Anime kérdőív

Még a múltkor találtam erre Junchi blogján, majd Dodgersnél és Sallyllanál a bővítettre, úgy hogy némi késedelem után, én is kitöltöttem. =) Plusz hozzácsaptam még néhányat a végére, amiket hiányoltam.

1. Válassz ki a kedvenc animéid közül ötöt, tetszőleges sorrendben, majd válaszolj a velük kapcsolatos kérdésekre):

– NGE
– Slayers
– TTGL
– PaSwG
– Dragon Ball

2. Ki a kedvenc karaktered a #2-ból?

Egyértelműen Gourry. A Linával alkotott párosa bár közel sem eredeti koncepcióra épít, de a sorozat mainstream keretei között jól működik.

3. Ki a legkevésbé szimpatikus karakter az #1-ből?

Nem is kérdéses, Kaworu.

4. #4-ből melyik a kedvenc epizódod?

Legjobban az autósüldözős rész tetszett, de erős holtversenyben van azzal, amikor a démon nővérek feltűnnek. =)

5. #5-ből melyik a kedvenc szezonod?

A Z. Teszek a fillerekre, nekem jobban tetszik, mint az alap.

6. #3-ból a kedvenc karakter-kapcsolatod?

Nálam csak a Kamina X Yoko párosítás működik, semmi más. =)

7. #2-ből ki a legkevésbé szimpatikus páros[ítás]?

Gourry X Amelia… ezt majdnem annyira utálom, mint az Usagi X Seiya párosítást.

8. #3-nak hogyan sikerült felkeltenie a figyelmedet?

Hallottam, olvastam róla sok jót. Eleinte a mecha miatt nem sok reményt fűztem hozzá, de aztán a kevés kivétel, ami erősíti a szabályt kategória lett belőle. =)

9. #4-ből ki a kedvenc seiyuu-d/szereped?

Nehéz helyzetben vagyok, mert mindenki hangja remekül el lett találva, de talán Garterbelt lett a legkarizmatikusabb.

10. #1, 2 és 5 közül melyiket kedveled a legjobban?

A DB-t. Ha unom magam, nincs mit nézni, és kikapcsolódni szeretnék, a Cell vagy a Buu saga bunyós jelenetei mindig elszórakoztatnak. Plusz az Amcsi verzió ehhez remekül passzoló zeneszámokat tartalmaz.

11. #4-ből melyik karakter lennél, ha bármelyiket választhatnád?

Öhm… hát mivel Brief egy lúzer, Garterbelt pedig pedo, ezért azt hiszem valami random csóka lennék, mint akik a részek végén tűnnek fel. =)

12. #3 és #4 crossoverben működne?

Persze, ugyan az a stúdió, ugyan az a rendező, szóval semmi akadálya nem lenne.

13. Összességében véve melyik karaktergárdája a jobb: #3 vagy #5?

Ezzel biztos sokan nem fognak egyetérteni, de a DB-re teszem a voksom. =) Nagyon bírom a TTGL gárdáját is, de Vegeta, Goku, Piccolo és a többiek amolyan örökzöldek a számomra.

14. Melyiknek jobb az OST-je: #2-nek vagy #4-nek?

Egyértelműen a PaSwG-nek. Azon ritka animék közé tartozik, aminek a teljes OST-je állandó helyet kapott a vinyón, hogy ha kedvem támad hozzá, közel legyen.

15. Mikor néztél először animét, és melyik volt az?

Valószínűleg az Ezüstnyíl vagy Nils Holgerson lehetett az első, ennek ellenére inkább (én is) a Dragon Ball, Sailor Moon duót tartom a valódi “elsőimnek”.

16. Mikor kezdtél el animéket letölteni, és melyik volt az első sorozat, amit ennek révén néztél meg?

2005-ben a Battle Angel Alita volt a legelső, viszont az nem sorozat, úgy hogy legyen a 2., az NGE.

17. Nagyjából hány címet néztél végig eddig?

Egy ideig nem vezettem se neten, se gépen, szóval olyan 200+/-10-re tenném, ha nem számolom bele azokat, amiket dobtam.

18. El tudod képzelni magadról azt, hogy tíz év múlva is nézel majd animéket?

Valószínűleg nem. Évek óta nem tud érdekelni az éves kínálat, néhány kivételtől eltekintve. Persze ki tudja, mit hoz a jövő. =) Ráadásul ott vannak olyan “kortalan” darabok, amiket bármikor elő tudok venni.

19. Milyen a mostani Top 10-es listád?

Jó. =) Viccet félretéve, kábé így nézne most ki:

1. Monster
2. NGE
3. Berserk
4. PaSwG
5. Bastard!!
6. TTGL
7. Trigun
8. Tenchi Muyo!
9. Dragon Ball + Sailor Moon
10. Slayers

Egyébként Top 20 párti vagyok, szélesebb képet ad.

20. Shoujo vagy Shounen?

Mára egyikről sincs túl jó véleményem, de mindkét műfajban akadnak jók, főleg még 2000 előttről. Ha muszáj döntenem, akkor shounen.

21. Melyiket prefarálod jobban: felirat, szinkron, vagy felirat nélküli eredeti nyelven (raw)?

Szigorúan felirat, de nem vagyok ellene a jó angol szinkronoknak se. =) Bizonyos animéknél van olyan jó, sőt van hogy jobb az angol, mint a Japán szinkron. Magyarul csak bizonyos sorozatokba nézek bele, a nosztalgia miatt.

22. Folytatólagos vagy epizodikus történet?

Attól függ, komolykodni szeretne e az adott anime, vagy inkább poénkodni. Egyébként inkább a mozikat, és a rövidebb ova sorozatokat kedvelem.

23. Milyen hosszú a számodra az ideális sorozat?

13 és 26 ész között. Attól függ, mennyi potenciál van az animében, mennyire jól tudja beosztani a tartalékait anélkül, hogy mezei fillerezésbe csapna át, vagy szimplán unalmassá válna.

24. Melyik a kedvenc műfajod?

Jó kérdés. Majdnem minden műfajból tudnék jót mondani. Ha shounen, school life, akkor legyen erős humorban, ha seinen, akkor tartalomban és mondanivalóban.

25. Melyik volt azaz év, amit a legjobbnak tartasz az animék felhozatala terén?

Inkább intervallumot mondanék, 1970-2000.

26. Egyszerre hány címet szoktál nézni általában?

Nem keverek semmit, egyszerre mindig csak 1-et nézek, de azt tisztán, tisztességesen. Dolgozó embernek amúgy sincs sok szabadideje. =)

27. Egy nap átlagosan hány epizódot nézel meg?

Erre nem tudok egész számmal válaszolni, mivel nem ritkán hetekig, hónapokig pangás van animu téren. Ha épp nézek valamit, 1rész/nap. Ha nagyon lázba hoz, akkor a részek hosszától és mennyiségétől függően akár 8 is lehet. Értelemszerűen egy 13 részes sorozatnál max 3.

28. Van-e kedvenc openinged és endinget, és ha igen melyek azok?

Őszinte leszek, általában olyan ez nálam, hogy amíg nézem az adott darabot, addig ha tetszik, akkor mindig végignézem, hallgatom. Utána viszont eltelik pár hét, és nemes egyszerűséggel elfelejtem.

29. Sorold fel a három kedvenc férfi és női szereplődet.

Keveslem, hogy csak 3-at lehet, na akkor…

Férfi:

– Kamina (TTGL)
– Vash (Trigun)
– Vegeta (Dragon Ball)

Nő:

– Panty (PaSwG)
– Honey (Cutie Honey)
– Asuka (NGE)

30. Kit tartasz a legaranyosabb szereplőnek?

Ide most biztos valami ügyeletes “tragikus sorsú” moét kéne írni, ami nálam nem játszik. Lehet az én igényeim, elvárásaim nem elég toleránsak, de jobban szeretem az életvidám, életet élvezni tudó hölgyeket, akik a maguk módján viccesek, és nem szerencsétlenkednek. Úgy hogy ha már cutie, akkor Honey… =)

31. Kit tartasz a legidegesítőbb szereplőnek?

Nagy egyetértésben Dodgers-al, Suzumiya Haruhi az abszolút befutó. Nála idegesítőbb, kreténebb, vernivaló karaktert tényleg keveset láttam. Plusz a világalakítós baromság, és a hírhedt endless eight erre mind-mind csak rátesznek.

32. Van kedvenc párod?

Van (szinte mindig a canon). Vegeta X Bulma az egyik ilyen “perfect couple “. =)

33. A főszereplőt, vagy a mellékszereplőket kedveled inkább?

Relatív, de általában inkább valamelyik mellékszereplő kerül nálam a dobogó legfelső fokára.

34. Férfi vagy női szereplőket tartasz érdemesebbnek a főszereplő posztjára?

Ahogy sokan mások is mondták, teljesen mindegy. Nyilván függ valamennyire a műfajtól, a feszegetni kívánt témától, meg úgy alapból az anime céljától, de mindig vannak kivételek is. Sokkal fontosabb a karakter személyisége, stílusa, fejlődése (már ha van), hogy miket mond, tesz, és hogy hogyan gondolkodik. Persze nem leszek álszent, én bevallom, hogy bizony nem árt a megfelelő külső sem. A férfi legyen férfias, a nő, nőies.

35. Yanderéket vagy inkább a Tsunderéket látod szívesebben?

Egyiket sem. Na jó, a crazy bitch inkább bejön, mint az agresszív, idegesítő méregzsákok. Utóbbiakat sokszor szeneslapáttal verném tarkón, főleg a Kugimiya féle klónokat.

36. Kisebb vagy nagyobb szereplőgárdát tartasz célszerűnek?

Műfajtól és epizódok számától függ jórészt, de általában véve kevesebbet. Minőség a mennyiség előtt ugyebár. =) Utálom, ha hasznavehetetlen töltelékkarakterekkel szórnak tele egy storyt, akik maximum azért vannak ott, hogy “na ebből a sztereotípiából is legyen egy”.

37. Hány DVD és manga van a birtokodban?

Eredetiben 1 darab se. Ripelve akad pár, túlnyomórészt animék.

38. Mennyi animén alapuló figurát vettél eddig?

2 darabot még általános iskolás koromban. Van egy Goku és egy Venus figurám.

39. Van-e jelenleg animén alapuló konzolos vagy PC-s játék a birtokodban?

Mugen. =D

40. Cosplayeltél-e már valaha, és ha igen minek öltöztél be?

Terveztem, de végül nem valósult meg. Egyébként Jadeite szerettem volna lenni. Mára végleg kinőttem ebből.

41. Hajlandó lennél-e pénzt áldozni animéken alapuló termékek vásárlására?

Természetesen, megfelelő ár/érték arányban. A gond az, hogy nem sok olyan dolgot adnak/adtak ki itthon, ami akár csak egy kicsit is érdekelne.

42. Melyik műfaj áll tőled a legtávolabb?

Egyértelműen a Yaoi, Yuri, és a testvérszerelmet feszegető shoujo az, ami nálam vörös posztó. Szintén nem szoktam sokáig bírni a céltalan moe fillert, és a direkt lolis/tehenes háremeket. Ja és a vérgőzös melodrámát se komálom.

43. Melyik anime volt a legnagyobb csalódás?

Sajnos akadt jó pár, de valamiért a legnagyobb csalódás számomra a Guilty Crown volt. Igaz, itt nem is annyira magában az animében, hanem sokkal inkább a stúdió csalódtam egy hatalmasat. =(

44. Melyik volt a legkellemesebb csalódás?

Említhetném akár a Madokát is (bár újranézhetőség szempontjából már egy más téma) viszont az elmúlt évek alatt leginkább a PaSwG volt az, ami nagy meglepetés volt, az átlaghoz képest. =)

45. Melyik volt a leghosszabb anime, amit eddig végignéztél?

Gyanítottam, de gyors checkollás után biztosan állíthatom, hogy a DBZ.

46. Régi vagy új animéket nézel inkább?

Régit, az újak sokszor arra se képesek, hogy egyáltalán az érdeklődésem felkeltsék, annyira nem látok bennük semmi fantáziát.

47. Szereted a feldolgozásokat, adaptációkat?

Amíg nem valamilyen nyugati mű ripeléséről van szó, addig nem vagyok ellene. Sajnos ezek többsége rendre úgy szokott elsülni, mint a Dragon Age anime, vagyis nem csak hogy köszönőviszonyban sincsenek az eredeti művel, de attól elvonatkoztatva is majdhogynem értékelhetetlenek.

48. Szereted a remakeket?

Mint mondtam nem is oly rég, a cél nemes, a szebb grafika sosem árt, csak közben ne vesszen ki a sorozat eszenciája. Stílusban, tartalomban maradjon hű az eredetihez, több lehet, de kevesebb semmiképp sem.

49. Milyen gyakorisággal szoktál újranézni egy animét?

Eleve kevés anime kelti fel annyira az érdeklődésem, illetve okoz annyira maradandó élményt, hogy majdan re-watcholjam, ha mégis ebbe a kategóriába esne, akkor 1-1.5, maximum 2-év után.

50. Mekkora fontossággal bír számodra egy anime grafikája?

Fontos, hogy a korához mérten megüssön egy átlagszínvonalat, ez az, amit minimálisan elvárok.

51. Van-e olyan stílus, amelyet annak idején nem kedveltél, aztán mégis megszeretted?

A fantasyt. Régen inkább csak scifi animéket néztem, mígnem ráleltem a Dragon Half-ra, és ezzel megváltozott a viszonyom, ehhez a műfajhoz. =)

52. Van-e olyan stílus, amelyet annak idején kedveltél, de ma már nem?

Leginkább a shounen fightokra igaz ez nálam, de erős holt versenyben van a magical girlel.

53. Volt már olyan anime, amelyik az elején kellemes csalódásnak tűnt, de a végén rájöttél, hogy mégsem olyan jó?

A Papillon Rose sorozat pont ebben a cipőben járt. Egy kiváló ecchi paródia volt az eslő ova, majd jött a sorozat, ami az első 2 rész után (vagyis amikor be kellett volna indulnia) csukafejest ugrott a kommerszségbe, és kiveszett belőle az eredeti hangulat.

54. Volt már olyan anime, amelyik az elején csalódásnak tűnt, de a végén rájöttél, hogy mégsem olyan rossz?

A Needless pont ilyen volt nálam. =) Az elején, az első pár rész után egy olcsó TTGL copycatnek éreztem (még dobni is akartam) aztán pár rész után rákaptam, és végül elégedetten álltam fel előle.

Reklámok

22 hozzászólás to “Anime kérdőív”

  1. Láttam már ezt a kérdőívet. 🙂 Az elejére személy szerint kapásból nem tudnék válaszolni legalább a 20-ig, mivel nem tudnék hirtelen 5 olyan animét felsorolni, amit igazán kedveltem volna (lévén elég keveset láttam, azokból meg nem jönne össze az az öt). Talán csak a DB/SM páros, meg a Bookgirl jöhet számításba.
    Jópár kérdésen elgondolkodtam. Legjobban utált karakter. 🙂 Naná, hogy Chibiusa. 😀
    Mivel nem láttam túl sokat, azok túlnyomó többsége is főleg ecchi (sajnos elsősorban ilyenek vannak indán), így nincs nagyon széles látóköröm ebben. Ecchik közül viszont amit nézhetőnek találtam, az vagy rendelkezett némi történettel is (Asobi ni iku yo – remélem jól írtam le a címét), vagy már önmaga paródiája volt, annyira túlzásba vitte a fanservice-t (Onii-chan no koto…). Újranézésre egyik sem alkalmas, de egyszer érdemes. Utóbbiban a sablonos poénok elég jól vannak elhelyezve a maguk helyére, így sikerült humorosnak találnom. 🙂 Persze, tudom, itt keveseket érdekel ez a műfaj. Ez személyes meglátás volt. Nem tartom nagy művészeti értékkel rendelkező animéknek, de egy megnézést megérdemeltek szerintem.

    • Indavideoval az a baj, hogy jórészt csak a newbie hypeokat, meg az Animaxos animéket pakolják rá fel, inkább torrenten keress.

      Chibiusát én is rühellem, ő kábé az anime világ Scrappy Doo-ja, vagyis az egyik legidegesítőbb, hasznavehetetlenebb support karakter. Viszont Haruhi még rajta is túl tesz, ráadásul ott ő a főszereplő.

      • Sajnos semmilyen tapasztalatom nincs torrenttel, meg hasonlókkal. Nem is nagyon merek hozzájuk nyúlni, mert képes vagyok szimplán bekapcsolással is elrontani egy számítógépet. 🙂
        Scrappy Doo… Na őt is szívesen agyon lőttem volna. 🙂 Mondjuk máig nem értem, mit tudtam gyerek koromban élvezni a Scooby Doo-n. Ma már iszonyú szánalmasnak érzem.

  2. zeneger01 Says:

    Hát lehet csak én érzem úgy de inkább a mai animéknek csinálták ezt a kérdőivet.
    A top tizen meg az első 5-6 kérdésen kívül a többi eléggé hülyeségnek tűnik számomra.
    De így gyorsan a top 10-et átírnám úgy, hogy melyik az amit bármikor megnéznél.

    1.Ranma 1/2
    2.Berserk
    3.Bastard!
    4.Tenchi Muyo
    5.Panty and Stocking
    6.Dragonball
    7.Dragon half
    8.Gunm
    9.Outlanders(kb Johji Manabe bármeilyk jobb munkálya idejöhetne)
    10. Slayers/Black Lagoon (holt verseny mert nem tudok dönteni.XD)

    • Az első 14 kérdés egyértelműen saunen fájtokra lett méretezve, a többivel nem volt gondom. =)

      A 10-es lista jó részével egyetértek, bár Alita azért annyira nem ütött nálam, akkor már inkább az első Genocyber ovat tenném a helyére. Outlanders-t még nem láttam, de hallottam már róla.

    • Az Outlanders OVA fele olyan jó sincs mint a teljes manga 😉

  3. Mondjuk még Hayao egész estés művei is jöhetnek. 🙂

  4. W00t, Monster az első helyen? Nem is tudtam, hogy láttad/ennyire bejött. 😀 Jó, valami mintha rémlene, hogy MAL-odon láttam egyszer, de itt a blogon nem sűrűn hoztad eddig fel. (Mondjuk én is előrébb raknám, mint anno, mikor 20.-nak lőttem be.)

    Btw a Top20-at én is jobban preferálom, már csak azért is, mert jócskán 10 fölött van azon cuccok száma, amiket úgy tényleg szívügyemnek tekintek.

    A plusz kérdések:
    43. Seirei no Moribito. Amilyen jól indult, ugyanazzal a lendülettel vált dögunalommá úgy kábé 5 rész után…
    44. Berserk. Annak ellenére, hogy anno minden szarnak elmondtam, meg el sem akartam kezdeni…
    45. Asszem a One Piece.
    46. Jöhet mindkettő; az újak között is akadnak gyöngyszemek, nem is kevés.
    47. Ha normálisan adaptálják a forrást, akkor igen, de sajnos ez egyre ritkább. :/
    48. Nem. Nagyon nem.
    49. Revaccsolni ált azokat szoktam, amiket DVD-re is kipakolok, kiírni viszont csak azokat a cuccokat szoktam, amik legalább a 8/10-et elérik. A gyakoriság pedig nálam is olyan 2-3 év.
    50. Ne legyen alapból csúnya vagy QAULITY-fest. Ennyi az alapelvárásom.
    51. Asszem ilyen nincs. Amit régen se szerettem műfajokat, azokat most se. : P
    52. Shounen-fight. Régen a rabja voltam – most már szimplán csak undorodom tőle. (Kivéve azt a pár címet, amiket mangában még mindig olvasok.)
    53. Tavaly a Hanasaku Iroha egy pont ideillő cím. Az első 8-10 rész baromira bejött, aztán a végére gyak nullára csökkent a lelkesedésem.
    54. Claymore. Az első 4-5 részt szó szerint ki kell bírni (emlékszem milyen nyögvenyelősen ment), utána viszont… nyam~.

    • Sok mindenről nem írtam/tettem még ki a blogra, de legalább tudok “meglepetést” okozni. =D

      Shounen fightokat én is szerettem, amíg csak a jobbakat ismertem. Aztán amilyen irányt vett a Bleach, a Narutoról már nem is beszélve, valahogy nagyon gyorsan elegem lett belőle. One Piecetől vártam a “megváltást” hisz mégiscsak Toei, akik tudnak ebben a műfajban, na meg mindenki csak áradozott róla, ehhez képest nem lettem épp meggyőzve. =|

      Claymore szörnyen kezdett, aztán jobb lett, bár én spec nem vagyok érte oda így sem.

  5. Jaj Peti mindig a cicababák mi? 😛
    Csuszát jól fel kellett volna képelni! Az R-ben volt is még valami szerepe a történetben (Black Lady) na de utána… -_-

    • Sztem lazán megérdemelte volna a szipojok sorsát. 🙂
      Mondjuk a Black Lady dolog jól sült el.

    • Csak nem a női féltékenység szólt belőled? =P

      Amúgy tudom, hogy rasszizmus, meg nem értem a “varázsát” de egyszerűen kábé az Air óta tele van a tököm a sok melankolikus, letargikus sliceal. Ilyenkor mindig az merül fel bennem, hogy: Jaj neeee! Már megint az kéne néznem, hogy XY és haverjai a saját balfaszságuk miatt képtelenek élni, és az egyetlen dolog, ami összeköti őket az, hogy ugyan úgy céltalanul fetrengenek tízen egy néhány részen keresztül az önsajnálatban? Hát köszönöm, de ezt kihagynám.

      Mint ahogy azt is, amikor ezt azzal próbálják “érdekessé” és “izgalmassá” tenni, hogy egy “nagyon setét” gothbige két nagyotmondás között a 10 méteres kardjával aprítja a random rapemonstöröket.

      Nem vagyok ellene a drámának, se a tragikus sorsnak, de könyörgöm, ne az legyen már a legnagyobb gond, hogy “8-évesen elveszett a plüssmacim, és kaptam érte két nagy pofont otthon”. Vagy hogy “a szerelmem hazudott nekem!!!44!”.

      Chibiusának az R után tényleg nem sok szerepe volt, (direkt kerülöm azt a szót, hogy haszna) annyi, hogy Mistress 9 miatta ébredt fel, és az S-ben ő spanolt össze a Pegazussal.

  6. 7. -> Erről a párosításról nem hallottam még, de élből úgy marhaság ahogy van.

    9. -> Garter performanszát én is bírtam, de Pantyé se volt rossz abban az értelemben, hogy a színésznő jól hozta az engrish szövegeket akcentusát annak ellenére, hogy a japánokak ritkán erősségük az angol szavak kiejtése.

    14. -> +1.

    31. -> Az Endless Eighthez még nem volt szerencsé(tlenség)em, de az olvasottak alapján valami azt súgja hogy nem fogja megszerettetni velem Haruhi karakterét.

    43. -> Számomra ugyan nem a GC volt a legnagyobb csalódás, már csak azért is mert eredetileg se néztem ki belőle jót, de nekem is erősen ott van abban a kategóriában ahol szívesen visszakérném a nézésére elcseszett időt.

    A pluszkérdéseket kölcsönveszem ha nem gond, a gameres kérdőívben tényleg voltak olyan kérdések amelyek itt is működnek. 🙂

    • A “zseniális” fanok sajnos mindenre képesek, főleg a fangirlök, akik aztán mindenkit képesek, mindenkivel összekavarni. Láttam már Vegeta X C18-at is, de a Simon X Yoko se ritka.

      Panty engrish szövegei egy bizonyos szinten már önironikusak voltak, pont azért, mert a legtöbb animében szörnyen elírják és/vagy rosszul ejtik ki még a nagyon alap szavakat is. Mint az Alert helyett Alalt, és a többi. =D

      Örülj a szerencsédnek, hogy a re-broadcastelt változatot nem láttad, mert annyiban különbözik az alaptól, hogy kapsz 8 résznyi önismétlő fillert.

      A kérdéseket nyugodtan viheted, nekem is menet közben jutott eszembe, hogy némelyik simán beillene. =)

      • A P&S OST az egyetlen tulajdonomban lévő japán merchandise, az utolsó fillérig megérte.

        Az utolsó pár kérdést én is hozzáilleszteném a saját listámhoz, köszi.

  7. Szerintem most már én is meg fogom csinálni ezt a kérdőívet… 😀 Kezdek hozzá kedvet kapni.

  8. Yuriko-chan Says:

    Ma két helyen is azt olvastam, hogy szeptembertől Dragon Ball Z lesz a Viasat6-on.

    • Az érdekes lenne… =)

      Bár azt figyelembe véve, hogy sok régi RTL-en anno adott rajzfilm is fut ott, mint a régi Batman, nem kizárt. Mindenesetre szívesebben látnám a Viasat 6, mint az Animax kezei között. =D

      • Érdekes, eddig viasat6-on sose láttam egyet se azok közül, amik anno rtl-en mentek. Néhány olyat láttam már, amit előtte a CN esti műsorában adtak (Batman of the future és társai). A DBZ-nek örülnék. Sajnos nem láttam anno végig.

  9. Yuriko-chan Says:

    A hír igaz: http://www.sorozatjunkie.hu/2012/08/15/ujra-szol-a-kamehameha/

    Nekünk nincs Viasat6-unk, legalábbis az én tévémen biztos nincs.

    • Tetszik, hogy valaki azzal érvel a hozzászólásokban, hogy a viasat brit kézben levő társaság, emiatt ha élne az ortt, nem nyúlhatna hozzá. Csak arra nem gondol, hogy az rtl klub meg a német rtl gyermeke. 😀

Vélemény, hozzászólás?

