Újra él az MMK!

Bevallom őszintén, tegnap még arra se számítottam, hogy egyáltalán valaha is válasz érkezik a kommentemre, erre most van szerencsém bejelenteni, hogy Seravy kollégával közösen megalapítottuk az első Magyar Mugen Központot!

Update: Sajnos a szerver amin voltunk elég faszkalaposnak minősült, ám néhány hónapos nem tervezett szünet után, újra feltámadt az MMK!

(Katt a képre a linkért. / Teljesméretű kép)

Akit érdekel a Mugen, nézzen fel, regisztráljon, ossza meg a véleményét, ha kérdése van, csak nyugodtan tegyen fel, továbbra is segítünk, amikor tudunk. =)

Reklámok

8 hozzászólás to “Újra él az MMK!”

  1. Én regisztráltam! 🙂 És remélem leszünk többen is.

  2. Kolléga valszeg holnapra engedélyez is, mert most elment családi jellengű dolgaira. 🙂

  3. Na végre, egy jó hír, majd Én is regisztrálok aszzem. 🙂

  4. cheatergs Says:

    Nekem már nem jön be, pedig pár napja még működött. Kellett volna a karakter szerkesztéshez, mert külföldi oldalak nem segítenek.

  5. Nekem se hozza be. Mi történt?

  6. Nekem behozza, biztos Seravy csinált valamit, vagy a szervernél volt valami.

  7. Jó h van eza fórum! 🙂 Rájöttem végre h kell azt csinálni h több kör legyen és ott ki jöhessen.

  8. Na igen, már az is valami, hogy egyáltalán van egy ilyen hely.

    Sajnos nálunk a mugennek nincs kultúrája, sőt úgy igazából semminek se, amit szerkesztgetni kell vagy lehet. Van pár kreátor, de ők általában külföldi teamekben vannak benne, vagy úgy mint én is, külföldre “termelünk” mert ott van érdemi közösség.

    Saját példámból kiindulva kábé bármit csináltam, itthon 99%-ban a kutyát se érdekli, ha szerencsés vagyok esetleg 1-2 embert amíg friss. YT-n ezzel szemben ahogy kitettem, 3 percen belül rám írt egy Francia srác, aztán vagy 10-15 privát elment oda vissza (persze angolul). Ez van.

Vélemény, hozzászólás?

