Nyaralás, Unalom, Mugen

Csak röviden…

Az elmúlt pár napban nem nagyon foglalkoztam a bloggal, ami betudható annak, hogy a hétvége és a tegnapi, mai nap is elég zűrösen alakult, amivel untatni igazság szerint nem szeretnék senkit. A lényeg, hogy sajnos majd félnapos huzavona után végül eldőlt, idén nem tudunk nyaralni menni, mert az illető aki a helyet biztosította volna családi okok miatt nem ért rá.

Tekintve, hogy én már rákészültem kaja, pia, ruha, egyéb ügyileg, igencsak kellemetlenül érintett, viszont hogy ne maradjunk hoppon, egy nyárbúcsúztató bulira azért sor került, ami amúgy egész jól sikerült. Kellemes kocsmázással, biliárdozással, és mérsékelt alkoholfogyasztással ütöttük el az időt, amit végül egy házibuli formájában fejeztünk be. Hétfőn délkörül ébredtem, mire eszembe jutott, hogy valami szar papírt meg fel kellett volna adni, szóval irány haza, kávé, lekváros kenyér, tea, aztán irány a hivatal, ahol majd másfél órát tököltem, mire méltóztattak rányomni egy darab pecsétet.

Nagyjából ennyi történt, ám a beígért összefoglaló az eddig nyaralások best of pillanataiból, az mindenképp meglesz, legkésőbb a jövő hónapban.

Hogy kicsit kockább vizekre is evezzek, valahogy mostanában semmi se jut eszembe, hogy mivel kéne gámelni, így unalmamban nekiálltam mugen karaktereket editálgatni. Mikor anno belefogtam az első karakter, BloodRayne szerkesztgetésébe, még elég noob voltam, és elég bénácska, amatőr, szegényesen effektált toldalékokat tettem hozzá, amiknek valódi hasznuk vagy funkciójuk nem is nagyon volt (kivéve a szupertámadások erősítéseit).

Reklámok

8 hozzászólás to “Nyaralás, Unalom, Mugen”

  1. cheatergs Says:

    Jelzem elsőként, hogy Reaper Isabeau edit kell nekem! 😀

  2. Okés, hamarosan kiteszem majd, csak még finomítgatok rajta. =)

  3. cheatergs Says:

    Aztán szépen ám a haja!

  4. cheatergs Says:

    Érted, szóval szépen lobogjon ám a hosszú haja! 😀

  5. Bitangjól néz ki azaz Isabeu! Szurkolok h minél előbb készlegyen! 😀

  6. Kösz, de ez csak egy támadás előképernyője, a lényeg majd az után jön. =)

    Alapból egész jól van összerakva a karakter, szóval lényegében csak az új támadásokkal van dolgom, illetve a meglévőeket tuningolgattam kicsit.

    Rare Akumát már el tudja kenni. =D

    • cheatergs Says:

      Mármint az általad használt Giji Rare Akumát, mert az alapot simán megfeketeti.

      • Rare Akuma meg tudta ölni, ha megfogta a Disco tripel, vagy úgy is, hogy van egy breaker támadása, ami ha túl közel vagy hozzá megüt időnként, és ez bizonyos HP felett reversalt is, tehát egyből belehalt. Lásd:

Vélemény, hozzászólás?

