My Little Pony Friendship is Magic másképp

Na kérem, ha ilyen lenne az eredeti, tuti 9/10-et adtam volna rá. =P

Reklámok

16 hozzászólás to “My Little Pony Friendship is Magic másképp”

  1. Eddig én csak az almás epizódot láttam de ez mind nagyon beteg. Ren és Stimpy kettő lehetne.
    Vicces az, hogy egy epizódban Fluttershy valóban bekattan, lehet az adta az alapot ezekhez?

  2. Az eredetivel ellentétben ez odabaszósan epic lett! 😀

  3. Látom nagyon megtetszett :D. Én is várom a többi részt… De addigis: STAY OUT OF MAH SHEEED!

    • Jó eltalálták benne a Fat Albert paródiát, főleg amikor a fészerben elkezd énekelni. =D De a Mexikóis is nagy volt, amikor kimondott helyesen egy angol szót, és akkor szembesült vele, valójában mekkora gond van. Ezért is bírom az ilyen Amcsi paródiákat, mert remekül tudják a saját társadalmukat (is) kifigurázni.

  4. Nah ilyenkor örülök annak, hogy az ilyen baromságokat még nem blokkolja le a youtube 😀

  5. Elvileg a nem jogtiszta tartalmakra érzékenyek, de nagyon. Például ha TV ripeket töltesz fel mondjuk egy sorozatból, azt biztosra veheted, hogy igen gyorsan blokkolni fogják.

    Aztán ez se mindig igaz, mert nekem blokkoltak már az miatt mugen videót(!) mert egy Tiesto számból szólt benne egy részlet, és azt se én tettem a videó alá, hanem magának a karakternek a winstateje tartalmazta. =/

  6. Jó eszelősek. 😀 Alapjáraton nem szoktam ilyet nézni, mivel mindig elfelejtem a címüket, mire oda eljutok, hogy megkeressem. 🙂
    A youtube nekem se a szívem csücske, de ez a legnagyobb kínálatú. 🙂 Nekem a szakdolgozatomhoz kell, úgyhogy azért kényszerülök a létezésére. :S

  7. Én előrelátóan vagy beteszem kedvencek közé, vagy ha nagyon megtetszik, akkor le szoktam tölteni. De szintén jó hasonló célra a blog is, főleg ha épp olyan témáról esik szó, amit jól meg kéne fogalmaznom, de nincs hozzá energiám, hogy összeszedjem a gondolataimat, viszont itt már egyszer kifejtettem róla a véleményem.

  8. Ha youtube-ozás közben találkozok ilyennel, akkor én is elmentem, de kocsmai beszélgetések során elhangzó címek nem szokták megérni az emlékezetemben a legközelebbi internet-forrás elérését.

  9. Nálunk olyankor nem nagyon merülnek fel ilyen témák, pont azért, mert úgyse jegyeznénk meg, hogy mit/hova kell beírni. =D

  10. Atttyaúúúristen, mekkor fogyiság : D
    Ezt többször is meg fogom nézni úgy hiszem.
    Kösz P!

  11. Szívesen! Egy párszor már én is megnéztem illetve megnézettem ezeket. =D

  12. Melegen ajánlanám a Friendship is Witchcraftot. Már annak, aki szereti a könnyen emészthető, egyszerű humoet. Főleg, h az eredeti sorozatot se kell hozzája ismerni, pedig ez ténylegesen egy paródia. Tehát nem éppen elborult a humora de akit érdekel, utána nézhet. Plusz a Rainbow Dash Presents se kutya. 🙂

  13. Ismerem, de őszintén szólva, sose voltam nagy rajongója ezeknek az abridged cuccoknak.

Vélemény, hozzászólás?

