DAO swimming XD

Mindig is kísérőm volt ama érdekes jelenség, hogy még a bugosnak mondott játékok többségében semmi egetrengetővel nem szoktam találkozni, addig más játékokból ritka érdekes érdekes mutatványokat tudok kicsikarni, akaratlanul. Legutóbb a DAO lepett meg, egy erőteljes WTF? momenttel, még szerencse, hogy a recovery aztán kiteleportált onnét. =)

4 hozzászólás to “DAO swimming XD”

  1. Az igen! 😀 Hát erre se jöttem volna rá.

  2. Alapból én se gyanítottam, hogy a fejlesztők elfelejtették megfelelően lezárni azt a részt.

    Először anyáztam is, mert beakadt a karakter, de aztán eszembe jutott a recovery, elmentem a többiekkel messzire, és szerencsére van annyira intelligens a rendszer, hogy egy bizonyos távolság után alapból odateleportálja a lemaradt karaktereket mögéd.

    Ha ugyan ez a KotOR-ban történik, már cseszhettem volna.

  3. Ezt láttad már? 😀

  4. Eddig még nem, de ez odabaszott. XD Kár, hogy már letöröltem a DAO-t, na nem baj, majd legközelebb kipróbálom.

Vélemény, hozzászólás?

