Counter Life

A legelső mod amiről hallottam, még anno a régi PC klubos időkben. A mod története elég régre nyúlik vissza, és azóta többször kinőtte magát, ám máig az egyik legjobb crossover mod. =)

Reklámok

10 hozzászólás to “Counter Life”

  1. Állatjól néz ki! 😀 Csak h lehet vásárolni? B 1-3 stb?

  2. Nem, odamész az élet/páncél töltő állomásokhoz, aztán E és utána számokkal válogathatod, mire van szükséged. Persze a jó öreg 1-3 és 4-4 pároson kívül nem sok minden kell, max néhány gránát.

    Ja és szerencsére itt is működik az, hogy az erősebb fegyverek átvisznek a vékonyabb felületeken, ezt jól ki lehet használni. =)

  3. “Gordon Freeman?…”

    “NO *BOOM BOOM* TERRORIST WIN LOLOLOLOLOL” *trollface* XD…

  4. Csak hogy Gordon CT a modban. =D

  5. Leszarom, én Terrorist voltam mindigis XD…

  6. Az is jó, például túszos pályákon. Csak kár, hogy a dual beretta és az ingram egy használhatatlan vacak, a CS megfelelőik viszont büntetnek. =)

  7. Én mindig dual-berettával arattam pedig O_o. Jah meg Sig 552-vel… vagy 556, nem emlékszem már.

  8. Sose szerettem a dualt, vagy p228, vagy fiveseven (ha CT voltam), de általában deagle volt az ász. =)

    Sig jó volt, de a CT megfelelője a Strey jobban kézre állt nekem. Amit egyértelműen jobban szerettem a terkáknál, azaz automata sniperük.

  9. Az igen! Egy szimpla Steyr AUG-al leszeded azt a helikoptert, ami elől én folyton elmenekültem!:)

  10. Azt a csapatszállító repülőt simán le lehet szedni, csak a két rotorját kell rommá lőni. Vicces, de azt ami a videóban van, úgy a legkönnyebb leszedni az alap HL-ben, hogy leguggolsz, és a kis pisztollyal szépen elkezded pötyögtetni. Igazából nem muszáj leszedni, de én le szoktam. =)

    Később lesz két helikopter, egy a duzzasztógátnál, egy meg közvetlenül utána. Azokat se muszáj leszedni, de érdemes, mert utána már nem kell előlük bujkálni. Simán a gausst felpörgeted maxra, aztán kicsivel a rotor alatt megküldöd a hajtóművet, azaz egyetlen sebezhető pontja. Általában két jól irányzott találattól megadják magukat. =)

Vélemény, hozzászólás?

