Cosplay WIN!

Hogy ne csak (mindig) a szar cosplayekről legyen szó, gondoltam legyen arra is példa, milyen a jó. =)

Na kérem szépen fiúk, lányok, de főleg lányok… a szint aminek meg kéne felelni, ha már mindenáron szexi, alul öltözött karaktereket akartok eljátszani. =P

Apropó, ha már olyan gyakori sajnos a Mega Moon jelenség, íme egy igényes Serenity cosplay:

Külön kiemelném a szilikonpántot, na látjátok, így kell normálisan állnia, nem pedig két centi vastagon bevágnia a zsírba.

20 hozzászólás to “Cosplay WIN!”

  1. Nagyon szépek! ^_^

  2. Bizony, ha a conokon is ilyenek mászkálnának a dagadt Bleachesek, Narutosok, na meg a momiji félék helyett, még lehet el is mennék. =D

  3. Pont, hogy conok IS vannak ilyenek… (Sőt, ezeknél különbek is.)

  4. Vannak szép cosplayek nálunk is, csak közben még több olyan van, aki viszont olyat csinál, amit nem kéne. Aztán oké, hogy tolerancia van, meg ratyiság, meg tököm tudja mi, de végre meg kéne már húzni az egészséges határvonalat.

    Nevezz nyugodtan rasszistának, meg kirekesztőnek, de attól, hogy valaki jegyet váltott egy rendezvényre, az még nem jelenti azt, hogy ott mindent szabad, pontosabban nem kéne, hogy minden szabad legyen. Szóval mondjuk nem kéne yaoi kiss (ebben azt hiszem egyetértünk) se momiji cp, se yaoi vs yuri “melyik fangirl tábor sikítja túl a másikat” és hasonlók.

    • Igen, a második bekezdéssel (többé-kevésbé) egyetértek, épp csak azt nem tudom, hogy hogy jön ez most ide… ^^”

      Csak arra reply-ztem, amit írtál második kommentbe, amiből azt vettem ki, hogy szerinted idehaza nincs is másmilyen cp, csak Naruto/Bleach/whatever cosfail, ami – még egyszer hangsúlyozom – nem igaz. Vannak a hazai conokon is igényes cp-k szép számmal, szal ezt a fenti kijelentésedet inkább csak egy ügyes kibúvónak/mondvacsinált indoknak érzem.

      Egyébként a külföldi conokon is vannak mázsás példányok szépszámmal. Egyik ismerősömet pölö egy ~100 kilós Yoko lökte fel az egyik osztrák conon. Képzelheted, mi fájhatott neki jobban. 😀

      • Annyira azért nem vagyok elvakult hater, hogy a fától ne lássam az erdőt, szóval ahogy van jó úgy van szar is ez kétségtelen, éppen csak az nem mindegy melyikből, mennyi van.

        Kibújni én ugyan nem akarok semmi alól, egyszerűen leírtam ami engem szubjektíve zavar, amibe benne van a szar CP is, élén momijival.

        Külföldi conokon is vannak persze, hogyne lennének, legutóbbi fröcsögős postomban pont belőlük volt lista, hazai azon 1 max 2 volt.

    • Nu hamár úgyis aktuális, túléltük a Holdfénycon első napját és jelentem, hogy bár voltak szép számmal tucat/fail cosplayesek is, DE nagyon sok igényes cp-s volt az pedig külön örömöm volt, hogy azok nyertek a versenyen akiket legszebbnek találtam/tippeltem én is. ;}
      Volt pl olyan Stocking cp, hogy má’ bocs de ott fröccsentél volna el. XD
      Free hugosok ugye elengedhetetlen tartozékai a rendezvénynek, de különösebben sok vizet nem zavartak, én pedig ordító yaoi/egyéb táborokkal nem találkoztam.
      Az egyetlen dolog ami némileg megkeserítette az estét az az volt, hogy későbbre tolódott a tombola az eredeti időpont helyett és előbbre rakták a paraparát, ami úgy nézett ki, hogy felment 6 random egyed a színpadra és fülsüketítő cuccokra lötyögtek 20 percen keresztül…mondanom sem kell, hogy a közönség nem volt meghatva a “vérkomoly” produkciótól.

      • Volt pl olyan Stocking cp, hogy má’ bocs de ott fröccsentél volna el.

        Uh, valami képet betudsz bökni róla? 😀

  5. Pár cont már megjártam, és sajnos ILYESMIT nem sokat láttam, inkább csak failt, bár tény, hogy az üdítő kivétel igencsak minőségi volt minden értelemben =P. Ha (jóval) több ilyen CP bukkanna föl a hazai conokon, még én is elkezdenék gondolkodni azon, hogy normális emberként menjek el, nem pedig 30 kiló páncélzatban, karddal a kézben, életem és szemem világát féltve O_o…

    • Szoktam nézni conokról készült fénykép albumokat, na meg MSN-en is szoktak küldözgetni például te is, de általában mindig ugyan az van. Néhány igényes és csomó szar. Ha 100 cp képből 10 az amire azt mondhatom 9/10 akkor már jól állunk, pedig nem várok el sokat, csak annyit, hogy megfelelő külsővel és igényes jelmezzel játssza már el a kedvencét. Ugyanakkor 100-ból legalább 50 egyenesen fail szokott lenni.

  6. Skydragon: “Volt pl olyan Stocking cp, hogy má’ bocs de ott fröccsentél volna el. XD” -> Biztos megnéztem volna, de mivel Panty párti vagyok, ezért annyira nem indított volna be a dolog. =)

    • Pantyt egyet sem láttunk (lehet hogy aztán volt valahol), ellenben Stocking igen népszerű volt idén.
      Ma is voltunk, de tegnaphoz képest fele annyian voltak és ha mondhatok ilyet (már hogyne mondhatnék :D) fele olyan jó volt mint tegnap, pedig többen is azt hittük, hogy a mai nap lesz a csúcs.
      Noh ma már volt iskoláslánynak öltözött fiú és ordítozó tömeg is, úgyhogy elég hamar leléptünk. Picit csalódott vagyok, mert a holdfényes stand hiába volt tele figurákkal, nekem az az érzésem volt, hogy most csak azokat hozták el, amit a boltban egyébként nem tudnak eladni, kvázi a leértékelt/utált/selejtes cuccokat próbálták az emberekre erőszakolni, ami nem jött össze, mert ma is pont ugyanúgy tömve volt az asztaluk mint tegnap.
      Képeket csináltunk, (ha jól emlékszem/remélem Stockingról is), amint uram holnap hazahozza a kábölt a mobiljához, tán párat ki is teszek majd.

      • Ők pl a Burton’s Girls csapat volt (két szélső, a wowos csaj konferanszié volt) és marhajól néztek ki, meg is nyerték a csapat kategóriát. (=

  7. Voltam pár conon a barátaimmal de egy biztos, ilyen csajokat egyet se láttunk.
    Mondocon amin a Brolys videód volt na ott köbö ha 2 jót láttam egész nap a többinél elfordítottam a fejem inkább h le ne rókázzam. XD

  8. Jó hát a mondocon az a legigénytelenebb szokott lenni. Persze egyes animések ilyenkor szoktak azzal jönni, hogy mert a kamera, fényképező mindig/szándékosan a rosszat mutatja, ami azért elég gyenge kifogás.

  9. […] Péter megihletett, következzenek a kedvenc cosplayeim, a világ minden tájáról! Aki nem tudná mi az a cosplay, annak nagyon röviden összefoglalom: emberek kitalált (videojáték, képregény, film, bármi más) karaktereknek beöltöznek, a lehető legélethűbben. […]

  10. Nos én conon még nem voltam,de a komenteket olvasva ugy tünik nem sokat vesztettem

  11. A Serenity-s cosplay nagyon szép tényleg ilyenekből kéne több nem pedig a dagadt meg pasi holdtündérekből XD

    Amúgy nem tudom mennyire vettétek észre hogy conon (főképp nálunk ) minden 2.emberke vagy a Naruto-ból vagy pedig a Bleach-ből cosplayel. Komolyan ha kimentek egy conra akkor Naruto-ból vagy Sasukéból van vagy 100 másolat. Plusz külön érdekesség hogy általában csajok öltöznek Sasukénak 🙂 Nagyon ritka az igényes cp de azért van belőle:

    http://www.acgart.com/var/albums/Fate-stay-night-character-Saber-beautiful-cosplay/Fatestay%20night%20character%20Saber%20beautiful%20cosplay%20%285%29.jpg?m=1311588024

    Na ez cosplay kérem szépen!

    • Nem épp aktuális már ez a bejegyzés se. Az elmúlt 2 évben, nagyon sokat változott, fejlődött a CP, és azon belül az anime CP-k is, méghozzá pozitív irányba.

      Ma már messze nem gagyi Naruto, Bleach a többség, egyrészt azért nem, mert ezek helyét átveszi a Magi, másrészt mert manapság a CP-k többsége, már nem animés.

Vélemény, hozzászólás?

