Rosario – Vampiro

Előre is elnézést, hogy már megint kezdem a fárasztást, de ismét rám jött az alkothatnék. =) Akik hadilábon álnak az angollal, azoknak jó hír, most újra Magyarul hallhatják az elsütött monológokat (legalább is a 90%-át).

A mostani videóban igazi sztárvendégek is szerepelnek majd, olyanok mint elf hitler, a blaha troll, és persze láthatjuk az 100 vámpír rúgás erejét is. Jó szórakozást a vállalkozó kedvűeknek (és tudom, hogy szar). =)

31 hozzászólás to “Rosario – Vampiro”

  1. Nekem a Shiki – Duke Nukem ‘crossover’ tetszett eddig a legjobban. :3 (Főleg a telefonos rész a balls of steel-el. xD)

    Ez a káromkodás-fest annyira nem lelkesít.

    • Mintha a harassmentes szöveg nem lett volna tele fuck, shit és hasonlókkal. 😛
      Szerintem kurvaó lett a videjó, szétröhögtem magam a hitleres empire és a dagadt otakun. 😀 Hasonlít is arra a dagadt ninjára a Narutoból, aza csódzsi vagy ki az.

      • Mondjuk ez igaz, mármint ott is csak kurva anyázták egymást, de kinek ez, kinek az jön be. =)

        Lehetett volna például a mobilozós részre is jobbat találni, de itt jön a dilemma, hogy mi olyat válasszak, ami poénos is, de már nem másolta szét a jó nép? Mert Szente Csabától kezdve a tudakozópanaszon át, egészen a telefonbetyáros szövegekig elsütöttek már mindent milliószor.

        Eleve az a gond, hogy nagyon sok magyar paródia videó semmi másról nem szól, mint céltalan káromkodásról. Nincs benne se koncepció, se szerkezet. Ez egy amolyan népbetegség, hogy még mindig a Narancs, Tetves, és Dugót akarják utánozni, és azt hiszik ehhez elég annyi, ha káromkodnak agyba főbe, céltalanul.

        Nincs gond a káromkodással (részemről) ha legalább arra veszik a fáradtságot, hogy a képhez igazítják, és illik is a jelenethez.

  2. Igazából az egész alapötletet a Petörös rész adta, illetve azokra gondoltam elsősorban, akik főleg magyart szerettek volna. Most valamivel több lett benne a káromkodás, nem tagadom, de abból dolgozok ami van, szóval ebből most ennyit tudtam kihozni. =)

    Amúgy érdekes, mert eddig mindig azért kaptam a kritikát, hogy rövidek a videók, na meg azért, hogy nem magyar.

  3. Nekem nagyon tetszett! Kicsit döcögősen indult ott az erdős rész de aztán… az „ez hülye? de a teste!!!” résztől szakadtam. XD

  4. Örülök neki, igyekeztem poénossá tenni az arra érdemes szituációkat. =)

    Bajban a fight részeknél voltam, mert olyat találni ahol nem SSJ Moka nézésétől szarja magát össze az ellen, aztán bumm, szinte alig lehetett találni. Capu2-ből már nem is vágtam be semmit.

  5. Ez tetszik,még többet akarok!
    Szeretem az ilyen parodiákat,az,ahol csak káromkodnak hát,eleinte még érdekes volt,de most már csak az igényesebeket kedvelem.
    Itt jól ellett találva minden,Knight Rider,hitler az örjöngö tömegel,apropo hitler van a you tube egy olyan,ahol spongya bob és a társai nacik,azt is unalomig néztem

    • Ha visszanézed van még pár hasonló ebben a kategóriában, de belátható időn belül nem készítek hasonlót. Ehhez tényleg ihlet kell, na meg alapanyag, erőltetni nem szeretném. =)

      Egyébként igen, pont erről beszéltem qukenak is, hogy általában kábé ilyen a hazai paródia videók 90%-a:

      Céltalan káromkodás, pocsék minőségben.

  6. B*szki, a vége Peter-el XD…

    • A két ünnep között kábé hasonló állapotban néztem én is nem egy részt, úgy nagyon lehet élvezni, a megfelelő alapozással. =D

      Bár a Capu 2 vége felé már volt, hogy az se segített.

  7. Szega! Kiraktam a videót a blogra, ugye nem baj?

  8. Nem gond, ha tetszik nyugodtan. =)

  9. Basszus, ez rohadt nagy! Külön tetszett, hogy a káromkodásokat és a hangmintákat milyen jó ütemmel és időzítéssel használod fel!:)

  10. Kösz, az időzítésre és a jó minőségű hang+kép arányra már anno is ügyeltem, igazából ami kihívás, és egyben ez veszi el a legtöbb időt, az alapanyagok begyűjtése.

    Optimális esetben minden úgy megy, ahogy előre elterveztem, viszont ha az adott jelenet nem olyan, mint amilyenre emlékszek, és rásegítésekkel se tudom felhasználni, vagy ami gyakoribb, egy adott szöveget nem lehet rendesen, kivehetően kivágni, na akkor kell rögtönözni.

  11. Állítom izgalmasabb volt így, mint originalban:D

  12. A fight mindenképp jobb, hogy nem ér véget 5 másodperc alatt. =D

    Na hogy korrekt legyek… nem volt azért annyira rossz az első szezon, szóval legalább a körítés meg a csajok felhozatala értékelhető volt. Yukarit leszámítva a másik 3 waifu jelölt legalább néz ki valahogy. =D

  13. Peter, ez most fontos: ugye nem volt semmi fontos cuccod Megaupload-on? Mert….

    http://animemangapalota.blog.hu/2012/01/20/bezart_a_megaupload

    És ez komoly. Sokak szerint a SOPA hatására. Most képzeld el azokat, akik minden cuccot a Megaupload-ra raktak fel.

  14. Szerencsére semmi pótolhatatlant se töltöttem fel megauploadra, bár ez a hirtelen megszűnés meglep.

    Amúgy nem értem mire fel most ez a nagy “legyen minden jogtiszta” huzavona, még viccnek is gyenge.

  15. Csesszék meg! Mesék a neten-ről se érhető el semmi, több 100 rajzfilm több 1000 része tűnt el végleg, olyanoké amik máshol fenn se voltak! -_-

  16. Én anyit füznék hozzá,hogy a reakció ellenreakciót vált ki,vagyis ha tovább folytatják komoly ellenálásba fognak ütközni
    Már most lehet olyat olvasni,hogy feltörték az FBi honlapját.
    Olyan lesz ez mint az Irán-USA konfliktus,csak nem a hormuzi szoros lezárása a tét és nem olajért folyik a harc.

  17. Ha jól vettem ki az eddig netre leírt infókból, akkor szúrópróbának szánták a megauload bezárását, hogy mit lép rá a netes közösség, ha kilőnek egy nagy és népszerű fájlmegosztót.

    Mesék a neten, na igen, nagy szopás ez most nekik is, bár én csak a Family Guy-t néztem ott.

  18. ATATATATAT! Hát ezen szakadok 😀

  19. Nem tagadom, talán az lett a legjobban sikerült rész, legalább valami történik is fight címen… Mokashiro. =D

  20. Mármint így értettétek igaz? 😀

    aaaaaa-aaaaahhhhhhhhh! aaaaaaaaaaaaata!-aaaaaaaaaaaaaato!
    aaahhhh!-atatatatatatatatatatatatatatattatatattaattatatattata!-aaahhhh!-atatattatatatatatatatattaatatatattatatatatatatatatatatatatatatatatatatatatatatatatatatatatatatatata!- aaahhhh!-atatatatatatatatatatatat!-waaaaatatata!-aaaaaaaaata! You are already dead…

  21. Ha másért nem, már a Knight Riderért megérte 😀 nagyon jó lett

  22. Köszönöm! =)

Vélemény, hozzászólás?

