Jogsi, Ismerkedés, Politika

Személyes post azoknak, akiket érdekel…

Nos tehát, vágjunk is a közepébe! Mint említettem nemrég, belefogtam a C kategóriába, és jelentem, az elméleti vizsgát azóta sikeresen letettem. Szerencsére elsőre átmentem, nem úgy mint anno B-n ahol nem tagadom kétszer is megvágtak anno. =) Most gyakorlatra járok, és az első 2 óra után a dolog igencsak érdekes, jó dolog valami újat tanulni, megtapasztalni, azt hiszem ez hiányzott nekem, valami, ami új kihívások elé állít és egyben új lehetőségeket nyit meg. Kicsit fura most ez a változás, hogy amit évekkel ezelőtt biztosnak hittem az lassan szétesik, és új vizekre kell eveznem, de valahol úgy érzem, ez így van rendjén, hisz kevés ember horgonyozik le az első melóhelyén vagy az első szakmában, munkakörben.

Sajnos azonban ez a bizonytalanság kihat az élet más területeire is, amitől mostanság szétszórtabb lettem, és jobban zavartak az olyan dolgok, amiken amúgy felesleges idegeskedni. Tudjátok, vannak az életben olyan szituk amikre egyszerűen csak azt lehet mondani: “basszus!” Például amikor az ember reggel bevonul fürdeni, aztán mikor végzett és jönne ki, akkor szembesül vele, hogy hoppáré, a törölköző meg a szobában maradt, a szekrényben. Vagy amikor közvetlenül fürdés után jön rá az emberre a kettesszámú program, amit gondolom nem kell részleteznem. De az se kellemes, amikor öltözködésnél pont azt vesszük fel amit nem akarunk, vagy az utolsó gombnál jövünk rá, hogy félregomboltuk az inget, esetleg a cipzár kezd akadni. A kedvencem azonban mégis az, amikor kibontok egy csokit, azt kivágom, és állok a kezemben a csomagolással, miközben próbálok rájönni, mit is csináltam rosszul.=)  Na és akkor még nem esett szó a gép előtt megevett gyümölcsökről, aminek a maradékát elegánsan a fiókba rakom, hogy majd kidobom este, aztán a majdból az lesz, hogy két nap múlva találok rá ugyanott, nem épp gusztusos állapotban.

Hogy olyanokról már ne beszéljünk, amikor sietne az ember, zöld a lámpa, de előttem két jól megtermett öregasszony egymás mellett, mindkettő húzza maga után azt a gurulós boszorka utánfutót, balra sövény, jobbra tüskés bokor, és persze a lámpa pont akkor vált mikor már végre ki tudnék bújni mellettük, busz elmegy, 20 perc a következőig. Avagy ennek a fordítottja, amikor hazafelé sietnék, mert át kéne vennem egy megrendelést, gyaloghíd, két tempósabb gyerek pont akkor fordul rá és lezárják az egészet. De az se jobb, amikor a felettünk lakó gyerekhez jön a haverja, és a mobiltelefon, kaputelefon korában ő szombat reggel 6-kor nekiáll ordibálni negyed órán keresztül. Esetleg amikor nagy csöndben olvasok a szobám nyugalmában, senki-sehol, erre fel észrevétlenül beáll egy jómunkásember pont az ablak alá, majd nekem háttal, a mobilját úgy veszi hogy beleordít “Szevasz józsi vagyok! ” én meg “hu bazdmeg!” és rendesen megborzongtam.

Ugyanakkor vannak olyan apróságok is, amiknek pont az egyszerűségükben rejlik a szépségük, de mégis, általában annyira el vagyunk foglalva a mindennapi rutinnal, hogy észre se vesszük őket. Például egy ködös hűvös reggel, amikor az egész ég tejfehér, és szinte el lehet benne veszni, vagy egy teraszról végignézett naplemente, amikor vörössé válnak a felhők, vagy egy amolyan igazi teliholdas este a város fényeitől távol. Idejét se tudtam már mikor figyeltem fel az ilyenekre utoljára, de egy jó társasággal valahogy könnyebb. =)

Apropó társaság, kicsit elszakadva ettől a szentimentális vonaltól, újra eljött hát az október ami egyet jelent azzal, hogy a héten péntektől hivatalosan indul az újabb party idény, ami jó hír, kérdés mennyi idő és suska jut majd rá? Igaz azóta már egyszer összeültünk egy laza haveri csevejre, de a pénzel, energiával inkább péntekre gyúrunk, most csak amolyan kockább témák merültek fel két sör között. Köszönhető volt most ez annak, hogy volt egy új srác, akit eddig még sose láttam, egyik lány hozta el, hogy bemutassa nekünk. Ugyan érezni lehetett, hogy még kereste a helyét köztünk, de látszott rajta, hogy amúgy jófej lesz ő. Egyébként azért is írom most ezt le, mert a blogon még nem nagyon volt szeret-nem szeret bejegyzés úgy általánosságban, ott meg jórészt ezekről témáztunk, úgy hogy akit érdekel az most kaphat erről is képet. =)

Kezdjük azzal, hogy jómagam a TV-ben semmilyen sorozatot nem követek nyomon már nagyon régóta, aminek azaz egyszerű oka, hogy szinte mind ugyanarra megy ki, nevezetesen: shipping. Nem nézek semmi olyat, ami vámpírokról szól, se olyat aminek doktor van akár csak a címében is. Szintén kerülöm az összes CSI-vel kezdődőt, mert az alap és a New Yorkiból pár rész bőven elég volt. Illetve hanyagolom az összes szellemes, médiumos és időutazós sorozatot, mert ezek is mind ugyanarról szólnak a shipping mellett. Fantasyk rendszerint gagyik, a scifik szintén, Star Treket például már régen se néztem semmibe.

Ja igen, Jóbarátokat és az összes hasonlót se bírom 3 percnél tovább, mert nem, rohadtul nem vicces egyik se.

Apropó ha már sorozatok, jelenlegi párom múltkor rávett, hogy nézzünk meg együtt egy részt a Skinsből, na igen, ilyet se nézek többet. Szóval drogosok, buzik, leszbik, keresztbecsalás, kösz MTV hogy megint elvetted az életkedvemet. Még azaz RJ Burger is jobban elment.

Filmet idejét se tudom mikor láttam már egy normálisat ami meg is maradt, és ez vonatkozik az összes műfajra ami érdekel (akció, scifi, fantasy, horror). Őszintén? Inkább gamelek az jobban leköt.

Game műfajokat illetően már nagyobb volt az egyetértés, szóval akkor erről is egy rövid összefoglaló:

FPS: Hypeok (CoD, Halo, stb) kivételével jöhet.
TPS: Ami nem hack ’n’ slash rendszerű, jöhet.
RTS: Sajna kihalóban van, de ami nem Warcraft az jöhet.
RTT: Még inkább kihalóban van, főleg a 2. világháborús téma lecsengése óta, de ami nem totál körökre osztott, az jöhet.
RPG: Bioware, TES darabok előnyben, de ami nem  moés az jöhet.
Autós: Szintén jöhet, bár inkább a zúzósabb FlatOut szerűek jönnek be.
Kaland: Annyira nem vagyok oda értük, de a The Void szerűségek bejönnek.
Szimulátoros: Igen hamar untatnak, főleg a Simsek.
Bunyós: Ami nem doujin az jöhet, 2D darabok előnyben.
Platform: Főleg 2D darabok, de sajnos kihalóban van (PC-n).
Sport: A sport nekem a kondi, gépen nem sportolok.
MMO: Nem vonzzanak.

Anime téren szintén (jórészt) egyetértés honolt, oldbienak bizonyult a többség, és abban is közös nevezőre jutottunk, hogy anime horror mint olyan nincs, nem létezik, a romantika pedig kihalt az akcióval együtt. Így maradt a dráma és a vígjáték, ahová nagyritkán születik értékelhető (kábé 1/1 év) a többi értékelhetetlen.

Kockaságokat félretéve úgy érzem szót kell ejtenem még a politikáról. Az ugye köztudott, hogy 2006-óta mindig balhé van 56 körül, ám Orbánék akik ugye most mindenkit “el akarnak számoltatni” most valami újabb epikus hülyeségre készülnek, legalább is ahogy én hallottam. TV-ben volt most egy politikai vita műsor, és az elejéről ugyan lemaradtam, de valami olyasmi volt a lényege, hogy azok akik 56-nál bűnt követtek el, azoknak jóvátételt kéne majd fizetni, illetve hogy a “bűnösök felelősségre vonásában” az illető unokáinak is segíteni kéne. Na most én ahogy ott fejtegették a részleteket ennek a mikéntjéről, bennem csak egy kérdés fogalmazódott meg. Most tényleg azt hiszik, hogy bárki is lenne annyira hülye, hogy feldobja a nagypapit, aki aztán majd 70-80 éves fejjel bemenne, hogy “Jó napot kívánok! 56-ban én is tömegbe lőttem ám, ezért most jöttem volna kárpótlást fizetni, itt a kis bukszám, 50 millió elég lesz?” Szóval lehet rosszul látom a dolgot, de ezen már ideje lenne lassan túllépni, 50-év után már baromira nehéz bárkit is felelősségre vonni, na meg van egy olyan érzésem, hogy ez is csak a kirakatpolitika egy újabb elfuserált húzása, amit még a kitalálói se gondoltak komolyan.

43 hozzászólás to “Jogsi, Ismerkedés, Politika”

  1. Viktorék egyre több faszságot művelnek, kezdek kiakadni rájuk…

    Nem tetszett a Skins?! Pedig az első és a 3. évad az fasza, a többi felejtős.

    Irigyellek a party idény miatt. Itt totális meghalás van. Na igen, Balaton parti falucskában ilyenkor szopás az élet, ráadásul a barátosnék közül egyik sem tartózkodik itthon. Haverom, aki rosszabb mint egy nő, meg besértődött.

    Amúgy grat és további sok sikert a C kategóriához. 🙂

    • Viktorék mióta hatalomra kerültek a 2/3-al, csak faszságokat művelnek meg kirakat politizálnak, kezdve az egy kulcsos adótól a mostani Gyurcsány huzavonáig.

      Skinst illetően őszintén szólva undorodtam attól amit láttam, mert oké mi is szoktunk bulizni, piálgatni, de egyrészt nem csaljuk egymást nemi hovatartozástól függetlenül keresztbe, és a seggünkbe se dugunk drogot, mint ott azok a szerencsétlenek.

      Partyt illetően nálunk a döntő többség téli, tavaszi, vagy őszi, szóval így nagyjából megfelelő szórásban vannak szülinapok, névnapok, egyebek.

      Amúgy kösz a jókívánságokat. =)

  2. Magdolna Néni Says:

    Nézd meg a Drive című filmet, ha még nem láttad… A barátomnak eszméletlenül tetszett, szerintem elég fura alkotás, de nem rossz. Agyrém, de valamiért te jutottál közben eszembe.

    • Ez érdekes, majd megejtem a filmet, úgy se nagy a választék mostanság. =)

    • Azt én is nem rég néztem meg. Nekem nagyon bejött a film. Nem sok ilyen alkotás születik mostanában, mivel sajnos nem erre van igény, hanem inkább tömegfilmekre. De azért évente akad egy-két jó mozi, amiért érdemes beülni.

      • Magdolna néni Says:

        Pont az fogott meg benne, hogy nem kiszámítható. Az a mai mozikkal a baj, hogy az esetek 85-90 %-ában előre tudni lehet mi fog történni. A Drive ebből a szempontból kellemes kivétel, bár mondjuk elég sok rémálmom volt tőle 🙂

  3. Én is sikert kivánok a C kategoriához,én a B háromszor meg szivtam a vezetést
    Fogalmam sincs,hogyan is nézhet ki az a gyaloghid,na jó valamenyi van,de nem lehet olyankor megkérni öket,hogy egy kis helyet? A feleted lakó szomszéd meg az ablak előtti mobilos,ilyenkor örülök,hogy falun lakom,ott is egy eldugot utcábban meg 3 métere van az utca az ablakomtól.
    Hát igen jó dolog a partizás,de csak ha tömöt a buksza.
    Hogy a politikához is szoljak én csak azt lesem,hogy itt szerbiában mi lessz a restitúcios törvényböl.Amugy Magyarország miért nem tud túllépni 56-on? Tudom nincs jogom bele szolni a ti őseitek harcoltak,de ideje lenne eltemetni a multat,csak simán megemlékezni és kész

  4. Kösz szépen, szerencsére csak elméleten húztak B-ből, rutin és a forgalmi az elsőre ment.

    Na ja, lépcsőházaknak megvannak az átkai, de az előnye is, olcsóbb a fűtés, na meg “becsukod az ajtót és hazajöttél”. =)

    Hogy őszinte legyek, 56-ot én sose tartottam valami sokra, hisz a Jaltai szerződés értelmében totál felesleges volt ugrálni. Na persze ha abból indulok ki, hogy a felsőoktatásból milyen emberek kerülnek ki diplomával ma, akkor nem is olyan nehéz elhinni, hogy azok az egyetemisták (na ja mindig ők akarják megváltani a világot…) valóban elhitték, hogy majd az USA szembefordul az Oroszokkal, miattunk.

    Aztán persze ilyenkor szoktak jönni azzal, hogy mert a padlássöprés, meg a cenzúra. Kérem a padlássöprés azért volt, mert netalán az országon végigcsatározták magukat a Németek, akik elvitték amit tudtak és az Oroszok, akik meg azt vitték el, amit a Németek itt hagytak. Az országot valamiből újjá kellett építeni, a munkásnak pedig enni kellett adni, plusz mivel vesztes fél voltunk, még ezen felül jóvá téteményt kellett fizetnünk a győzteseknek. Az pedig egy olyan dolog, amit akkor is ki kell fizetni, ha annyi búza sem maradt, amiből vetni lehet.

    Cenzúra pedig mindig is volt és mindig is lesz, még a mi szép demokráciánkban is van, mert egyik rendszer se szereti a kritikát, a provokációt pedig végleg nem tűri.

  5. Huh aludnom kellene már,de ezt még meg irom,miért van,hogy mindig az egyetemisták csinályák a tüntetéseket ahogyan irtad is?egyszer halottam,hogy a britek rájüttek erre és valamelyik gyarmati országban jó meszire kitették a városból és mire a diákok begyalogoltak elment a kedvük az egésztöl.
    A padlás söprés még mindig létezik csak más formában,most nem a buzát viszik el és csak a vetömagot hagyják meg hanem önként adjuk oda.
    Az ADÓ és a külömbféle járuléko most az a padlássöprés az idösek folyton azt emlegetik csak sokan nem veszik észre.
    Magyarországon az volt a baj,hogy tulzotan hozzá volt kötve szovjetunióhoz.
    Jugoszláviában is elöször padlássöprés,beszolgáltatás volt,1949(ha jól tudom az évszámot) Belgrád és Moszkva össze rugta a port. Tito nem akarta ugy csinálni ahogy Sztálin mondta és minden meg változot,a nagyapámat haza engeték a rézbányábol helyete azok mentek oda akik eröltették a szovjet mintát,egyébként azért került oda az öreg mert nem birta beszolgáltattni amit kellet volna.
    Bocs ez hosszúra sikerült és ha untatlak nyugodtan löj le mármint álits le

  6. Semmi gond, jobb mint ha valamelyik desu rejteki ninjász vagy arrancar jönne ide manát védeni. =)

    Egyetemistákat illetően ja, egyrészt ráérnek, másrészt azt hiszik, mert kiestek 4-év után valahonnét, már mindent jobban tudnak, aztán gyakorlatban szembesülnek majd vele, hogy koránt sincs így.

    Nyugdíjasokkal meg az a gond, hogy azok egy része is csak az orráig lát. Múltkor láttam az egyik híradóban (ezért se szeretek TV-t nézni) hogy a Gyurcsány párti tüntetők akik persze mind nyugdíjasok voltak, ott hordtak össze mindenféle hülyeséget. 14. havi nyugdíjtól Kádár Jánosig volt ott minden, és el se akartam azt hinni, hogy van még ebben az országban olyan ember, aki szerint a 8-év MSZP jó volt.

    • Nyugdijasok,én tisztelem az idöseket,de egy testrészem hegyén jönnek ki amikor elkezdik,hogy mit dolgoztak ök és olyan hangnemben,hogy “mi voltunk a fasza gyerekek” én elhiszem,hogy nehéz volt,de azért mi is ledolgozuk a milyenket, igaz nem kell már lóval szántani meg sok minden könyebb lett,de azért az is szar amikor egéssz nap a traktorban ül az ember este meg ugy szál ki belöle mint akit jól segbe kúrtak.
      Mondjuk ha oktató jellegel mondanák akkor máskép hatna

      • A vicc az egészben, hogy rendszerint azok hőbörögnek, és jönnek ezzel a “végigdolgoztam az életem” szöveggel, akik már 55-éves korukban nyugdíjba vonultak.

  7. A tvben csak a Showder Klubot és a Doktor Houset szoktam nézni. Egy ideig néztem Animaxot amíg volt rajta Slayers és Nodame Cantabile azóta azt se nézem.
    Helyszínelők ja unalmasak nagyon.

  8. Showder Klubal is az a baj, hogy agyon ismétlik, bár igaz, inkább az huszadjára, mint a “Való Világ” egyetlen része.

    Slayers jó, kár, hogy az Animaxon én már csak az egyáltalán nem epic Revolution/Evolution évadokból kaptam bele részekbe. =|

  9. Grat az elméletihez, és sok sikert a továbbiakhoz 😉

    TV? Azt sem tudom, mikor néztem utoljára olyat, max néhanapján elkapom az 5perces híreket.

    Filmet összesen kettőt láttam az idén, amire azt mondom érdemes volt megnézni és meg is maradt: az egyik az említett Drive, a másik az alacsony költségvetésű brit űrszörnyes-horror, az Attack The Block, mely köröket ver az utóbbi évek összes, hasonló témájú próbálkozásaira.

    Sorozatok: ugyan a TV-ben semmi értékelhető nem fut, a netről azért le lehet szedni néhány újabb, értékelhető darabot. Pl.: Breaking Bad, Sons Of Anarchy, Boardwalk Empire – hiába, engem már csak a bűnözés köt le 😀

    Politika: meeeeh! Bár még mindig azt mondom, hogy az összes lekvár közül, a jelenlegi szagol a legkevésbé. Bármi mással már ott tartanánk, mint a görögök.

  10. Kösz, igyekszik az ember, remélem meg is fog majd térülni. =)

    Na ha már ketten is ajánljátok, akkor bele fogok nézni ebbe a Driverbe. Sons Of Anarchyról ha jól emlékszem wagner is írt már, nem tűnik rossznak IMDB alapján.

  11. C kategóriához sok sikert, nekem nemhogy a jogsim sincs meg, de még biciklizni se tudok, szóval marad a két lábam és a tömegközlekedés. Viszont ez remélhetőleg az egyetem befejeztével (vagy közben) és a jó munkahely megtalálásával módosulni fog.
    Szomszédok: nálunk nincs velük gond max a kutyájuk szokott esténéként úgy rázendíteni, hogy attól jól felmegy az ember agyvize.
    TV? Hiradón kívül, szinte csak DVD beüzemelésre használom, habár most a királyi tévécsatorna kezdi összekapni magát és igényesebb sorozatok és filmek vetítésével próbálja az ázsióját helyrerakni. Ami ezerszer jobb a kereskedelmi trágyázók ezerszer ismételt műsorai.
    Játékok: Néhanapján leszedek néhány új darabot, de hamar végzek velük (gyorsan kijátszhatóak vagy nem ragadnak meg hangulatilag), egyre kevesebb az olyan játék, amit többször elő tudnék venni.
    Filmek: Na éppen ezekbe ástam bele magam ezerrel és ezek jelentik a szabadidőm kitöltésének nagyrészét (a zenehallgatás-olvasás mellett). Korai némafilmektől kezdve, az új évezredig, akciótól, művészfilmig, minden jöhet legyen igényes. A Drive-ot (ha még játsszák) én is nagyon tudom ajánlani, csak egy lassan kibontakozó hangulatfilmre, ne egy zúzásorgiára számíts!
    Politika: Uhhh…minél kevesebbet foglalkozunk vele annál jobb. Mocskos egy biznisz, ami csak arra jó hogy az ember felhúzza magát, de OJ-val egyetértve még mindig Viktorékkal jártunk a legjobban, a göröghöz vagy a líbiaihoz hasonló helyzetet semmikor semmilyen nemzetnek nem kívánok, főleg nem magunknak.

    A szétszórtságból származó szituációleírásokon meg jót röhögtem, velem is voltak már ilyenek. A váltáshoz sok sikert, és további szép nap(okat) kívánok!:)

    • Kösz neked is.

      Gameket illetően az utóbbi pár évben már megszoktam, hogy nincs nagy választék, kevés az ami leköt és még kevesebb az, amit majd később is előveszek újból. Ám valahogy mégis, az hogy “csinálni kell valamit” jobban leköt, mert egy filmnél, sorozatnál, animénél ugye épkézláb történet és karakterek kellenek ahhoz, hogy ne unjam el nagyon gyorsan, addig egy játéknál ha gyenge is a story és a karakterek, a gameplay még megmentheti.

  12. Ujból elolvastam a bejegyzést,most,hogy is van? azokat is felelöségre akarják vonni akik a puskát fogták,itt is a kolektiv bűnöség elve van? mert mondjuk Hága beéri annyival,hogy biróság elé álitja a Boszniai szerb vezetöket,nem akarja,hogy” keritsétek elö az összes katonát akik ott voltak szrebrenicánál”
    Ha már szóba jött a politika,olvastam,hogy haldoklik az euro és egyesek szerint jobb lenne kivégezni mint a lassú halál,namost amit mondani akarok vagyis a lényeg,hogy érdekeset hallottam az Ujvidéki rádió hiradojában miszerint Kina hajlandó megmenteni az euro öveztet,de persze kér is valamit cserébe az övéké lenne az Atheni nemzetközi repülötér és,hogy a kormányok takarékoskodjanak

    • Azokról volt szó akik részt vettek vagy felügyelték, parancsolták a tömegbe lövetéseket és hasonlókat. A gond ott van, hogy nehéz megtalálni és bizonyítani, hogy kiket is terhel a felelősség.

  13. Gratu az elméleti vizsgához és sok sikert a következőkben! 🙂
    “(…) amikor sietne az ember, zöld a lámpa, de előttem két jól megtermett öregasszony egymás mellett, mindkettő húzza maga után azt a gurulós boszorka utánfutót, balra sövény, jobbra tüskés bokor (…)” – ezen fél óráig röhögtem! XDDDDDDD

    Filmajánló: http://www.youtube.com/watch?v=O-82eOOVxfk

    A napokban olvastam, hogy idén okt 23-án csak Sólyom Laci lesz Bp-n és vesz részt a megemlékezésen. (Mindenki más érdekes módon külföldön lesz. 😀 bizony, még a drága miniszterelnök úr is. :P) pedig beígértek mindenféle tüntetéseket, ejh…

  14. Na ennyit akkor a Fidesz nagy “nemzeti érdekeiről és felelősség vállalásáról” őket is csak addig érdekli a téma forszírozása, amíg az a malmukra hajtja a vizet. Ennek ellenére egy újabb korona úsztatást, vagy ahhoz hasonlót kinéznék belőlük az elkövetkezendő években. =D

  15. Furcsa mi?
    Ez van, ha nemzetközileg elismert emberek vannak kormányon. akiket hívnak is valahova. GyF nem véletlenül volt mindig itthon, hiszen vele elég egyszer találkozni, rögtön leszűri róla mindenki, hogy teljesen bolond és többet nem hívják meg 😛

    • A fidesz valamivel jobb az MSZP-nél, de az ő bagázsukat se sok mindenért lehet elismerni, mert a kirakat politizáláson túl eddig még nem sok érdemlegeset csináltak.

    • Gondolom ez csak fergeteges viccnek szántad. Nézve Orbánék mostani népszerűségét és elismertségét globális szinten, másra nem tudok gondolni. XD

  16. A kormányzásra nem tudok mit mondani. Jobb lenne nélkülük. Amit most csinálnak az a teljes ellehetetlenítés. A már gazdag embereknek még jobb lesz, akik meg eddig is csak kis pénzből életek még kisebből kell hogy éljenek. Élet az ilyen?
    Lekvár adó? 27%-os adókulcs? A közüzemi szolgáltatók mindent átterhelnek a fogyasztóra (veszteségdíj, elosztói díj)? Milyen ország ez?
    Bevándorlóknak meg megy a segély ezerrel, amit te meg én fizetek? A többiről nem is beszélve. Mikor képviselte bármelyik kormány is a magyar nemzet érdekét? Amikor háborúba mentünk? Kötelező volt az? És kinek is? Miért, kikért is vagyunk mi? Kinek az érdeke az, hogy összeugrasszon két nemzetet?
    Szép országunk van, jó mezőgazdasággal, sajnos megtetszett másoknak is. Mivel nem a barbarizmus korát éljük már aljasabb eszközökhöz kell folyamodni minden újkori honfoglalónak, mint a fegyver. Az ölés tiszta halál, a rabszolgasors pedig sanyarú.
    Ezek nem olyan kérdések, amikre választ akarok kapni bármelyik olvasótól is. Csak arra akarok rávilágítani, hogy nem minden úgy van, ahogyan mondják, mutatják azt – bár azt hiszem többen tudják ezt.

    Bár valójában az lenne a legjobb, ha nem bábuk lennénk a saját táblánkon, hanem a nép érdekei irányítanának.

    Sok sikert a vezetéshez!

    • Kösz! =)

      A kérdések jogosak, de sajnos akár nevezhetjük őket költőinek is. Szerintem arról van szó, hogy ők se nagyon értenek ahhoz amit csinálniuk kéne, hoznak egy hülye intézkedést, mint tették azt az adóval, aztán érzik ők, hogy nem jó, de elismerni, hogy ők valamit rosszul csináltak… na azt aztán soha, a büszkeségük nem engedné, főleg így a 2/3-al megtoldva. Ehelyett inkább elmennek kacifántos mellék utakra és félmegoldásokkal próbálják ellensúlyozni a dolgot.

  17. Telyesen egyet értek a leirtakal föleg az újkori honfoglalok,igen már nem kardal hóditanak csak akkor ha nem hajlandoak önként be dugni a nyakukat a hurokba

    ” A már gazdag embereknek még jobb lesz, akik meg eddig is csak kis pénzből életek még kisebből kell hogy éljenek”
    Ezt én ugy nevezem,hogy vissza megyünk a feudalizmusba éphogy nem követelik meg,hogy tekintettes úrnak szólitsuk öket

  18. random kérdés:
    Pötyi, az létezik, hogy te elvből nem játszol egyes dolgokkal?: P

  19. Péter kérem, amúgy de, meglehet, viszont az csak nem az én hibám, hogy nem játszok szarral. =P

    Ha már bunyózunk, legyen igazi bunyó, mint teszem azt KoF, Guilty Gear és még sorolhatnám, ne színes hullámokat idéző szobalányok repkedjenek nekem.

    Szerepjátéknál pedig szeretném magam beleélni a SZEREPBE amit alakítok, nem arra vagyok kíváncsi, hogy random birodalom királynője, a 14-éves miniszoknyás kis csaj összehívta a tanácsosait, 2 14-éves fiút (a nyomit és a herot) egy másik kiscsajt (ügyeletes tsundere), na meg egy raszta csövest aki poénból gyerekekkel lóg, valamint egy behatárolhatatlan nemű és fajú tagot, aki leginkább egy MMdems figurára hasonlít, hogy óvják meg a birodalmat az evil forcestől.

    Ja és végül az a kopasz, gayclubból szökött hülyegyerek is elmehet a sunyiba a svájci bicskáival, mert ha már daráról van szó, akad bőven jobb.

  20. A guilty Geart-t én is nyomatam,csak ráuntam mert nehezen tudtam elöhozni a speciális támadásokat,annélkül meg nehéz gyözni.
    Péter,megengeded,hogy itt a te blogodon elmesélyek egy esetett?a piros lámpa és a két öregaszony irásodrol jutott eszembe.

  21. Az eset amikor elötted megy két öregaszony és szabályosan közlekednek az még rendben,de amikor nem tartsák be szabályokat és ugy etetik a szart velem na akor akadok ki.

    Szoval történt,hogya városban(Topolya) járok traktoral és a potkocsi a haverom meg szól,hogy vigyek neki el valamit az egyik utcából a másikba,megteszem haveri alapon,a város külsö részén lakik aránylag forgalmas úton megyünk,két sávos út mellette viz elveztö árok majd a járda,haladok elörre és mi történik egy öregaszony jönn velem szembe biciklit tol rajta egy 50 kilós zsák megálok megál ö is és várom,hogy szemböl elmenjenek a jármüvek,na enél a pontnál akadtam ki és a traktor zugást túlorditva szidtam,hogy miért nem lehet a járdán menni.

    Azt már megszoktam,hogy a tizenévesek nem hajlandoak a gyalogjárdán menni,jó, a lázadó korszakban vannak,legfeljeb az anyukájukat emlegetem,de amikor felnötek is a az úton mennek,na az már több mimt bosszantó és nem ez volt az elsö esettem,mint az a kis mama a baba kocsival és a pár éves lányával,pedig ott is volt járda.
    Na ennyit akartam mondani

  22. A babás nő valóban jobban tette volna, ha a járdán megy, hisz az úttest szélén csak akkor mehetne, ha nem gyerek, hanem csak krumpli van a kocsijában, mert akkor már kézikocsinak minősül.

  23. A politikához csak annyit: egyik párt sem jobb a másiknál. Az aljasság, észtelen önzőség és pénzéhség mindig felülírja a többnyire csak szájkarate szintjén létező gyönyörű ideológiákat. Józan paraszti ésszel már 10 évvel ezelőtt is át lehetett látni a fityisz mélydemagógiáját. Általában a tájékozatlan, vaksötét agitátorok dőlnek be a dumáiknak, aki ugyan roppant okosnak tartják magukat, de többségül -tapasztalatból- az értelmi fogyatékosok szintjén rekedt meg. Teljességgel szánom azokat a hülyéket, akik még 2011-ben is beeszik a dumájukat. Eddig nem hittem, hogy ekkora hülyék léteznek, de mostanság már semmin sem lehet csodálkozni.
    Ja, és finoman szólva is a jó büdös kurva anyjuknak mondják meg, hogy ki a magyar.

  24. Na,most itt ebből vita lessz,már látóm.
    Hazudni mindenki tud,de a politikus az aki kariert csinál bekűlöle.
    Senki anyját nem szabad/illik kurvázni,ilyet csak az utolsó parasztok csinálnak

  25. Ha a játékokat emlegeted, mi a véleményed az alábbi címekről:

    1.Sonic

    2.Tekken

    3.Dead Or Alive (Xbox360)

    4.inFamous (Ps3)

    5.Uncharted (Ps3)

    6.Final Fantasy (régiek és újak)

    7.Street Fighter (régi 2D-ek és az új 4-ik részek)

    8.Medievil (Ps)

    9.Dark Souls

    10.Dead Rising

    11.BlazBlue

    12.Blood Roar

  26. Sonic -> A régi 2 de főleg a 3K nagy kedvencem, a 3D folytatások nem tetszenek.

    Tekken -> Egész jó, anno a 3 és a Tag Tournamentel nagyon sokat baromkodtunk a haverokkal.

    DoA -> Nem szeretem, az egy dolog, hogy az összes csaj úgy néz ki benne, mint egy rossz guminő (ebből is látszik, hogy az anime elemeket nem lehet normálisan 3D-ben imitálni) de még unalmas is.

    inFamous -> Szeretem, nem is értem miért exkluzív, hisz simán jöhetett volna PC-re, mint ahogy a Prototype is.

    Uncharted -> Hallottam már róla, de eddig kimaradt.

    FF -> 6-7 volt a csúcsa a franchisenak, 9-től fölfelé egyre gyengébb, a 13 meg bűn rossz.

    SF -> Attól eltekintve, hogy a 2-től igazából nem sok minden változott a sorozatban, el lehet vele lenni, akad benne pár szimpatikus karakter. Viszont a Guilty Gear, KoF jobban tetszik, főleg a karakterek fantáziadúsabbak.

    Medievil -> Ezzel mint ha találkoztam volna egyszer, nem volt rossz úgy emlékszem.

    Dark Souls -> Haverom megvette Xbox360-ra, hogy őt idézzem “kidobott pénz volt”.

    Dead Rising -> Erről már leírtam a véleményem egyszer: https://peter1989.wordpress.com/2011/05/08/dead-epidemic/#comment-5036

    BlazBlue -> Na ez az ami nálam már sok. =)

    Bloody Roar -> Ez kimaradt.

    • Azt mondják, hogy az új Sonic Generation lesz olyan jó, mint a régi 2D-ések, és PC-re is kijön majd.

      Az Uncharted-ot érdemes kipróbálnod (bármelyiket a trilógiából), nem fogsz csalódni.

      A Dark Souls szerintem azért nem tetszett neki, mert nagyon nehéz játék. Tudod, olyan Ghost’n Goblins szerű.

      Blazblue: akkor ez azt jelenti, hogy tetszett? Mert mondjuk van a játékmenet olyan jó, mint a Guilty Gear…

      • Ez az amit félreért mindenki… nem szimplán a nehézséggel van a gond, hanem azzal, hogy a játék ott szabotálja a játékost, ahol tudja, nagy különbség.

        Blazblue nem tetszett, inkább maradok a Guilty Gearnél, ha már Guilty Gear szerű bunyóra vágyok. =)

      • “Azt mondják, hogy az új Sonic Generations lesz olyan jó, mint a régi 2D-ések, és PC-re is kijön majd.”

        Eddigi külföldi beszámolók alapján van is olyan jó játék, jó páran az utóbbi évek legjobb részének mondják. Még a 3D-s pályákkal sincs baja a túlnyomó többségnek, ami hatalmas dicséretnek számít egy olyan fandomtól akik az élőfába is bele képesek kötni, teszem azt Sonic szemének színébe.

      • Illő is volt már az évekig tartó rosszabbnál-rosszabb 3D verziók után valami méltó folytatást csinálni. =) Viszont a 3K-t nem lehet überelni, legjobb rész. =D

Vélemény, hozzászólás?

