Gainax fun

Gondoltam megosztok néhány “nem sápítozó” képet is, amik összegyűltek szépen, lassan… =)

(GIF – Katt!)

(Ez külön win! =P)

Reklámok

17 hozzászólás to “Gainax fun”

  1. Jók! Vagy a felét lementettem. 😀

  2. Szerencsére ezeknél az animéknél az artok nagyobb százaléka színvonalas. =)

  3. Nagggyon jóóók, kösziköszi x]

  4. Szívesen, gyűjtöm a szép és/vagy jópofa artokat. =)

  5. A GTA-s a legjobb 😀
    Utolsó előtti nem fanart, hanem hivatalos kép, még szép hogy minőségi.

  6. Na igen, azzal a GTA-val még én is el lennék. =)

  7. Aki hall majd a con-ról valami jó kis sztorit, az ossza már meg 🙂

    TTGL-es képek még jobban meghozták a kedvem, hogy megnézzem az animét.

  8. Érdemes, a TTGL, PaSwG duó ütős. =)

  9. Nem az esetem egyik anime se de a képek tetszenek. ^^

  10. Az is valami. =)

  11. Yuriko-chan Says:

    Na nekem már mondtak is egy sztorit a conról. Az egyik árusnál volt két példány a vadiúj kiadású Sailor Moon mangákból, és valaki nemes egyszerűséggel ellopott egyet. Állítólag nézegette, nézegette, aztán elfutott vele a tömegbe. Szóltak a biztonsági őröknek, dehát ennyi embert nem lehet megmotozni. Egyébként mindig vannak ilyen “kétszer vettem: egyszer észre, egyszer el” esetek a conokon, na de azért mindennek van határa.

  12. Én olyanról hallottam még anno, hogy Hetalia mangát, meg figurákat loptak, de igazából mindegy is, magának a lopásnak a ténye gáz. Cosfail meg alap lesz gondolom most is.

  13. Yuriko-chan Says:

    Hihi, Zoltán kollégáékat már egy csomó képen megtaláltam. 😀 Nem nyitunk egy külön “topicot” a connak? XD Bugyit és Harisnyát is cosplayeltek ám.

  14. Ha lesz érdemleges anyag lehet nyomatok egy postot. =D

  15. Yuriko-chan Says:

    Az biztos, hogy lesz, dehát ugye még ma is zajlik a móka. 😀 És közben láttam, hogy volt Puella Magi Mami Magica cosplay is (vagy hogy a frászban kell leírni a sárga csaj nevét XD).


  16. Na ez aztán win 😀

  17. Peter, ha leszel, jerj föl MSN-re, tartok egy képes beszámolót a Mondoconról =P.

Vélemény, hozzászólás?

