Három éves a blog!

Elérkezett hát ez a nap is, immár küldhetem óvodába. =)


Blog statisztikák

– Látogatók száma összesen: 425,172 találat
– Látogatók száma napi szinten: 398 találat átlagban.
– Bejegyzések száma: 416
– Kommentek száma: 9210

Magam részéről, elégedett vagyok az adatokkal. Úgy tűnik az év elején eszközölt stílusváltás, amihez nagyrészt sikerült tartanom magam, nem ment érezhetően az adatok rovására, igaz ha így lett volna, az se nagyon zavarna. =)


Top 10 bejegyzés nézettség alapján:

1. Yellowblight, avagy jelentés otaku frontról -> 15,318
2. Classic Games – v1 – Az epicek -> 9,171
3. Postal 2 – AWP (A Week in Paradise) Mod -> 6,087
4. Anime Sucks -> 5,608
5. Dragon Age: Origins -> 5,409
6. Panty & Stocking with Garterbelt – Egy “Angyali” történet -> 4,856
7. Top 20 Best Anime -> 4,132
8. A nagy Elfen Lied kiértékelés  -> 4,061
9. Top 20 Worst Anime -> 3,927
10. The Elder Scrolls V: Skyrim -> 3,879

Számottevő változás idén se történt ezen a téren. Az első helyezett évről-évre egyre inkább bebetonozza magát. =) A PaSwG úgy néz ki, máig a legolvasottabb anime kritikám, akárcsak a DAO, a gamer oldalon. =) Meglepettségre talán a Skyrim adott némi okot, hogy relatíve milyen gyorsan listás helyezést ért el, megelőzve több más, addig lista közelben lévő címet.


Top 10 bejegyzés kommentek száma alapján:

1. Anime Sucks -> 151
2. A nagy Elfen Lied kiértékelés -> 113
3. Mondocon 2011 második felvonás -> 103
4. Top 20 Worst Anime -> 103
5. Postal 2 – AWP (A Week in Paradise) Mod -> 101
6. Maundocon Fail 2011 -> 98
7. Panty & Stocking with Garterbelt – Egy “Angyali” történet -> 91
8. Virtual Bitch Hatsune Miku -> 91
9. My Little Sister Can’t Be This Cute – Egy szar anime -> 84
10. Kis Vuk – Sok pénzből, katasztróka -> 74

Ahogy a nézettségnél, úgy a kommenteknél is egyre fixebb az első hely birtoklójának státusza. =) Ami itt érdekes lehet, az a CP-s bejegyzések térnyerése, ami azért is emlékezetes, mert a blog 3-éves pályafutása alatt, a legnagyobb offenzíva volt, amit kaptam. Az Elfen ugyan gyanítom, hogy jövőre tovább fog nőni, hisz ha valamire, akkor erre bárminél nagyobb eséllyel ugranak rá. =)


Top 10 kommentelő:

1. Wagner -> 394
2. Benyoboy -> 361
3. Argus Solotov/Artemiev -> 345
4. Dodgers -> 234
5. quke -> 222
6. Soa Mark -> 203
7. cheatergs -> 188
8. SSally -> 171
9. Foma-> 156
10. Junchi -> 151

Wagner ugyan tartja még az első helyét, de szépen lassan jönnek azért fel a többiek is. Az újak közül külön gratulálok qukenak és fomának, Junchi is szépen összekapta magát, még chris92 csak épp 8 kommenttel csúszott le. =) Titkos szintén hozzátette a maga 2 forintját, 109 darab kommenttel. =D


Top 10 keresőszó

1. Hentai -> 3,562
2. Anime -> 2,693
3. Star Wars -> 1,248
4. Stalker -> 1,129
5. Shadow Warrior -> 1,077
6. Postal 2 -> 936
7. Skinhead -> 717
8. Mugen -> 679
9. Otaku -> 619
10. Cashfiesta -> 557

Továbbra is epic paradoxon, hogy bár 1 darab hentairól nem írtam a blogon, máig ez a legtöbbet használt keresőszó. Az anime szó ellenben 3 egész helyet javított, amit jóhiszeműen betudok annak, hogy idén megszaporodtak azért a korrekt hangvételű animus irományaim is. =) Ami még érdekes lehet, azaz otaku vs mugen párviadala, ezek szinte folyton oda-vissza előzik egymást.


Top 10 Rám kattintók listája:

1. benyoboy.wordpress.com -> 4,562
2. hardcoregamer102.wordpress.com -> 4,556
3. junchidono.wordpress.com -> 4,413
4. dodgers20.wordpress.com -> 3,656
5. youtube.com -> 2,688
6. thunder21.wordpress.com -> 1,529
7. dinkyyy.wordpress.com -> 1,228
8. siklara.wordpress.com -> 1,020
9. hitosan.wordpress.com -> 838
10. pitbulltorrent.eu -> 682

Benyo, Junchi, és Dodgers is szépen lépkednek fölfelé, a YT, és a pitbull viszont nem értem, hogy kerültek ide? =/ Előbbin ugyan van profilom, és onnét link a blogra, utóbbira viszont sose mentem fel.


Top 10 Rátok kattintók listája:

1. hardcoregamer102.wordpress.com -> 5,962
2. benyoboy.wordpress.com -> 4,195
3. junchidono.wordpress.com -> 3, 941
4. dodgers20.wordpress.com -> 2, 772
5. soamarko.wordpress.com -> 2, 641
6. thunder21.wordpress.com -> 1, 545
7. dinkyyy.wordpress.com -> 1, 338
8. hitosan.wordpress.com -> 1,197
9. skydragon.hu -> 907
10. siklara.wordpress.com -> 894

Érdekesen alakult eddig ez az év is, főleg ha visszatekintek arra, mikről írogattam még tavaly ilyenkor, kik jártak ide, kik jöttek azóta, hogy változott az összetétel, és a többi. Hogy lesz e 4. születésnap? Azt majd meglátjuk, remélem a jelenlegi forma mellett is megállom majd a helyem. =)

30 hozzászólás to “Három éves a blog!”

  1. “Titkos szintén hozzátette a maga 2 forintját, 109 darab kommenttel. =D”

    Amúgy ez az eddigi összes postom vagy csak az utóbbi egy év termése? 😀

    • Anno gondolkodtam rajta, hogy mindig csak az adott év dolgait mazsolázgassam ki, vagy az egészet. Aztán úgy döntöttem, inkább a második elvet választom, és all time alapján csinálom, hogy 3-év alatt, mi, hogy jött össze, mi, hogy változott.

      Egyébként ha 1-év alapján nézném, akkor is sacc/kábé ugyan ez a szitu, csak kisebb számokkal. =)

  2. Ja, meg Boldog Szülinapot a blognak, nem leszek már bunkó, ha postoltam! 🙂

  3. Isten éltesse a blogot!

    Mondjuk a leghosszabb blogom nekem 4 éves volt az utóbbiak elvéreztek 1-2 év után 😀

  4. Köszönöm! =)

    Bloggal én úgy vagyok, hogy anno gondolkoztam az újranyitáson, de ahogy magam ismerem, 1-2 év múlva azon is lenne annyi olyan bejegyzés, amit már letörölnék, újraírnék, hogy akkor inkább maradok 1-nél. Így kényelmesebb, és néha jó dolog visszaolvasgatni, a régi kommenteket. =)

  5. Isten éltesse a blogot!

    Amúgy van néha-néha pillanat, amikor én is elgondolkodok egy blog indításán, aztán gyorsan elhessegetem a gondolatot mert egy lusta dög vagyok, aki nem tudna miről írni! 🙂

    • Egy darabig hezitáltam én is anno, hogy nyissak e blogot, vagy sem, aztán addig, addig inspiráltak a jobbnál jobb bejegyzések, illetve az ott történt eszmecserék, viták, míg végül rábólintottam.

      Végső soron nem bántam meg, de szó, mi szó, ha tartalmas bejegyzéseket szeretnél írni, az bizony nem 10 perc alatt fog összejönni. =)

      • Magam is többször elgondolkodtam már blog indításon, de mindig elhessegetem magamtól ezt az ötletet. Ötleteim volnának, de a megvalósítás nem biztos, hogy menne 😀

      • Nyilván ehhez is kell egy bizonyos szintű készség, tehetség, de itt is áll az aranyszabály, hogy “gyakorlat teszi a mestert”. =) Van, aki elsőre olyat hoz össze, hogy évek múltán visszaolvasva is helytálló, van akinek meg még a 100. is olyan, hogy van még hová fejlődnie.

  6. Wow, hogy kommentáltam én ennyit, főleg úgy hogy a legtöbb anime ismertetőhöz hozzá se szóltam =P?… Nah mindegy, köszönöm a bronzérmet, és boldog szülinapot blog :D!

  7. A kezdetek óta itt vagy, és ha az animés kritikákhoz nem is nagyon, de máshoz hozzá szoktál szólni. =) Pláne, amikor valami agyfasz dologról írok. =D

  8. Az mondjuk igaz, agyfasz dolgokban expert vagyok =P.

  9. Arra sikerült már rájönnöm, hogy remek reklám vagyunk a másiknak, amit mi sem bizonyít jobban, minthogy mindkét listában harmadik lettem. Yey! 😀

    És persze HB, blog. :3

  10. Na igen, ez egy amolyan oda-vissza dolog. =) Bár igazából ez a legkevesebb/érdektelenebb, inkább az számít nekem, kikkel tudok jól eldumálgatni, erről-arról, akár itt, akár máshol. =)

  11. Nocsak, én is listás lettem 😀

  12. Bizony, egy ideje írogatsz már ide. =)

  13. Hoppá, de figyelmetlen vagyok. 🙂
    Boldog születésnapot a blognak

  14. B SZ! 🙂

  15. Kösz! =)

    Láttam múltkor átmentél privátba egy időre. =)

    • Jep, inkognitóba vonultam egy könyves oldalra való bekerülés miatt, nem akartam, hogy kiszórjanak azért, mert régen osztottam a nagy virtuális világba a könyveket boldog boldogtalannak. 🙂

  16. Ha akartam volna, akkor biztos nem jött volna össze az hogy a negyedik helyen szerepeljek mindhárom kategóriában. Ettől függetlenül gratula a harmadik évfordulóhoz. 🙂

  17. Hehe… boldogat! Lassan nyitnom kéne egy blogot, ha ennyit összetrombitáltam. 😀

  18. Én viszont pl. csak most találtam ide. Nemrég kezdtem kicsit nézelődni a nemzetközi anime-szcénában, meg a magyar blog-kinálatban és rátaláltam Kvakond-ra. Ott pedig legutóbb az AC.blog Túlélőcsomagjánál keltette fel a figyelmemet ez a ‘Péter’ nevű csípős nyelvű valaki. Beleolvasva a legnézettebb bejegyzésbe úgy tűnik érdemes volt idetalálnom és akad még nézelődni való errefelé.

    • Pedig tényleg nem állt szándékomban se kvakondot, se morwent kritizálni, sokkal inkább a listát, mert bizony annak tartalma, és a felvezető szövegben “ígértek” nem igazán vannak “szinkronban”. =)

      Mindenesetre, üdv a blogon! =)

  19. Nem semmi adatok , csak igy tovább, ami engem meglepett, hogy az utobbi időben megnőt az animés bejegyzések, az év lején azt hittem, hogy nem lessz több anime kritika.

  20. Kösz szépen! =)

    Jaja, mostanában felgyülemlett egy-két animés témájú post így az év végére, és még van is készülőben jelenleg vagy 2. =) Bár ahogy most így visszanéztem, év közben is írogattam azért, havonta, kéthavonta valamiről.

  21. Boldog 3. évfordulót kívánok utólag is! ^^

Vélemény, hozzászólás?

