Boldog Mikulást!

El se hiszem, hogy már itt tartunk az éveben, és alig pár hónapja még a nyár utolsó heteit élveztem, a leállás alatt. Tegnap leesett a hó, ma jöttek a mínuszok, én meg itthon punnyadok szabadságon, ma és holnap, mert azt is ki kell szépen lassan veszegetni. A csomagba kívánok mindenkinek, minden jót, csokit, mogyorót, vodkát!

claus

Reklámok

10 hozzászólás to “Boldog Mikulást!”

  1. Boldog Mikulást 😀
    Bizony, telik az idő. Maholnap itt a karácsony is.

  2. Ne is mond, perpillanat fogalmam sincs, miből oldom majd meg az ünnepek anyagi oldalát. =D

  3. Atyaég, néha én is megrémülök mennyire rohan az idő. Mindenesetre boldog Mikulást, a karácsony miatt ne főjön a fejed, én csak 3-4 nappal előtte szoktam megvenni a dolgokat a családnak! 😀

    • A családtagok, az még oké, na de a haveri társaság, a karácsonyi előtti, és a két ünnep közötti bulik… azok elég gyorsan elviszik a zsét. =D

  4. Nah, akkor én vagyok a legszorgosabb, mert már mindent beszereztem 😀

    • Valószínűleg jövőhéten, vagy az után kezdem majd el összeszedni az ajándékokat/kellékeket. Addig még van időm szétnézni, gondolkodni, mi érné meg jobban.

    • Na ezzel én is így vagyok. Csak tapasztalatból, mert az emberek java ilyenkor meg van őrülve szabályosan.

      • Hát hogy meg lesznek még jövőhéten, meg az után. =D Olyankor történnek olyan ritka események, mint hogy a húsboltnál a sor úgy néz ki, hogy benn állnak vagy 25-en, kint meg még 10-en. Persze a többségük az nyugger, és a kisnyugdíjából “csak” 20, 30K-t költ el. =D

  5. Hát én se szoktam elhamarkodni az ajándékszerzést =P… De jah, bódog mikulást meg karácsonyt meg mittomén. Én inkább a Yule-t ünneplem majd (“pogány karácsony”, ami márcsak azért is vicces, mert hát a karácsony a skandináv napforduló ünnepéből vett át úgy kb. mindent) mézsörrel a kézben. Hm, az pont dec. 21. Lehet ha eljön a világvége, én túl részeg leszek ahhoz hogy foglalkozzak vele :D.

  6. Végül is ja, a keresztény ünnepek egy jó része direkt a pogány ünnepek helyére lett “betolva”. Mégis, például a karácsony és a húsvét is pont jó példák arra, hogy a “ráhúzás” ellenére, az ünnep eredeti értelme, funkciója, mit sem változott, csak a körítés lett hozzá más. =)

Vélemény, hozzászólás?

