Vagy ha úgy érzik túl fiatalok hozzánk…

Hogy mit tegyünk ha bajban vannak…

Vagy hogy mi a legfontosabb érték, ha már együtt vagyunk…

Valamint megtudhatjuk hogy a 14-éves iskolás lányokat mindig coolabbá teszi egy kard vagy egy pisztoly…

Hogy egy jó beszólás mindig emel a harc színvonalán…

Hogy mi a megoldás ha nem szeretjük az osztálytársainkat…

Esetleg ha szerelmi csalódás ér minket…

Hogy öngyinek lenni bátorság, sőt művészi tett…

Hogy a valós gyilokból is lehet internetes memé, amire rá is rántanak páran…

Valamint hogy a japán irodalom micsoda mélységeket fogalmaz meg…

És hogy a showműsoraik is hasonlóan sajátságos értékekkel bírnak…

Végül pedig, hogy nincs is jobb mint a célt tisztán látni…

Hajtsunk hát fejet mindannyian a sensei tanításai előtt, hisz ahogy ő fogalmazott “nagyigazságok vannak az animékben” és tényleg… hisz ő se adja fel sose, akár a példaképe. =)

29 hozzászólás to “Anime tanulságok”

  1. “Megtudhatjuk, hogy miről is szeretnek társalogni a lányok egymás között…”

    Seitokai Yakuindomo erre alapmű 😛

  2. Nem ismerem. Amúgy az ilyen “nagyon Japán című” cuccokat megjegyezni se egyszerű (nekem). =)

  3. Ricsi tényleg olyan mint Naruto, sose adja fel.
    A képeken jót nevettem meg a hozzá fűzött megjegyzéseken, jól átjön az irónia, régen írtál már ilyet. ^^
    Nevada-chan… fujj erre emlékszem, gyomorforgató volt ahogy ezzel poénkodtak. -_-“

  4. Hát nem, de már annyira kezd unalmas lenni, hogy már visszatámadni sincs kedvem. Nem lenne rossz hely a Mondo, van pár értelmes arc, de az ilyen Ricsike félék tönkre vágják. Na meg az se ártana, ha az értelmetlen és a régóta halott topicokat kitakarítanák, bár ami rosszabb, hogy moderátor már vagy 2-éve nem láttam ott, hogy tette volna a dolgát. Amikor az első Ricsis vita volt, még volt mod, azaz 1, de azóta semmi.

    Nevada-tanról én anno Sjonna blogján olvastam, és az egy dolog hogy maga az eset se semmi, de az hogy akkor micsoda divatja volt még nálunk is, az meglepett (mert hát ugye mindig a szart vesszük át leghamarabb). A Mondora, Animaxra sorba regisztráltak a Nevadás névvel, avatarral ellátott illetők, sőt sok már meglévő tag is ilyen avatart újított be “mert hát cool”. =/

  5. “Vagy ha úgy érzik túl fiatalok hozzánk…”

    Asszem megvan az új avatarom XD…

  6. Az a legjobb, amikor az ember véletlenül botlik az ilyenekbe, mindig jókat vidulok egy-egy ilyen képen. =) (Csak ne jönne be párszor ennek a fordítottja).

  7. Már csak egy orrvérzéses kép kéne, azt tökéletes lista lenne. 😀

  8. cheatergs Says:

    Ezt is nagy volt olvasni. Úgy látszik, van még kiaknázni való ebben a témában. 🙂

    Elolvastam a linkelt Mondót, abban meg az ütött, hogy Bleach-avatarral beszólt a Narutónak, “véletlenül” kiemelve, h Naruto mekkora gyökér Ichigóhoz képest. Ohohohh! Mondd, hogy a Bleach-topikban is megy a rage-elés, mert akkor tényleg regizek! 😀

    • Egyelőre nem, bár ha Ricsi úgy dönt hogy oda is beszabadul és “hadba vonul” a konkurencia ellen, akkor ott aztán jó nagy flamewar fog kitörni.

      Egyébként gilas lehet Bleachtard, de legalább lehet vele értelmesen beszélni. Most érted, hogy magyarázod meg egy olyannak mint Ricsi, hogy hülyeséget csinál, ha ő ebből semmit se lát, csak azt hogy te “nem az ő pártján állsz”.

      A két anime közül is inkább a Bleachre szavaznék, mert ugyan eperke is egy nyomorék, plusz a szintezés úgy ahogy van szar az animében, de legalább nem retard mint Naruto.

      • cheatergs Says:

        Ehhez kábé elég lenne, ha valaki elkezdené porba alázni a Narutót a Beach-topikban.

        Aztán gondolj bele, Japánban milyen flamewarok mehetnek. Ott mekkora hc-mag lehet! Arrafelé beszólnál a Suzumiyának… 😀

      • Az a vicc, hogy a Bleach, Naruto inkább csak nálunk ekkora hype már, a Japánoknál ezek kábé olyanok, mint nálunk a Barátok közt.

        Igaz ettől függetlenül sajnos a Japánok mai ízlése egy kalap szarral egyenértékű. Mondom ezt azért, mert jelenleg a legnépszerűbb animuk között van számon tartva náluk a K-On!, Suzumiya, Toradora, és az Angel Beats (ami amúgy egy Haruhi klón).

        Egy dolgon csodálkoztam csak, hogy az Air, Kanon, Clannad trióból egyik se listás már náluk, pedig 2-3 évvel ezelőtt még nagyon mondták idehaza, hogy “azok bizony örökké listásak lesznek a drámaiságuk miatt” – nos úgy néz ki mégse. =)

  9. Nagyon jó bejegyzés volt, jót röhögtem rajta. 😀

    Ricsi meg… én már hozzászólni sem tudtam. Eszméletlen az a gyerek. Valószínűleg igaz amit mond, teljesen megváltoztatták az animék. Lehet régen normális volt.

    (dani576 vagyok amúgy, csak átdizájnolva :))

    • Én a következő mondatokon akadtam ki tőle:

      “NEMÉRTIK mi mitlátunk benne!” -> Ráhibázott, spec tényleg nem értem mit láthatnak a Narutoban, amire fel ennyire elborultan védik.

      “nincs rossz anime csak olyan ember aki nem tudja értékelni amit ad.” -> Igen, akkor ezek szerint az Eiken, meg a Blood is egy tök jó anime, és az a hülye aki nem kajálja be a fanservicet.

  10. Óóóóó hát Ricsike visszatért! XD
    A képeken, és a hozzájuk írtakon besírtam X”D
    Egyébként a japán showműsorok tényleg nagyon betegek. főleg a reklámok ._. mutatok egyet, aminek rohadtul nem láttam az értelmét hogy mi a fenét is akar reklámozni, de nagyon groteszk. EZ lenne a nagy művészet? XP

  11. A csodás Japán reklámok… ez főleg akkor vicces, amikor van egy TV ripelt anime, nagy szomorú, lelkizős jelenettel, erre hopp, bevágnak egy olyan narancslé reklámot, ahol mindenki úgy vigyorog, mint ha fogpasztát árulnának, és önelégült hangokat kiadva isszák a dobozos lötyit. =D

    • Na igen, volt már szerencsém pár olyanhoz! Elég zavaró tud lenni…. De elképesztő, milyen egy degenerált nép! XD
      Most nézd meg, mit be nem vállalnak némi money-ért ._.

      Agyasok~ Még rengeteg ilyen ” szépség ” van jutyubon xD de én inkább meg se nézem. erre a kettőre is tvszennyen találtam rá.

  12. Nos azaz igazság, hogy mi is sok szart bevállalunk pláne már ma, sőt például a régi Colgate reklámok is elég odabaszósak voltak:

    Persze ettől még ha hülyeségekről van szó a Japánok nagyon a best of-ban vannak.

    • Ez a Colgate reklám még mindig jobb, legalább fülbemászó ritmusa van xD
      De azt bírom amikor egy színésznő bevállalja azt a reklámot hogy ” Jaj, állandóan hasmenésem volt, megállás nélkül de amióta az XY-t szedem, már jobban vagyok! ” Egyrészt ez gusztustalan, másrészt ki a fene akar ilyenről beszélni? Persze azt gondolhatják hogy egy színésznek jobban elhiszik. ( Mindig ebéd, vagy vacsora időben dobják be ezeket a ” gusztusos ” reklámokat általában xD )
      Óh, még hozzáteszem hogy a Disney channelen szoktam látni tampon reklámokat. Most komolyan…a GYEREKNEK minek reklámoznak tampont? ._.
      Addig oké, hogy a reklámokból tartják fent a csatornát, de azért megválogathatnák a reklámjaikat.
      Hoppá, jóval eltértünk az eredeti témától XD

  13. A legjobb az az volt, amikor anyám csinált palacsintát, de valami rohadt finom volt, rendes házi piros ribizli lekvár volt benne. Ott túrjuk haverral mint állat, ülök így törökülésben a kanapén, erre jön a nő a TV-ben, hogy “na akkor dumáljunk a hüvely gombáról” aztán közvetlenül utána jött az öregasszony a szorulással. Olyan kurva ideges lettem, mint ritkán.

    • Retek klub, retek klub, mindig a legjobbkor 😀
      Hasonló esetben voltam én is anno keresztanyámnál. Éppen készültünk át menni nagyimhoz enni, erre jön a reklám a hasmenésről. elmennek ők a….. -.-
      Ennél rosszabb már csak a telejósda XD

      • Nálam máig az a Brise reklám a best, amikor a kínai gyerek szarik a WC-n. Annál debilebb koncepciót még nem nagyon láttam.

        A telejósdát meg mindig ilyen 40-70 közötti nők hívják fel, hogy azt mondják nekik amit hallani akarnak.

  14. Azért pár Japán reklámon lehet röhögni :

  15. De még DJ Sensei… =D

  16. “You bourqeois piece of shit, get out of here!” -> ha valamire megtanított az Azumanga, akkor ez a kis mondat, amit rendszerint akkor szoktam bajusz alatt elmormolni ha a tévében meglátom Orbán királyunk és csürhélyének (Köhszijjártóhöm) napi bohóckodását, a Love Hina meg arra hogy mi a megfelelő reakció ilyenkor a nevezett csapattal szemben (EL/SD is okíthatott volna erre, de nem akarom elvenni más elől a lehetőséget).

  17. Oktat most minket a sensei minduntalan, hisz sose adja fel. =)

    Politika… ne is mond, én már azt is kétségbe vonom, hogy a következő választásra egyáltalán elmegyek szavazni. Fidesz sajnos pont azt produkálja, amit vártam tőlük, szardobálás, kirakatpolitika, és a többi.

    EL/SD… na ezek azért engem egy dologra megtanítottak az elmúlt évek során. Mégpedig arra, főleg az előbbi, hogy a “komolyság” jegyében folytatott flamewarok örökzöld melegágyai. =D

  18. Én a politikátol már semmit sem várok,valamikor még hittem némelyik pártban,de már rájöttem, hogy egy kutya b@szta mind,bocsánat a kifejezésért,de ez illik rá

  19. Ide még blehetett volna tenni a yosuga no sorabol,hogy a testvéri szeretet milyen erös vagy valami hasonlot( kellett nekem azt megnézni,de csak azért szedtem le mert a Bithumen-on free leech volt)

  20. Adult visual novelből készült, szóval alapból a perverzségekre ment ki a cucc. Az anime, manga az ilyeneknél legtöbbször “for the fanz” jegyében születik, önálló alkotásként a döntő többségük (jobb esetben) egyszer nézhető, felejthető.

Vélemény, hozzászólás?

