Skyrim paródiák

Gondoltam összeszedem egy csokorba az eddig legjobban sikerült rajzfilm stílusú videókat. =)


An arrow in the knee

Kétségtelenül az egyik leghíresebb humor, paródia, poop forrás. Igazából a memévé válásának először nem teljesen értettem az okát,  a Bethesda szerint azért került bele ez a szöveg, mert a játékban már nincs külön lábszár és testpáncél, mint az előző részekben, hanem ezeket praktikusságból összevonták egybe. Ez a videó azonban megértette velem, hogy a poén valójában abból fakad, hogy az őrt mindössze egyetlen nyílvessző tartotta vissza attól, hogy kalandor legyen, miközben a játékos (mint minden RPG-ben) általában 10 lépést nem tud tenni a vadonban anélkül, hogy valami az életére ne törjön.


Sneaking

Tipikus poén, amikor az osonás közben íjjal megküldött ellenséget sikerül lerázni, és erre elsüt ilyen “biztos csak a képzeletem” vagy “bizonyára semmi” szöveget, majd visszatér az addigi tevékenységéhez. =D Bár ez már az Oblivionban is így volt, és a videó annyiban hibádzik, hogy nehéz páncélban osonni azért eléggé bajos.


Pickpocketing

Igen a jó öreg zsebtolvajlás, amikor még az áldozat szemét is ki tudjuk lopni anélkül, hogy észrevenné. =D


Sent into orbit

Avagy mivel jár, ha alacsony szinten kikezdünk egy óriással… először én is megtapasztaltam, amikor az Imperialom látványosan kirepült a játéktérből. =)

Reklámok

7 hozzászólás to “Skyrim paródiák”

  1. cheatergs Says:

    Skyrimban van perk a lopakodásban magasabb szinten, amivel nem számít a nehéz páncél (de futásra is), úgyhogy ebben nincs hiba.
    Bár szerintem ezzel az ironos karakterrel a trailerekben feltűnő alakra utaltak, hisz azt azok is ismerhetik, akik amúgy nem játszottak a játékkal.

    • Csak olyan Perk van, ami a páncél keltette zajt 50%-ban redukálja. Minél nehezebb a páncélod, annál nagyobb zajt csinál. Az Oblivionban volt az, hogy Journeyman szinten nem számított a csizmád súlya.

      Amire te gondolsz, a Silence csak annyit tesz, hogy nem tesz különbséget aközött, ha járkálva vagy futva lopakodsz. Ergo a futást is járkálásnak számítja.

      • cheatergs Says:

        Tényleg. Valszeg a “pressure plates”-es leírás ragadt meg, mivel többet látom a plate-et lemezvértként, mint tányérként.=)

      • Igen az arra jó, hogy ha lopakodás közben rálépsz egy súlyérzékelős csapdára, akkor nem aktiválódik. Mondjuk a legtöbb csapda magasabb szinten már nem okoz túl sok gondot.

  2. A sneakielősek lettek a legjobbak meg az óriás a végén! 😀
    Az én harcosomat egyszer a mamut is eltaposta. XD

  3. Mamut elől szerencsére jó fedezék a magas szikla, bár én annyira nem foglalkoztam velük, úgyse ellenségesek, ha nem mész hozzájuk túl közel.

    Inkább a dungeonöket, barlangokat, bányákat, egyéb helyeket szerettem feltúrni.

  4. […] Péter is megosztotta a saját kedvenceit és mivel nem akarom telefloodolni az üzenőfalát, gondoltam én is összegyűjtöm a kedvenceimet. :] […]

Vélemény, hozzászólás?

