Madoka Arts

Skydragon adta az ötletet, gondoltam közzéteszek hát én is pár artot. =)

[Egyébként tényleg van hasonlóság.=)]

[Ahha! Na ugye, hogy megmondtam én. =D]

[Ilyen komolyan kéne… =D]

Reklámok

3 hozzászólás to “Madoka Arts”

  1. Nem látam még, és valszeg nem is fogom összeszedni magamban az erőt ahhoz, hogy hozzákezdjek =P. De a Beavis és Butt-head crossover nagyon durva XD…
    MSN-en leszel valamikor? Találtam valami beteget =P…

  2. A karakterdizájn az engem is taszított úgy rendesen, de szerencsére tényleg egyike azon ritka animéknek, amiket nem érdemes a felszín alapján megítélni. Nem egy világmegváltó cucc, de a kifordított koncepciója egész érdekes és a merész a műfaján belül, pláne ahhoz képest, hogy nem volt neki manga alapja.

  3. A Serious Sames üt! XD

Vélemény, hozzászólás?

