Guilty Crown steals from Pearl Jam!

Épp tegnap néztem vissza néhányat, jó pár éve beszerzett/lementett klipek közül, amikor valami nagyon ismerőset láttam, csak épp arra nem jöttem rá, hol is láttam már én ezt. Ám még aznap, mikor nyugovóra hajtottam a fejem, hirtelen belém hasított a felismerés, hol is láttam már én ehhez nagyon hasonlót…

Egyébként több mondanivaló szorult az említett klipbe, mint az egész GC-be,bár ezzel szerintem nem mondtam újat… =)

Reklámok

21 hozzászólás to “Guilty Crown steals from Pearl Jam!”

  1. Amúgy a Yield a második kedvenc lemezem a Ten után, amit alapműnek tartok. A többi Pearl Jam lemez sosem tetszett, de jól felfedezted a párhuzamot a két kép között! 😀

  2. Ezen már meg sem lepődöm.

    A készítők eleve úgy álltak hozzá, hogy alaposan szétnéztek az ismertebb mecha-animék között, majd összelopkodták a szerintük leghasználhatóbb ötleteket. Nem véletlenül használják a lelkes anonok netszerte az NGE + Code Geass = GC képletet. :3 (Bár még mindig vannak olyanok, akik szentül állítják, hogy ez a cucc mennyire originál, sőt, volt olyan is, aki azt mondta, hogy a Code Geass másolt a GC-től… :D)

    • cheatergs Says:

      NGE + Code Geass = GC Akkor már lehetett volna Neon Code: Guilty, úgy még önirónia is adott.

      Erről a Pearl Jamről életemben nem hallottam, de nem is találtam róla semmit. Valami együttest hoz ki rá a G és a Yt is.
      Amúgy az ilyen jelenetek annyira snasszak animékben, hogy vsz akármelyik másikból vehették (tán még SM-ben is láttunk ilyet).

      • Talán azért, mert a Pearl Jam egy együttes, és a szóbanforgó kép a Do the Evolution nevű számuk videóklippjében szerepel =P.

      • SM-ben? Na ne kábíts… XD

      • cheatergs Says:

        Szabó Zoltán: Aha, szóval ezért.=D

        Péter: Fogalmam sincs, hogy az ilyen beállításos csókos jelenetekből melyik animében van, csak érzékeltetni akartam, hogy nem elég egyedi ahhoz, hogy ne fordulhatna elő simán máshol.

      • Na és ez miben befolyásolja azt a tényt, hogy én felismertem egy videoklip, és egy animés jelenet között a hasonlóságot, majd kitettem ide, pusztán érdekesség gyanánt? Semmiben, mint ahogy olyat se mondott senki, hogy ez egyedi eset lenne. Jézus ember, ennyire ne spilázd már túl azt, amit nem kéne. =)

      • cheatergs Says:

        Jó’ van, na!=)

    • Junchi: Az összelopkodással még nem is feltétlen lenne baj, hisz teszem azt a TTGL se született volna meg a Getter Robo nélkül, vagy a PaSwG se, a Dirty Pair nélkül, és még sorolhatnánk a végtelenségig. A gond inkább az, hogy az összehajigálást nem követte szakszerű összegyúrás, és érdemi formában tálalás.

      Egyébként nekem a Code Geasst se nagyon vette be a gyomrom. Kétségtelen, hogy jobb volt a GC-től, és az se kérdés, ki merített, kitől, de ettől még a Geezt megnézni kábé felért egy gayfestel, csak itt mechákkal vonultak fel a ratyik. =D

      • Ha gay-nek nem is mondanám, de az kétségtelen, hogy Clampék stílusa egy kissé… noss, meredek (hogy finoman fogalmazzak). 😀 De legalább a lányok (egy része) és a mechák prettyk voltak.

        Amúgy a Code Geass szerintem egy nagyon korrekt cucc – a Death Note-ot pölö kapásból hülyére veri, csak hát sajnos ezt is folytatni szándékoztak, amit viszont már csak a pocsék writing és az izzadságszag ügyes fúziójával tudnék jellemezni.

      • Meredek? A főszereplő és a haverja spec durvább yaoi alapanyagok, mint Naru+Sasu. =D

        A csajok közül egyedül arra emlékszem, hogy minden fan (szokás szerint) a zöldhajú tsunderéért volt oda, aki mondjuk dizájnra tényleg különbözött a többiektől, meg nézett is ki valahogy, de amúgy egyikőjük se különösebben jött be.

  3. Aki esetleg nem látta volna… Kurvanagy szám/videóklipp, és jah, több mondanivaló szorult belé, mint egy egész szezonnyi mai animébe…

  4. Ha nem ismerném a sorozatot akkor valószínű azt mondanám hogy afféle rejtett kikacsintás volt ez a Pearl Jamre, így viszont gondolom vagy úgy voltak vele hogy lopnak a PJ-től a “ugyan ki ismerné fel” szellemében, vagy egyszerűen a random koponya lesmárolása az “elvont és stílusosan darkos” téma odaát amit bele lehet vinni az amúgy is mély animuba. 😀 Ami egyébként olyan jól illik egy J-Pop klip alá hogy kezet is fognék azzal akinek volt elég ízlésficama ezt beletenni.

    • Valószínűleg az első eset állhatott elő, hisz gyakorlatilag ugyan azt szimbolizálja a szóban forgó jelenet, a “csókot a halállal”. Csak ahogy mondod, az ehhez párosított, erősen színezett, kristályos körítés, na meg a tény, hogy hagyományos emberi koponya helyett, itt valami Bleachre hajazó őz koponyát raktak bele, enyhén szólva nem azt az érzetet kelti, mint a PJ esetében.

Vélemény, hozzászólás?

