Kérdőiv

Magamtól nem töltöttem volna ki, de ha már a fél blogrollnak megvolt (Benyo, Dodgers, Skydragon, Wagner) akkor gondoltam én se maradok ki a mókából. =)

001. Neved – Péter

002. Nicknév (több is) – Péter/Peter ha tartósan maradok valahol.

003. Horoszkópod – Halak

004. Pasi vagy csaj – Azt hiszem egyértelmű…  =)

005. Általános suli(k) – 1 volt, sporttagozatos.

006. Közép suli(k) – Gimi, érettségis aztán OKJ

007. Fősuli(k) – Sose éreztem rá kényszert, melózni akartam.

008. Haj szín – kékes-feketére nyomattam egy ideig, most pihentetem.

009. Hosszú vagy rövid – rövid, punkeres korszakban volt félhosszú is.

010. Zajosan vagy nyugisan? – Noise, kivéve este.

011. Bemcsis vagy farmeres? – Általában fekete gyakorló, de van farmer is jó pár.

012. Mobil vagy fényképező – Mobil, fényképezőm nemrég adta be a kulcsot.

013. Egészség mánia van? – Viszonylagos, alapból igyekszem odafigyelni, hogy ne egyek sok szemetet, de néha azért elengedem magam. =)

014. Ivás vagy dohányzás – Nem füstölök, ivás alkalomszerűen, ami nem édes az jöhet, általában tisztán, nem keverve.

015. Bele vagy esve jelenleg valakibe? – Nem vagyok az a beleesős típus, a szeretet elég.

016. Evés avagy ivás? – Ivás, de a cukrosakat visszafogom.

017. Piercingek – Nincs, tetkót akartam lázadó preteenként, de szerencsére kimaradt. =)

 
VOLTÁL VALAHA…

019. …repülőn? – Igen, jó volt.

020. …kapcsolatban? – Igen, vagyok is.

021. autó balesetben? – Csak majdnem.

022. …verekedésben – Hol is kezdjem… volt egy pár, az utolsó 16-éves koromban, ő eltépte a pólóm, én meg bevágtam neki kettőt.

 
AZ ELSŐK & UCCSÓK:

023. Az első fülid – Thomson, amennyiben fülhallgató akart lenni.

024. Első legjobb barátod – Óvodában egy Gábor nevű srác.

025. Első díjad? – Óvodában felolvasásért, általános alsóban ilyen szavalás szerűségekért.

026. Első szerelem – Régen volt, 5. körül.

028. Első nagy nyaralásod – 7-évesen a Balatonon.

029. Utolsó ember, akivel beszéltél: Anyámmal, hogy ki ette meg az utolsó narancsot (apám).

030. Utolsó ember, akivel IM-tél. – Ha ez Instant Messagként értendő, akkor MSN-en a párommal.

031. Utolsó ember, akivel filmet néztél – Barátnőm.

032. Utolsó kaja, amit ettél – Rántott sajt és krumplipüré.

033. Utolsó film, amit megnéztél – Mármint jó film aminek emlékszek is a címére? Azt hiszem a Halálsoron.

034. Utolsó dal, ami hallgattál – Rob Zombie – Demon Speeding, Flatout 2 óta tetszik. =)

035. Utolsó dolog, amit vásároltál – 2 mignon 1 a páromnak és 1 nekem.

036. Az utolsó ember, akit megöleltél – félreolvastam mondjuk, de a barátnőm. =)

 
KEDVENCEK:

037. Étel – Sok van. =) Húsos vagyok, nem főzelékes, szóval Brassói, rántott hús, pisztráng, marhapörkölt, hasonlók. =)

038. Italok – Mentes víz, ha pia akkor jó sör, jó bor, vodka, pálinka, színesekkel már óvatosabb vagyok, de whiskey.

039. Ruházat – Általában fekete dolgok, gyakorló, bőrkabát ha hideg van, és van 2 kedvenc pólóm még Kyokushinról, az egyiken tigris, a másikon sárkány van.

040. Könyvek – Ritkán olvasok, főleg történelmi témájúakat, vagy warhammer 40kt. =D

041. Zene – Nagyon sok van, de inkább egy-egy számot szoktam szeretni, főleg a rock/metál irányzatból.

042. Virágok – Elnézegetem őket, ha nincs más a közelben. Van egy szerencse bambuszom.=)

043. Színek – fekete, piros.

044. Filmek – Terminatorok még Schwarzeneggerel, Rambok, Robotzsaru, Mad Max 2, Dawn of the Dead, Dead Snow, Predator 1-2, Alien 1-3, első Hegylakó, első Holló, első Fűrész, Star Wars amiben nincs gyagyar, stb.

045. Pózok – Lássuk csak, Kámeháméztam alsóban, illetve egyszer megpróbáltam Orochi pózt felvenni 2 feles után, de nem nagyon sikerült. =D

046. Tantárgy – Töri, info, tesi amíg volt.

 
2010-ben…

Elfelejtettem…

 
JELENLEG:

067. Mit eszel? – Almát

068. Mit iszol? – Ma csak vizet, majd Péntek délután kérdezz. =)

069. Lassan nekilátok a… – a házi feladatnak, még hátra van 1 óra Skyrim.

070. Zene, amit hallgatsz… – Most épp The Offspring – The Kids Aren’t Alright szól.

071. Mai terveid – Pihenés, készülődés a holnapra, némi game.

072. És vársz arra, hogy… – leessen a hó… ja és persze az új jogsira. =)

 
A JÖVŐBEN:

073. Szeretnél gyerekeket – Majd, most még korai lenne.

074. Meg akarsz házasodni? – Szeretnék majd egyszer, de ahhoz nagyobb önállóság kéne, például saját ház.

075. Karrier tervek a fejedben? – Vannak, kérdés összejön e? =)

 
VAGY EZ VAGY AZ:

076. Szemek vagy száj – Szem.

077. Alacsonyabb vagy magasabb – Magas.

078. Romantikus vagy spontán – is-is, megbízható legyen, de ne unalmas.

079. Izmos kocka has, vagy erős karok – előbbi alakul, utóbbira gyúrok.

080. Érzékeny vagy hangosabb – Ne legyen mimóza, de ne akaratoskodjon.

081. Kapcsolat keresés avagy meglévő kapcsolat – van, remélem marad is.

082. Bajkeverő vagy hezitáló – Előbbit kiélte idejében, úgy nem szokott gond lenni. =)

 
MEGESETT MÁR, HOGY…:

083. Elvesztetted a szemüvegedet/kontaklencséidet? – Nekem nincs, de találtam már, visszaadtam.

084. Szöktél már el otthonról? – Igen, de hülyeség volt.

086. Öltél már? – Tartottam már a véres tálat csirkénél, libánál, kacsánál, de csak a légynek tudok ártani, ja és a szúnyognak.

087. Összetörted már valaki szívét? – Viszonylagos, miután rá akart mászni a legjobb haveromra és azt hazudta fordítva volt (kiderült nem) kidobtam és összejöttem mással. Mikor látott minket besírt, de hát így jár az, aki hazudik.

088. Voltál már letartóztatva? – Nem, bírságolva se, de igazoltattak már kétszer is.

089. Sírtál mikor meghalt valaki? – Nem szoktam, inkább üresnek érzem magam olyankor, és másnap kezdem érezni a hiányát.

 
HISZEL:

090. Magadban? – Ha már magamba se tudok, baj van. =)

091. Csodákban? – Vannak, pláne amikor meglátom, hogy fizetésemelés után ugyan annyit kapok kézhez, mint előtte, na az tényleg igazi csoda. Ja és a 6millió természetesen.

092. Szerelem első látásra? – Inkább vonzalom első látásra.

093. A Mennyben? – Pokolban, ott legalább fűtenek. =)

094. A Mikulásban – Már nem, de a csomag azért fun.

095. Az első randis szexben? – Attól függ, ha nagyon megkedvelem akkor lehet, hiába jövünk ki jól, ha a szex nem működik úgy, ahogy kéne.

096. Csók az első randin? – Végén, ha úgy érzem lesz második.

 
VÁLASZOLJ ŐSZINTÉN:

097. Van olyan ember, akivel szeretnél együtt lenni ebben a percben? – Igen, leszek is. =)

098. Úgy igazán elégedett vagy azzal a hellyel, ahol jelenleg tartasz az életedben? – Fogjuk rá, nincs rossz életem, sőt, de a meló körüli kavar most bezavar azért.

099. Hiszel Istenben? – A biblia protokoll szerint nem, ha már életadó erőt kell tisztelni, akkor a Nap, mert a nélkül nem lenne élet. Viszont RPG-kben szoktam démonokkal üzletelni. =)

100. Megjelölsz 20 embert ebben a kvízben? – Fölösleges, úgyis lassan körbejár. =)

Reklámok

6 hozzászólás to “Kérdőiv”

  1. Érdekes volt némelyik válaszod, ha lenne blogom kölcsönvenném ezt. ^^

  2. Nyiss egyet, aztán felveszlek blogrollba. =)

  3. Én biztos kihagynám,túl személyes kérdések és nem lenne kedvem a nyilvánoság elé tárni.arra meg válaszolni sem tudnák,hogy elsö dijad,fogalmam sincs kaptam-e hacsak a hadseregben az 7 jutalom napot dijnak vesszük.
    Tehetek volna egy olyat az is “utolso amiért lehúztak/összeszidtak” arra már inkáb tudnák válaszolni 🙂

  4. Amúgy is szoktam személyes jellegű postokat írni, bár mindent azért nem teregetek ki a netre, csak ami úgy érzem közzétehető, gond nélkül. =)

    Ez a kis kérdőív nem volt vészes, poénra vettem, mint a többiek.

  5. 013 -> Ha különösebb mértékben érdekelne a téma ugyanezt válaszoltam volna én is, így viszont marad az állandó jellegű degeszre evés elkerülése.

    014 -> ahogy Benyónál is mondtam: no cigi=win.

    029 -> látom nálatok is apád az aki miatt rendszeresen eltűnik az otthoni narancskészlet. 😀

    037 -> rántott hús/marhapörkölt kombóra megy a thumbs up. Ballagások alkalmával birkapörkölt sem rossz.

    070 -> Pont az egyik kedvenc számom az Offspringtől jó 8 éve. A Million Miles Away és az All I Want is ütős darab.

  6. Ha a jó házi kosztból eszel többet még mindig a jobbik eset, a baj az, ha a gyors éttermi kaját viszi az ember túlzásba. Én szerencsés alkat vagyok, de a gyors kajától nem csak elhízni lehet, hanem alkattól függetlenül vágja tönkre az embert, szóval én Mc Donaldsba például nem is nagyon jártam már hosszú évek óta.

    Cigi anno 1-1 szál elment ivás közben a lázadó korban, de hamar rájöttem, hogy úgy még szarabb, mint ha az ember aktívan szívná, szóval azóta max vízipipa van nagy ritkán.

    Birkapörköltet még nem ettem, ellenben kecskét igen, nem volt rossz, de valahogy én inkább a marha, disznó, hal trióra esküszöm a leginkább. =)

    Offspring, a Limp Bizkit, Korn, System mellett amolyan igazi régi nagy kedvencek, még a akkor is hallgattam tőlük számokat, amikor jobban elment az ízlésem mondjuk a hazai punk, vagy az északi metálok felé.

Vélemény, hozzászólás?

