Isabeau Art

Mugen artok ritkák, pláne ami néz is ki valahogy…

10 hozzászólás to “Isabeau Art”

  1. Fasza! Van még ilyen? 😀

  2. Nem nagyon, volt még 1-2 klón akiről készült jobb art (Sula, Hiel) de eddig ez a legjobb amit találtam. NRI-ről is kerestem, róla egyet találtam ami jó lenne, viszont a részleteket elrontotta az illető.

  3. cheatergs Says:

    Még Kuláról is kevés a normális fanart, a klónjairól én is kábé egy-kettőt találtam. Speciel ez se tetszik.

    Kulának láttad az új hivatalos dizájnját? El is csodálkoztam rajta, hogy másik ruhát kapott, de istennek se találom, pedig vagy videóban vagy képen bukkantam rá.

  4. Azért akad pár jó, például ez nekem tetszik: https://peter1989.files.wordpress.com/2011/08/kula.jpg

    Viszont ja, a többséget valahogy mindig sikerül elcseszni. A klónokról még kevesebb jó kép van, ha egyáltalán van.

    Még a mugenban is szvsz a choiyer féle palettával készült dizájn a legjobb.

    Visszatérve a klónokhoz, ott is az van, hogy a 60%-uk totál feleslegesen jön létre, mert ugyan azokat a támadásokat, szuper támadásokat használja jórészt, mint az alap.

    Új dizájn? Lemaradtam… ha megtalálod muti majd meg, érdekelne, mert eddig Athenának variáltak össze-vissza.

  5. Peti akartam kérdezni az miért van h bizonyos videókon bugyiban van mikor meghal?

    • Sexy KO-nak nevezik. Egy specko state ami akkor léphet életbe, ha legyőzted, vagyis másodjára is leverted a karaktert. A legtöbb kreátor aki erre is fenntart lehetőséget, alapból letiltja. Persze akad olyan is, ahol alapból engedélyezve van, vagy épp azaz alap, tehát nincs is normál.

      Engem nem nagyon érdekel az ilyesmi, szóval megvagyok nélküle. =)

  6. cheatergs Says:

    Az se jön be. Inkább az ilyenek:
    http://danbooru.donmai.us/post/show/557117/bad_id-blonde_hair-blue_eyes-k-king_of_fighters-ku
    http://danbooru.donmai.us/post/show/414849/aqua_hair-belt-brown_eyes-chaps-hiroaki_-kof-king_

    A legfrissebb PC-s XIII-ban is a lila-fekete van, sequel a láthatáron sincs, ezért töröm a fejem, hogy mivel kapcsolatban bukkantam rá. Kár, hogy nem mentettem le, igen jól állt neki.
    Nagyon távolról annyi rémlik, mintha más színű lett volna az alsó-felső, nacija maradt testhez simuló, viszont rövidujjúban volt.
    Mivel az arca és alakja is jól nézett ki, ezért gondolom, hogy hivatalos lehetett.

  7. Másabb az ízlésünk. =)

    Ja igen azt láttam (már ha egyre gondolunk), de nekem nem tetszik ez a Highres verzió, inkább a régi. http://image161.poco.cn/mypoco/myphoto/20100514/17/5465653020100514173927079.jpg

    • cheatergs Says:

      Nem, abszolút más volt a ruha szabása, és nem bunyóban ábrázolták. Talán előrehajolt.
      Adja élet, hogy nem álmodtam, az de rossz lenne!

      • Elhiszem, láttam már pár fura képet én is róla, szóval bármi megtörténhet. =)

        Amúgy dolgozgatok mostanság egy másik karakteren, ez eddig a legnagyobb vállalkozásom, majd nyomatok róla pár work in progress képet. =D

Vélemény, hozzászólás?

