Kotor 2 WTF?

Nem tudom ez miért történt, de valamiért nem indult el automatikusan a kikötő felügyelős script, és mikor beszéltem vele, jött a csapat összeállító képernyő, így duplázni tudtam a társaimat. =D

10 hozzászólás to “Kotor 2 WTF?”

  1. Na szép… XD Ottragadtak a klónok vagy ugyan úgy követtek?

  2. Jöttek ugyan úgy utánam, sőt ha kiadtam mondjuk HK-nak azt hogy gyors tüzelés, akkor a klón is vette a lapot és ugyan azt csinálta. =) Olyan volt, mint ha a tükörképe lenne. Egy baj volt csak ezzel, amint helyszínt váltottam, eltűntek, és újra csak 2 társam maradt.

  3. Ilyen bugom még nem volt. Olyan viszont igen, hogy kiszálltam, elmaradt a bejátszás és nyugodtan mehettem akármerre, csak épp senkivel nem tudtam beszélni a bolygón 😀

  4. Nekem a DAO-ban ehhez hasonló, hogy Recliff faluban a kovácstól kilépve egyszer úgy adott be a játék, hogy mindenfelé széttárt karú, merev NPC-k voltak, akikkel nem lehetett beszélni, sőt át lehetett rajtuk menni, mint a szellemeken, de ugyan úgy nem működtek az ajtók, dobozok, ládák, és a kapuk sem.

  5. Mass Effect-ben is jól jönne néha egy ilyen klón támadás 😀

  6. Jól bizony, bár itt ez már túlerő volt, nem is kicsit. =)

  7. OMG ez de kemény… Velem csak olyan fordult elő, hogy Carth kifutott a pályából a semmibe, meg néha eltűnt a teljes HUD.

  8. Carth nálam arról volt híres, hogy állandóan beakadt a csatornákba vezető lifteknél, ha le mentem. Aztán az új gépen ez megszűnt (lehet a patch miatt) viszont utána meg az aknákba rohant bele folyton, pedig duál pisztolyt adtam neki.

    • Úgy látszik, Carth egy ilyen bogaras fazon, nálam ilyeneket se csinált, bár a legtöbb játékból én nem hozom elő az igazán durva bugokat. 🙂

      • Én se sok bugal találkoztam eddig, már persze leszámítva az olyan játékokat, mint a 3D GTA-k amik tele vannak vele, viszont amikor találok egyet azt megörökítem már csak a poén kedvéért is. =D

Vélemény, hozzászólás?

