Crazy Otaku Dance

Nem kérdés… felsőbbrendűek. =P

Reklámok

12 hozzászólás to “Crazy Otaku Dance”

  1. Az a szégyen az egészben, hogy jobban tud táncolni, mint én 😀

  2. Öööö… ezt most micsoda? az egy dolog,hogy Haruhi zene,de miért gatyában és miért ugrál igy össze-vissza és ezt most ö tette fel a netre vagy csak saját szórakozásbol csinálta és valaki más igy szivata meg?
    Edig a japánokra,nos nem mint felsöbrendüekre tekintettem,de ugy mint akik tudnak valamit,de most már kezd megrendülni a hitem XD

    • Régen amíg Japánról annyit tudtam, hogy szamurájok, ninják, kötelességtudat, tisztelet, stb, addig azok közzé a nemzetek közé soroltam őket, akikre azt mondtam, példát lehetne róluk venni. Ám ez nagyjából onnantól kezdve, hogy megtudtam mi azaz otaku, moe, bad cosplay, dugópárna, stb, szépen fokozatosan építették le az imázsukat a szememben. Mára azt mondom, rosszabbak, mint az Amcsik. =D

      • Nos igaz,hogy vannak köztük nyomotak,de hát melyik nemzet közöt nincs és ugye abban egyetértünk,hogy nem szabad általánositani,ahogy nem nevezhetönk minden oroszt részeges muzsiknak vagy minden arabot teroristának

      • Általánosítani sose szép, viszont az általánosítás mint tudjuk, sose alaptalan, hisz az ember a tapasztalatai alapján általánosít. Ergo, nyilván nem minden Japán egy elfajzott otaku, de bizony a dolgok jelenlegi állása szerint, egyre inkább az “őrült” mint a “zseni” képet mutatják magukról kifelé. Ezt nyilván teszik kisebb részt azért, mert erre van igény, nagyobb részt viszont azért, mert ez a szomorú valóság, pláne ha azt a felfoghatatlan mennyiségű szemetet és Failt nézzük, amit az elmúlt cirka 5-6 évben produkáltak, mind a szórakoztató iparuk, mind ők maguk.

  3. Lol, én is szoktam ilyet de csak alkohol hatására, videokamera nélkül, heavy metalra és jóval szétesettebb koreográfiával.:))
    De, most komolyan minek rakja ki?

    • Pontosítsunk, józanul miért csinál ilyet ÉS miért rakja ki? A válasz… mert Japán, és (minden jel szerint) Haruhi fan. Viszont nézzük jó oldalát, legalább van mint röhögni. =)

  4. Haha! Könnyesre nevettem magam rajta! XD

  5. 1. Ahogy megláttam a címben az “otaku” és a “dance” szót, valahogy éreztem, hogy Haruhi ending lesz a dal, erre eltelik 5 mp és lőn…:D

    2. Mondjuk azért a koreográfiája eléggé “freestyle”, legalábbis ha a Haruhi endingjéből valóban a három csaj táncát próbálja leutánozni. (OK, nem tudom fejből az egészet, de pl. az a rész, ami olyan, mintha ököllel “gyurmáznák” a fejüket, tuti nem volt benne a gyerek előadásában. XD)

    “Öööö… ezt most micsoda? az egy dolog,hogy Haruhi zene,de miért gatyában és miért ugrál igy össze-vissza és ezt most ö tette fel a netre vagy csak saját szórakozásbol csinálta és valaki más igy szivata meg?”

    A többi részére én sem tudok válaszolni, de én megértem, hogy alsógatyában nyomja, egyrészt aki folyton otthon van, annak semmi oka felöltözni, ha amúgy nem fázik, másrészt ahogy elnézem, nem 50 kilós, na most ekkora súllyal azért nem semmi négy percig sem ugrálni, minek nehezítse azzal, hogy még ruhát is vesz fel, hadd izzadjon jobban? 😀

  6. Én még K-On!ra is gondoltam, de úgy látszik Haruhi “zenéje” népszerűbb otaku körökben. =)

    Amúgy így is lelassult már a vége felé, nem kapálózott, pörgött már annyira, mint az elején. =D

Vélemény, hozzászólás?

