Mugen, tervek a jövőre nézve

Haverok közül kérdezték már egy páran “hogy nem unom még?” Nos az a helyzet, hogy már egy jó ideje inkább csak a dolog szerkesztgetős része érdekel, egyszerűen azért, mert jó dolog azt látni, hogy valami úgy működik, ahogy fejben összeraktam. Ilyen kreatív hajlam már régen is volt bennem, még anno RTS-ek pályaszerkesztőjében csinálgattam pár pályát, aztán megpróbálkoztam az Opposing Forceal is, de az félbemaradt végül.

A korai mugenes próbálkozásaim a mostaniakhoz képest nagyon amatőrök voltak, páran még emlékezhetnek a módosított Blood Rayne karakteremre, amit sikerült kissé összecsapnom. Ám nemrég ahogy belekezdtem NRISSJ9 módosítgatásába, már sokkal jobban sikerült átlátnom a dolgokat, és a célomat el is értem végül. Szerencsére voltak rá érdeklődők, a YT-n viszonylag rövid időn belül jöttek a gyűjtők, cheap fanok, stb, akik között akadt Amcsi, Francia, sőt még Japán is, illetve természetesen néhány Magyar.

Ahogy anno írtam, amint végeztem a felerősített verzióval, belekezdtem egy balanszoltba is, ez már majdnem kész, és igen visszaállítottam az eredeti Isabeaus spriteokat.

Ez azonban csak ujjgyakorlat már a részemről, hisz visszafelé gyengíteni könnyebb, pláne azt a karaktert, amit már ki is ismertem. Az igazi projektem most egy totálkonverziós edit lesz, amiről egyelőre nem lövök le semmit, de annyit elárulok, jelenleg fél úton van és ugyan elég lassan haladok vele, de lehet még idén kész lesz (kis szerencsével). Amint lesz új info, frissítem majd ezt a bejegyzést.

9 hozzászólás to “Mugen, tervek a jövőre nézve”

  1. Tetszik ez a levitáló Kula! 😀
    A karikat kíváncsian várom mire lesznek képesek. ^^

    • A balanszolt NRI ugyan azt tudja majd, mint az SSJ9, csak sokkal könnyebb lesz legyőzni (normálisan sebződik, stb) és jól megkülönböztethető lesz a normál Isabeaus spriteok miatt.

      A másik karakteremnél ellenben szinte minden más lesz, mint eredetileg, jelenleg az introk, win statek vannak soron, ezeket például 0-ról írom meg, mint némelyik támadást is. A hangok, effektek már kész vannak, csak még el kell őket helyezni, na meg tesztelni ezerrel mindent.

  2. Szervusz, Péter!

    Kérhetnék tőled egy elérhetőséget? Pár dologgal kapcsolatban szeretnék beszélni veled, ha ez megoldható lenne.

  3. Van MSN-em, de elég ritkán vagyok fenn, itt a blogon vagy e-mailben jobban megtalálsz. Ha a mugenel kapcsolatos kérdésed van, nyugodtan felteheted itt is.

  4. Egy e-mail címet tudnál nekem adni? Vagy tudod mit, megadom én: barrerra@gmail.com, írj rám, és válaszolok egyből… Azért nem ide írom, mert nem igazán publikus.

  5. Ok, elküldtem.

  6. Péter a következő karidnál használsz majd Super Cancelt v Dream Cancelt?

  7. Nem szeretem egyiket se, inkább az egyszerű, de hatékony megoldások híve vagyok. Egy jól megírt lánckombónak nincs szüksége semmi másra. Inkább olyanokat teszek bele, hogy ha nincs hitcontact, akkor automatikusan mögé teleportál.

Vélemény, hozzászólás?

