My Mugen Edit – Neo-Reaper Isabeau SSJ10 the 2nd – Released!

Na ja, a néven nem gondolkoztam valami sokat, viszont eddig ebbe a karakterbe fektettem a legtöbb munkát. =) Lássuk hát mire lehet majd számítani…

UPDATE: Killer mode béta (és új speciál).

UPDATE 2: Killer mode frissítve plusz videó róla

UPDATE 3: Új szuper kombó (Blood Magika) bemutatóval. Plusz link a karakterhez! =)

UPDATE 4: Szinte mindenhez hozzányúltam, az aura animációtól kezdve egészen pár új támadásig. Nincs védekezés, nem hat rá a superpause, és erősebb mint valaha. Apropó, útban a non-cheap verziós is. =)

Minden kreátor, vagy legalább is a kreátorok egy része elkészíti a maga eyecandy karakterét, ami persze annak rendje és módja szerint cheap mint állat. Nekem Isabeaura esett a választásom, hisz a karakter baromi sok effektet használt ugyan és látványos volt, ám elsősorban a védelmével akadtak komoly gondok, amikre jórészt találtam is ellenszert. El se hinnétek, hogy akár egy mezei aura animáció is okozhat nem kívánt réseket a pajzson, amit kis módosítgatással akár hatásos védelemmé is lehet tenni.

Spriteket nem nagyon szerkesztgettem, bár volt amikor szükség volt rá, mert bizonyos animációkat nem emelt át a kreátor az eredeti Diamondtól, így ezeket nekem kellett Photoshop-ban átszínezgetnem. Nem volt sok, hisz kábé 5-6 képről volt csak szó, de bizony az elsővel eltököltem vagy egy órát, mire rájöttem miért nem akar bizonyos árnyalatokat úgy átfedni, ahogy én szeretném.

Támadások terén módosítgattam a már meglévőket is, főleg hatékonyság terén, de ha már editálok valamit, gondoltam nyomatok vagy 2 új támadást, amikhez bizony innét-onnét szedtem össze az alapanyagot, de némelyiket saját magam szerkesztgettem, méreteztem, vágtam a megfelelőre.

Végül ennek meg is lett az eredménye, gyakorlatilag duplájára hízott a karakter fájljainak mérete. Némi ízelítő az új támadásokból:

UPDATE: Mivel bizonyos karaktereket egyszerűen túl körülményes lenyomni, annyi szabdidővel, tudással pedig nem rendelkezek hogy minden támadást, és az AI-t is átírogassam mindenfajta helperekkel, ezért az egyszerűbb de hatásos megoldást választottam, csináltam egy killer módot, ami bizonyos karakterek esetén automatikusan elindul. A karaktert ekkor nem lehet irányítani, és addig marad ebben a módban amíg az ellenség veszít (vagy kilépsz). Kicsit hasonló az elv mint amit GogetaUB használ, csak ez hatékonyabb annál.

UPDATE 2: Még hatékonyabbá tettem a Killer modeot, betömtem egy rést ami problémákat okozott, véglegesítettem a látvány és a hang elemeket.

Akik várják a karaktert, azoknak üzenem, hogy most már tényleg csak az utolsó simítások vannak hátra, aztán közzéteszem, addig is kis türelmet kérek. =)

UPDATE 3: Nos hát ezt is megértük, végre befejeztem a karaktert. Jóval erősebb és strapabíróbb lett mint az eredeti, persze nem legyőzhetetlen (kivéve killer modeban). Végül összedobtam még egy super kombót, amit teszteltem is Dizzyn, elég jó hatásfokkal. =)

Hogy a jövőben frissítem e majd, nem tudom, de most hogy ezt befejeztem, kedvem támadt egy non-cheap verziót is elkészíteni. =)

UPDATE 4: Gondoltam egy nagyot és eredetileg csak bugfixelni akartam, de aztán egy 2.0 lett a vége.

 

Reklámok

44 hozzászólás to “My Mugen Edit – Neo-Reaper Isabeau SSJ10 the 2nd – Released!”

  1. cheatergs Says:

    Nem látom jól, Shana képét használtad ikonnak? Nem szimpi a tsundere.

  2. Jó itt most nem az anime a téma. =D Hasonlít rá, persze némi editálás után. Ez olyan, hogy Alucardnak, meg Lain-nek sincs köze a Touhou Reimu-hoz, aztán ONI-MIKO hyperbackgroundjai között mégis ott virítanak. Bár a legbrutálabb eddig a Lyrical Nanoha volt az egyik Orochi karakternél. XD

  3. Hallod ezaz Isabeau egyrecsak jobb lesz! Oo
    Tetszik ahogy puszit küld Gogetának aztán bumm elsöpri. 😀

  4. Kösz, igyekeztem valami ötleteset összehozni. =)

  5. Péter azt tudni lehet köbö mikor lesz kész?
    Új zene lesz alatta?

  6. Nemsokára. =) Új zene… hmmm, nem tudom, nekem elég jónak tűnik a régi, de ha van ötlet esetleg fontolóra veszem.

  7. cheatergs Says:

    Maradjon a régi, nagyon passzol!

  8. Szerintem is jó az úgy, de ha esetleg valakinek van ötlete akkor számításba veszem.

  9. Ha készen van a kari, mindenképpen érdekelne. Biztos nagyon jó lesz. 🙂

  10. Nemsokára nyomatok belőle egy promót, aztán feltöltöm a karaktert is. =)

  11. cheatergs Says:

    A predatoros támadás nagyon hosszú, mindig utáltam a hosszú támadásokat, amikor nem történik semmi. Üresjáratok tönkrevágják a mugent, inkább lépnék ki, ha véletlenül aktiválná a gép vagy én. Ha megvágnád tíz másodpercen belülre, akkor okés lenne.

  12. Meghagytam azt a verziót is biztonsági mentésként amiben ez még nincs benne, direkt azért, hogy ha esetleg mégse lesz elég jó. Még gondolkozok rajta mi legyen, hogy melyiket hagyjam meg illetve tegyem közzé.

  13. Ütős lenne a predos cucc csak ja túlhosszú. 😦

  14. Nos lehet mondotok valamit, így is elég halálos már, akkor inkább marad a régebbi.

  15. cheatergs Says:

    Az nem gond, ha tápos Isabeu-nk, de Orochi koponyás támadását vagy vmi képernyő-széttörős kombót (Alsiel) szívesebben látnék, mert így se nem látványos, se nem rövid.

  16. Orochis effektekkel őszintén szólva már a tököm tele van, pláne hogy mind ugyan azt másolja le, max másabb színpalettával.

    Amúgy marad a régebbi, amiben még nem volt ez benne.

  17. cheatergs Says:

    Csak mondtam vmit. Egy rakás látványos armageddon van, amik nagy részét nem is ismerem, gondoltam, te könnyebben kiválaszthatsz egy ritkán látottat. Mondjuk, ha eldöntötted, akkor mindegy.

  18. Van már két elég brutál támadás, illetve egy felmodolt, ami a karakternél kétszer volt jelen, tehát úgy, hogy ugyan az a támadás volt csak más címkével, és az AI is használta mind a kettőt, mivel külön támadásként voltak értelmezve, de amúgy ugyan azt csinálták. Plusz még egyet úgymond aktiválhatóvá is tettem, amit az AI tudott használni, de a játékos nem tudta előhívni. Valamint van egy killer mode is, ami automatán elindul bizonyos ellenségek ellen.

    E mellé a predos már tényleg felesleges volt, ha egyrészt van nála sokkal hatékonyabb, másrészt azokhoz képest látványügyileg se volt túlbonyolítva.

    Orochi, Mizuchi editekből eddig vagy 20-at próbáltam, de ha 3 volt amire tényleg azt mondom, hogy igényes. Az összes többi ugyan azokat a támadásokat süti el, csak más színezéssel, esetleg a kódon erősítenek, gyengítenek, vagy még azt se.

  19. Összeválogattad a mozdulatokat v ez létezett, csak aktiváltad? Kemény átlátni, h meddig tart a killer mód, mert többször ismételte, de legalább végre új cheatresst köszönthetünk, akit nézni is jó (Alsiel, U-Gogeta, AWL beférne még Oni-Miko mellé erre a proscriptióra)!

    Persze nem állom meg a kötekedést, mert vannak sprite-jai, amiket nem szeretek, pölö milyen dolog, h telózik, kérem? Ő egy darkos mészáros, komolyság véresen, semmi térdelve tapsikolás! 🙂

  20. Azon kívül amikor a szája elé tartja a kezét, minden más spritetot, én színeztem át az eredeti Diamondtól. Amúgy meg simán belefér az eternal darkness mellé némi cukiság, az se épp komoly, amikor a szája elé tartja a kezét és aggódó fejet vág, pedig azt már az alap Isabeau is használta. =D

    Gogetából már az újabbra álltam át, az Reproduction Gogeta néven fut, őt el tudja verni.

  21. Jól néz ki, kár h a a fenti rész ahol az életet mutatja nem látszik.

  22. Azt már javítottam még aznap, csak nem volt már kedvem a videót újravenni amiatt. =)

  23. Peti nemakarlak siettetni de már nem rég kinn kéne lennie? 😀

  24. Egy ideje már igen, de nem akarom félkészem közzétenni. =)

    Konkrétan még 25 statetben kell cserélnem a dolgokat, utána ha minden igaz és úgy működnek a dolgok ahogy kell, feltöltöm.

    Sajnos az a gond, hogy aki az alap Isabeaut összerakta, az tudta mit csinál, és kisebb hibákat leszámítva jól működött minden, ám aki felmodolta NRI-nek, az csinált néhány olyan dolgot, ami hibásan működik, vagy csak szimplán felesleges.

    Például csinált egy aurát, ami jól néz ki, ám ő nem csak sima látványelemnek képzelte el, így adott neki attack boxot és beletett egy hitdefet is, aminek sebzése nincs, így csak arra jó, hogy amikor a karakter közel van és hozzáér az aurához, akkor az “megüti” így például nehezebben tud védekezni, illetve sebezhetőbb.

    Na most ez elméletben jó gondolat, ám gyakorlatban ott a hiba, hogy azaz aura látványelem, nem támadás, így a típusa I vagyis intro, ahol a hitdef nem működik. Ugyanakkor hiába nem működik a hitdef rész, az attack box ott van és hitdef tartozik hozzá, vagyis onnantól kezdve a reversal és counter hat rá.

    Ez magyarra fordítva annyit tesz, hogy egy rés, ami miatt hiába nincs hitbox, hiába van érvényben nohitby, vagy hiába védekezik a karakter a fő animáción, a körülötte lévő aura miatt mégis meg lehet ütni, ragadni, vagy rosszabb esetben reversalni.

    Ez akkor tűnt fel, amikor némelyik ellenség, például Rare Akuma bizonyos támadásaira nemes egyszerűséggel ráfagyott/ráragadt az aura pár másodpercre.

  25. Hát ebből se sokat értettem… 😀 Miaza hitdef, reversal, hitbox?

  26. Egyszerű, a 2D karakterek ugye spritekből állnak, ami azt jelenti, hogy lapmodellek, amiket ha egymás után kezdesz pörgetni, mozgó animációt kapsz. Példának okáért egy egyszerű ütés animáció állhat csak 5, de akár 10 képből is, attól függően mennyire részletesre akarják csinálni.

    Na már most, minden animáción normál esetbe két box van, ami valójában téglalap, kék és piros színű(ek). A kék az a rész, amihez ha hozzáér az ellenség piros doboza, akkor létrejön az ütés, és fordítva.

    A hitdef egy rövidítés, hit definition, vagy ütés definíció, ami megmondja, hogy mi történjen ha a piros téglalap a kékhez ér. A hitdefben sok minden lehet, például az, hogy milyen attributeokra hasson, milyen típusú ütés legyen, okozzon e elesést, mennyit sebezzen, stb.

    A reversaldef egy speciális kapcsoló, ami akkor lép életbe, ha két piros négyzet találkozik egymással. Alapból negálja a támadást, vagyis semlegesíti a hitdefet, plusz meg lehet neki adni értéket is, hogy milyen állapotba hozza az ellenséget. Ez lehet alapértelmezett cselekvés ami minden karakternél megvan (ájult, elesett, stb) viszont lehet specifikus állapot is, ami megmondja mi történjen vele.

    Ez utóbbit nem jó ész nélkül használni, mert olyat is okozhat, hogy például az ellenség aktivál egy air alapú, vagyis levegőben történő szuperkombót, hyper támadást, akármit, és erre a reversaldef azt mondja neki, hogy legyen ájult, aminek az lesz a következménye, hogy megakad a levegőben és ájult marad, jobb esetben csak bizonyos ideig, rosszabb esetben meg úgy is marad és meg se tudod ütni.

    Kivétel ez alól a projectile, vagyis a lövedék, ami alapból olyasmi lenne, mint a Street Fighterben a hadouken. Na most, a projectile nem azért jobb mint a hitdef, mert “távolra hat” az ugyanis csak egy lehetséges funkció. Hanem azért jobb, mert nem magának az állapotnak a része, hanem csak az hivatkozik rá. Ezért nem lehet reversalni sem, mert nem tud mibe visszafordulni, hisz nem egy konkrét állapot.

  27. Na zsír! 😀 Töltöm is le aztán meglesem mittud. 🙂 Elsőnek megnézem elveri e az SSJ9et! 😛

  28. Azt simán, már az alap firestrom támadások is. =)

  29. cheatergs Says:

    Hónapok óta nem mugeneztem, úgyh gyorsan tettem egy próbát.
    Egy-két változtatással nem értek egyet, péel:
    – a két korongos támadásából az egyest hagytad meg, holott a kettes vsz jobban mutat
    – Ayut berakni a killer mode-ba fölös, mivel nr9-et sose karcolta meg, így csak elveszi a fölény érzését
    – a tűzlabdákat nagyon megvágtad, a hosszabb verzió itt is látványosabb
    – két bill.kombóra ua. azt a robbanó földeset adja (nálam le+balra+a ill. le+balra+q)

    De változatosabb és gördülékenyebb, meg mintha finomítottál volna az auráján.

  30. Technikai okai vannak a változásnak. A két disc két helper alapú támadás, amik amikor egymáshoz értek, hibás mőködést produkáltak. Magyarul generáltak egy rést ami azt okozta, hogy ha ellen épp olyan stateben volt, ahol érvényben volt revelsaldef, akkor NRI szépen padlót fogott.

    Ayut nem tettem be, az alkotójának a neve van benne, mert az több olyan karaktert is csinált amit nagyon nehéz legyőzni. Ha Ayut akarod gyepálni, akkor az ayu_s.def fájlban az author résznél a nevet “shikkoku” írd át “1”-re.

    Tűzlabdáknál ugyan az van mint a discnél.

    A robbanás (ultra kill) az SSJ9 verziónál is kétszer van jelen, le+balra+A és le+balra+B. Ha az újat akarod, le+le+C gyorsan. Amúgy a régi külsőre lehet ugyan az, de a tartalma sokkal erősebb, használ reversaldefet és jóval nehezebb védeni.

    Az aura hibásan működött az SSJ9 verziónál, amit qukenak le is írtam bővebben: https://peter1989.wordpress.com/2011/10/02/my-mugen-edit-neo-reaper-isabeau-ssj10/#comment-6521 ezt azóta kijavítottam.

    Új supereket sikerült aktiválnod?

    • cheatergs Says:

      Egyelőre nem foglalkoztam behatóbban vele, mivel mérgezett egérként össze-vissza kattintgatok a gépemen, annyira nincs kedvem semmihez, miközben unom, hogy elpocsékolom a szabadidőmet.

  31. Nekem mindig eszembe jut valami, amivel el lehet ütni az időt. =)

  32. cheatergs Says:

    Final killt (telefonálós) mivel hozod elő? le+le+akármivel semmit nem ad be, a többi kombója meg nem végez Dark Orochival.

  33. Special state, csak akkor aktiválódik, ha a feltételek adottak. Van kismillió orochi edit, nem mindet tápláltam be, csak amit ismerek és tápos.

    Írd át a nevét Mizuchi-ra, úgy tuti működni fog.

  34. cheatergs Says:

    Nem az autoattackra gondoltam, hanem egy ultimate-re, de közben megtaláltam (le+le+a+x – utóbbiak egyszerre). Ez egy bolygórobbantós, de ebből is egy rakás kellett, mire megfeküdt a demon orochi (dark orochit húsz perc próbálkozás után se adta be). Alsiellel meg elszórakoztatták egymást a sérthetetlenségükkel ítéletnapig, amíg meg nem untam.

    Most játszottam vele először huzamos ideig, és nekem tetszik az edited. Jóval változatosabb kombók, plusz végre rendesen működő aura, nem kapják állandóan telibe a kombók és ellenséges aurák. NRI ismét a legnagyobbak között van.

    Két bug:
    – néha bizonyos kombók után vörösben marad a képernyő, és fél percig tart, mire kiírja a Wins-t. Addig szabadon lehet mászkálni, vagy egy újabb kombóval ismét kinyírni az ellent, hogy vége legyen.
    – Rare Akuma legyőzve, de teleportálgatni kezd, aminek az armageddonnal se lehet véget vetni.

  35. A vörös izzás azért van, mert az egy speckó state lenne, még az alap Isabeauból maradt meg, egyfajta kivégzés. A gond az, hogy bizonyos cheap charoknál nem működik, mert az ellen nem kerül át abba az állapotba, amiben kéne. Viszont hibát így se okoz, szóval benne hagytam.

    Akumánál ez néha előjön, beakad az escape helper.

  36. cheatergs Says:

    Láttam az Isabeu-t a vidijeid közt. NRI10-et nevezted át (ő teljesen eltűnt tőled), vagy Holy Kula mellett egy új buildje Isabeau-nek?

    A WIP nálad bétát jelent?

    Mugenből mit használsz, mivel évek óta nem nyúltam hozzá, aztán kedvet kaptam pár kedvenchez (már a nevükre se emlékszem, ők is Kula-editek. As’szem Ultimate Sula, meg Lucy), így friss verziós mugent használnék.

  37. Nem, NRISSJ10 egyike volt a korai próbálkozásaimnak, ami mai szemmel nézve egy összegányolt zagyvaság volt. Egyszer újra is kezdtem, de félbehagytam. Aztán úgy döntöttem, összerakom az alap Isabeaut, meg az SSJ9-et, leválasztva őket külön palettákra. Fogtam mindkét karaktert, amit tudtam hasznosítani és tetszett, azt átemeltem belőlük, plusz hozzátettem a magam elképzeléseit, és így lett egy szépen elölről felépített hibrid. Persze ez se lett épp tökéletes, így most újra nekiláttam hogy kijavítsam a hibáit (szerencsére nem volt sok).

    A WIP a wok in progress rövidítése, szóval még dolgozom rajta. Ahogy le is írtam ott, a normál mód lényegében már kész van, csak még a god modeot kell befejezni.

    Mugenből, a legutóbbi karakterem óta, már áttértem az 1.0-ra. Régóta halogattam, de most már van annyi pálya, karakter, ami csak 1.0-ban működik, hogy megéri áttérni.

    • cheatergs Says:

      Magyarán NRI10-et ne is keressem már nálad (pdg anno hosszan ecsetelted, mennyit javítottál rajta, ill. abból is készült 2nd), helyette készítetted Isabeau-t, akit nevezhetnénk NRISSJ11-nek.
      Tudom, új karakternek kéne kezelni, csak a bgm-jét meg a színvilágát favoltam.

      Töltögetni honnan lehet őket?

      • Ja, csak 3 évvel ezelőtt negyed ennyit értettem az egészhez, szóval akkor teljesen mást jelentett a “javítás”, mint már ma. =D

        A legtöbb karaktert megtalálod mugen.wikia, vagy mugenfreeforall oldalakon.

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s

%d blogger ezt kedveli: