Két éves a blog!

Bizony, öregszik ez is, jövőre már küldhetem óvodába, addig is következzék egy gyors összesítés. =)


Blogstatisztikák

– Látogatók száma összesen: 272,392 találat
– Látogatók száma napi szinten: 350 találat átlagban.
– Bejegyzések száma: 332
– Kommentek száma: 6920

Ez azt jelenti, hogy a tavalyi 18-hoz képest idén átlagban már 21 komment jut 1 bejegyzésre. =)


Top 10 bejegyzés nézettség alapján:

1. Yellowblight, avagy jelentés otaku frontról -> 11,784
2. Classic Games – v1 – Az epicek -> 6,039
3. Anime Sucks -> 5,460
4. Postal 2 – AWP (A Week in Paradise) Mod -> 4,391
5. Dragon Age: Origins -> 4,001
6. Top 20 Best Anime -> 3,848
7. Panty & Stocking with Garterbelt – Egy “Angyali” történet -> 2,868
8. Classic Games – v2 – Amiket lehet ismersz… -> 2,796
9. A nagy Elfen Lied kiértékelés -> 2,545
10. Dead Island -> 2,319

A sárga penészről írt értekezésem (és egyben máig a leghosszabb bejegyzésem) népszerűsége úgy néz ki még tovább nőtt, és már semmi se fogja az első helyről kiszorítani, csak úgy mint a második és a harmadik helyezettet. =) A Postal viszont meglepő módon 5 helyet lépett előre, de szintén meglepő volt számomra az is, hogy a best anime és a PaSwG bekerültek a 10-be. Elfen zuhant 4 szintet, még a Dead Island úgy néz ki, kiszorította a Duke Nukem Forevert (2118).


Top 10 bejegyzés kommentek száma alapján:

1. Anime Sucks -> 128
2. A nagy Elfen Lied kiértékelés -> 105
3. Postal 2 – AWP (A Week in Paradise) Mod -> 101
4. Caleb vs Alucard-> 86
5. Panty & Stocking with Garterbelt – Egy “Angyali” történet -> 83
6. My Little Sister Can’t Be This Cute – Egy szar anime -> 82
7. RPG vs. JRPG -> 79
8. Momiji (aka Ropi) a Magyar animefandom krémje -> 74
9. Top 20 Worst Anime -> 73
10. Ricsi a 3. eljövetel -> 71

A sorrend itt is változott valamelyest, bár az Anime Sucks továbbra is number 1, ám az Elfen több mint a duplájára, még a Postal 2 a triplájára hízott. Előbbi néha érdekes volt, utóbbi viszont rohadt fárasztó. Pantyék bekerülése középre örömteli, Little Sisteré inkább vicces, azt pedig kifejezetten érdekesnek tartom, hogy még a Best olvasottabb, addig a Worst a kommentáltabb.


Top 10 kommentelő:

1. Wagner -> 361
2. Benyoboy -> 310
3. Argus Solotov/Artemiev -> 230
4. Soa Mark -> 203
5. Dodgers -> 202
6. SSally -> 158
7. Petrus -> 145
8. cheatergs -> 133
9. Thunder -> 122
10. Dinky -> 118

Wagner nem tudom hogy csinálja, de még mindig az élen van, viszont Dodger és Zoltán is szépen feljöttek, akár csak cheater. =) Érdekesség, hogy néhányan csak pár hozzászólással maradtak le, mint Skydragon (110), quke (102), vagy Junchi (99). Mindenesetre örülök, hogy ennyien és ennyit írtatok. =)


Top 10 keresőszó

1. Hentai -> 2028
2. Stalker -> 979
3. Shadow Warrior -> 916
4. Bugs Bunny -> 729
5. Anime -> 698
6. Star Wars -> 613
7. Skinhead -> 556
8. Otaku -> 473
9. Mugen -> 438
10. Cashfiesta -> 427

Vicces, hogy a hentai annak ellenére nőtt a tavalyihoz képest majd a duplájára, hogy egyetlen egyről se írtam és nincs is tervbe véve. =) A többivel meg vagyok elégedve, Shadow Warrior mondjuk meglep, hogy ennyire feljött.


Top 10 Rám kattintók listája:

1. hardcoregamer102.wordpress.com -> 2,494
2. soamarko.wordpress.com -> 2,354
3. benyoboy.wordpress.com -> 2,185
4. junchidono.wordpress.com -> 1,539
5. dodgers20.wordpress.com -> 1,105
6. thunder21.wordpress.com -> 974
7. elhaym.wordpress.com -> 821
8. siklara.wordpress.com -> 740
9. hitosan.wordpress.com -> 551
10. skydragon.hu -> 466


Top 10 Rátok kattintók listája:

1. hardcoregamer102.wordpress.com -> 3,559
2. benyoboy.wordpress.com -> 3,371
3. soamarko.wordpress.com -> 3,036
4. junchidono.wordpress.com -> 2,396
5. dodgers20.wordpress.com -> 2,337
6. thunder21.wordpress.com -> 1,425
7. dinkyyy.wordpress.com -> 1,252
8. hitosan.wordpress.com -> 1,003
9. siklara.wordpress.com -> 607
10. zsinden.freeblog.hu -> 487

Nos azt hiszem idáig sikeresen és egyben érdekesen alakult ez az év is, gratulálok azoknak akik helyezést értek el, és persze azokat is szívesen látom akik nem kerültek említésre. =) Bővebb és tartalmasabb infot majd év vége előtt teszek közzé, addig is hajrá! =)

Reklámok

35 hozzászólás to “Két éves a blog!”

  1. Na, akkor nem csak én jubilálok ezen a héten, gratula! 😀

  2. BBSZ! 🙂

    S kétszer is jelen vagyok, most kissé meghatódtam.

  3. Kösz, bár mostanában nem nagyon láttalak errefelé. =)

  4. Kösz, épül, szépül azért ez a kis wordpress circle itt. =)

  5. HB blog. :3

    (És mindenhol 4. vagyok! Yess!)

  6. Jössz te is egyre feljebb szépen lassan. =D

  7. There’s gonna be a cheeseburger apocalyps-

    Boldog szülinapot Péter’s blog. :B

  8. Ezt a cheeseburger apocalypse dolgot mostanában annyiszor látom, amúgy kösz. =)

  9. Pf, feljöttem, mint a talajvíz, mondjuk erre nemtom, mit mondhatnék… Jah, egyvalamit igen: Bódog szülinapot, blogocska!

  10. Öröti bódottág van. =)

  11. Grat… : )
    látom még mindig én vagyok az első, pedig alig írogattam ide mostanában. De szerencsére Benyó jön felfelé, majd talán sikerül megelőznie. : )
    Tavaly mennyit írtam amúgy?

  12. 240 körül, majd igyekszem értelmesebb témákról írni. =)

  13. Gratulálok!
    Még csak két éves a blogod, és ekkorra híre van!?

  14. Kösz, bár jó kérdés, hogy ez híresség e vagy inkább hírhedtség? Mindegy is, a lényeg úgyis az, hogy My statz iz da biggiest an da strogiezt ‘ere! =D

  15. Gratulálok!
    Remélem még jó pár évet meg üneplünk és még sok bejegyzést olvashatunk.

  16. Nos kösz, de lehet jövő ilyenkor már final post lesz, kitudja még mi és hova változik addig. =)

  17. Magdolna néni Says:

    Kívánok mindent, amit ilyenkor kívánni kell 🙂

  18. Kösz szépen. =)

  19. Ja, majdnem elfeledtem: Boldog szülinapot a blognak!:) Remélem azért még pár évig fogsz posztolni (bár ki tudja).

  20. Ki tudja még mit hoz a jövő. =) Egyelőre nem tervezem a blogolást abbahagyni, max ritkábban írok majd.

  21. Long live Peter! 😀 Régóta olvasom a blogot, de csak mostanában kezdtem el kommentelgetni. Bódog zületésnapot a blognak!

  22. Kösz szépen. =)

    “nem olyan, mint ha kettő születésnapod lenne egy évben?” -> Áhh, azért ennyire nem veszem komolyan. A blog olyan nekem, mint egy napló, ahol szabadon közzétehetem a gondolataimat.

  23. Gratula, impozáns adatok! : )

  24. Bőven meg vagyok vele elégedve, anno 300 körül volt egész hónapban, most meg egy nap jön össze annyi. =)

  25. Boldog szülinapot Péter blog! ^^
    6. lettem jippí! tavaj voltam egyáltalán a topban? XD

  26. Voltál, akkor is 6. lettél. =D

  27. Gratula a 2. szülinaphoz! ^^ (mostanában megint hanyagoltalak, de igyekszem gyakrabban kommentelni, mert mégiscsak micsoda dolog, hogy 7. lettem! o.O :D)

    Addig is egy kis “ajándék” (: A SM fanok sosem pihennek, bár eléggé pihent agyúak. 😛

    Véleményedre nagyon kiváncsi vagyok. ^^

  28. Kösz! =D

    A videó… nos hol is kezdjem, először is jaj! Másodszor ebből is látszik, hogy ami animében win, az élőszereplőkkel fail. Nem azért, van egy-két effekt ami egész jól sikerült az amatőr mivolthoz képest, de ettől még az összkép gagyi, nem hiába no, a PGSM-et se bírtam. =)

    1000 év… LOL! látszik, hogy az Amcsi verzió alapján készült, mert egyedül ott szerepelt ez a hülyeség. Az elején még egész jól visszaadták a karakterek kliséit, feltűnt Naru, Umino, stb, viszont… MI A JÓ BÜDÖS FASZ VOLT EZ AZ EGÉSZ HULLAZABÁLÓ ZOMBIDÉMON JELENET HAH?! és azok a nyomozók is kik a francok? Egyébként valahogy az egész alatt egy olyan érzés fogott el, mint ha egy Twilight filmet néznék.

    Röviden: Meh…

    • Mit hullazabáló zombidémon? És az a mutáns szörnyeteg, akit Lunának hívnak? o_O Rémálmaim lesznek tőle @_@
      Mamoru-nál meg érdekes módon bevetés előtt van egy csokor vörösrózsa… sosem lehet tudni alapon igaz? 😀
      A nyomozókat én se értettem – először azt hittem Jadeit meg vmi démon nőci álcázzák magukat.

      • Luna se volt semmi, komolyan, akkor már inkább a PGSM féle plüssök. XD

        A nyomozókra először én is azt hittem, hogy Jadeite és Thetis, úgy még érdekes is lehetett volna, de aztán hamar kiderült, hogy nem.

        Mondjuk az a rész az elején tetszett, amikor Usagi áll reggel a konyhában, el van késve, de azért egy pillanatra megáll vacillálni, hogy gyümölcsöt vagy fánkot vigyen e magával, elvesz egy fánkot, elindul, aztán visszajön még egyért, na ez tényleg totál rávall. =D

        Igaz az illúziómat a házon lógó méteres amerikai zászló hamar megtörte. =)

Vélemény, hozzászólás?

