Pimp My Horse

Na ez odabaszott… XD

12 hozzászólás to “Pimp My Horse”

  1. Nah ez nagyon odabaszott :D…

  2. Néztem régen a Pimp My Rideot, ez hatalmas! XD

  3. Hát ez kurva nagy! =D

  4. Ugye? =D

    Régen én is megnéztem pár részt A Pimp My Ride-ból, és amúgy tényleg jól megcsinálták az autókat, szóval szépen felújították, a festés, a belsőtér, a motor, a kerekek, stb mind minőségi munka volt, csak aztán mindig azzal cseszték el, hogy beletettek 6 monitort, 3 playstationt, 1 minibárt, meg valami teljesen értelmetlen baromságot, mondjuk egy nyerő automatát.

    Igaz voltak ennél még cifrábbak is, amikor fürdőkádat tettek egy furgonba, egy másik kocsi csomagtartójába grillsütőt, egy harmadikéba meg egy komplett házimozit, persze csak is a 6 monitor és a 8 erősítő után, mert ezek már annyira alapok voltak. =D

    Sőt egyszer volt olyan, amelyiknél beszereltek egy álkipufogót a rendes mellé, amiből ha megnyomtál egy gombot, akkor menetközben buborékok jöttek ki. Egyszer meg egy olyat akartak csinálni, hogy színes lángok törtek volna elő a 4 kipufogóból, de azt végül visszadobták, mert illegálisnak minősült.

  5. Lol! A vége azér kicsit beteg… ^_^”

  6. Nagyon kemény. 😀 Mondjuk az ilyen fajta tuningok sose voltak a szívem csücskei, de ez jól parodizálja. 😀
    Nekem sokkal jobban bejött az overhaulin című műsorban zajló kocsifelújítás.

  7. Igen az Overhaulin azért enyhén szólva komolyanvehetőbb volt, bár Pimpes járgányokkal se lett volna gond, csak ki kéne belőlük szerelni azt a sok lomot.

    Egyik jó ismerősöm mai napig foglalkozik amatőr szinten autó tuningolással, szóval neki is elég durva hangrendszer van a kocsijában (nyert is vele már nem egy díjat) viszont azt ő is megmondta, hogy az ilyen Pimp My Rideos baromságokat ő egyből kiszerelné, aztán eladná. =D

    Eleve azaz X monitor minek menjen ott fölöslegesen ismételve ugyan azt a klipet? Csak arra jó, hogy idő előtt megegye az aksit. A PS meg menne a szobába. =)

  8. Ezzel mind egyetértek. Na de a kocsitulajok reakciója is haláli. 😀 Nem tudom ez a Pimp My Ride egyezik-e az Mtv-n anno ment Xzibit által műsorvezetett produktummal, de én ott láttam ilyen ízléstelenül túlcsicsázott kocsikat. Meg is állapítottam, hogy ha az én kocsimmal csinálnák ezt (megjegyzem, hogy nincs kocsim még), vsz a fejükre borítanám. 🙂
    De a csúcs számomra az ízlésficam terén akkor is a két hete látott tuning autó rózsaszín és babakék felnikkel. XD

  9. Igen, az. Bár szerintem jó autókat csinálnak, csak a felesleges extrákat nem kéne beletenni. Ha jó a festés, a belsőtér, a motor, a kerekek, más már nem kell hozzá.

  10. Ezért jobb az overhaulin 😀 Ott csak az kerül a kocsira/kocsiba, ami tényleg feldobja

  11. Nem néztem meg a videót, elég volt a cím is a mai agysejt irtáshoz Kemény.

Vélemény, hozzászólás?

