Max Payne 3 előzetes

Amikor kijöttek az első előzetesek, és a hozzájuk csatolt ingame képek, már akkor sejtettem, hogy a várható végeredményhez nem érdemes túl sok reményt fűzni. Most, hogy már benne van egy-két félórám, ki merem jelenteni, nem kellett csalódnom, ismét egy alapjaiban elrontott folytatás látott napvilágot. Hamarosan megírom majd a bővebb beszámolót, addig is, hogy képet kapjatok arról, kábé mire számíthattok:

Advertisements

16 hozzászólás to “Max Payne 3 előzetes”

  1. Nocsak, egy negatív vélemény a sok pozitívval szemben. Érdeklődve várom 🙂

    • A Max Payne 3-nál, sok más játékhoz hasonlóan, szinte evidens volt, hogy sokan, pláne a szaksajtó 10/10-es értékelésekkel fog dobálózni. Ők egészen más szempontok szerint értékelnek, mint azok, akik úgymond rajongóként állnak a szériához.

  2. zeneger01 Says:

    Úgy látszik nem csak nekem nem tetszik akkor. Dinky, laza az avatarod.:D

  3. Fú, ennyire szar lett :D?

    • Ezt már akkor sejteni lehetett, amikor kijöttek az első képek a “nagy generálon” átesett Max-ről.

      • Nemtom, nem nagyon követtem, nem is érdekel őszintén szólva.
        Viszont leszedtem a Saints Row the Third-öt =P. Néha sírva röhögök, nagyon beteg játék :D.

      • Mondtam én, hogy jó. =) Főleg, hogy ez lett az első olyan rész, ami rendes PC portot kapott, és megtalálta a saját stílusát. Kábé így kell egy sorozatnak fejlődni.

      • “Nagy generál” alatt olyasmire gondoltak, hogy az első két rész kifejezetten karakteres fizimiskájú/öltözködésű Maxéből csináltak egy fazont, aki leginkább úgy néz ki, mintha összekeverték volna a Starcraft II-es Jim Raynort mondjuk a Die Hard sorozat fehér atlétáját koszosra izzadó Bruce Willisével? XD De most komolyan, alig játszottam anno az első résszel, de azért a képek, meg hasonlók ismerősek voltak, és ezek után amikor először láttam a harmadik rész posztereit, komolyan azt hittem, hogy valami totál új játékról van szó, Maxre rá sem lehet ismerni, ez már nem is “ráncfelvarrás”, hanem egy totál másik karakter. XD

      • Nekem is egyből a Die Hard jutott róla eszembe, a környezetről pedig a Boiling Point nevű játék. Sajnos nem csak a karakterre, az egész játékra se lehet ráismerni, és nem a jó értelemben. Ha nem lenne benne a címben az, hogy Max Payne, és nem lenne bulettime, ami a sorozat védjegye, én is azt mondanám, hogy ez egy teljesen különálló játék.

  4. A Max Payne mint sorozat az első rész óta nem tud érdekelni, ennek ellenére boritékolható volt, hogy a kezdeti, főleg Max új, nem túlzottan megnyerő külsejét illető kételykedések után a közönség nagy részének megenyhült a szíve a játék iránt, csak mert kiderült hogy ennek is gyakorlatilag ugyanaz a játékmenete mint az első két résznek. Dettó úgy mint a DmC-nél, ahol mindenkinek kimaradt egy szívütés amikor bemutatták az új, szintúgy elcseszett Dantét, de hirtelen eltűnt a panaszok nagy része amikor láthatóvá vált hogy maga a gameplay ugyanaz maradt. Persze az első benyomás elég jelentős szokott lenni mindegy mi váltja ki, de az MP3/DmC kettősnél eléggé kiütközött az, hogy mennyire könnyen váltakozik az idő múlásával a lover/hater tábor mérete.

    • Alapvetően van abban igazság, amit mondasz, viszont még a DMC-ben a főkarakter jelleme változott, addig a Max Payne-ben a főhős nevét, és az időlassítást kivéve semmi(!) sem olyan mint az előző részekben. A gameplayt elég jelentős változások érték az elődökhöz képest, és nem az előnyére, ráadásul a Max Payne 3. része stúdiót és szülőplatformot váltott.

      A rajongók körében eddigi tapasztalataim szerint elég megosztott fogadtatásban részesült a játék, akárcsak a DNF, a különbség, hogy itt a sikeres marketing miatt a szaksajtó amolyan kötelező jelleggel felhúzza. Főleg azoknak jön be a 3. rész, akik eddig csak hallottak Max Payne-ről, de nem játszottak az előző részekkel.

  5. Hát erre nem számítottam, hogy egy filmet fogok végignézni, mialatt egy Max Payne játékkal játszok…

    Bár szerintem akkor sem tetszene, ha nem játszottam volna az előző részekkel sem.

  6. GONDOCS Says:

    Bele erőltettél a játékba a multit is ami anyira hiányzik mint egy Tomb Raiderben.

  7. Manapság sajnos a játékok 90%-a kötelező jelleggel filmszerű kíván lenni… a gond az, hogy ennek sokszor csak a hátrányát látjuk, érezzük játék közben.

    A multiplayert fel lehet fogni az utolsó koporsószögnek, mert ha rendben lenne a single, bőven feledtetné a felesleges multit.

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s

%d blogger ezt kedveli: