Tolvajkergetők

Tomcat megítélése egy eléggé megosztó téma, a nemzeti érzelmű, jobboldali emberek körében. Van aki pártolja, van aki köpönyegforgatónak tartja. Én úgy gondolom, különösebb állásfoglalás nélkül, hogy ő is csinált már sok mindent, és mint minden ember, bizonyára követett el hibákat. Ám hogy őszinte legyek, teszek arra, mi volt anno a kurucinfoval, sodival, és a többivel. Ami volt, elmúlt. A lényeg az, ami most van, a legújabb tevékenységük pedig mindenképp üdvözítő. Különösen azért tetszik, mert remekül rámutat arra, a rendőrség mennyire nem fordít kellő figyelmet erre, az amúgy országszinten jelentős problémára (se):

Sajnos a mi környékünkön is lerabolták már az összes lépcsőházat, és mint az esetek 95%-ában, az ellopott kerékpárok nem kerültek vissza a gazdáikhoz. Igaz, az itteni tolvajokat nem csak a biciklik, hanem a szánkók is érdekelték (nem derült ki, miért). Akinek nagy értékű bringája van, főleg ha rendszeresen használja, annak esetleg érdemes lehet elgondolkodni a spybike megvételén.

Reklámok

15 hozzászólás to “Tolvajkergetők”

  1. Hát igen, fasza környék ez a Csepel-sziget. Én már csak tudom. 😀
    Vannak itt rendőrök, de semmi komolyat nem csinálnak és ez a videóikból is látható.

  2. Általában az történik, hogy beteszik egy jó nagy stóc aljára a papírost, aztán fél, egy év múlva böffentenek egy olyat, hogy “bizonyíték hiányában abbahagyták a nyomozást”.

    Ugyan ez történt náluk is, majd utána kábé még egy év rá, elkapták az orgazdát egy másik megyében. Persze ez se sokatt számított, mert a tetű szabadlábon védekezhetett.

    Ezek után joggal érzi úgy az ember, hogy bizony csesznek a biciklilopásra, mint ahogy a fatolvajlásra, színesfém lopásra is. De ha valaki megunja, aztán a saját szakállára utánamegy a tolvajoknak, és azok kihívják a rendőrséget, hogy őket “zaklassák” máris ott teremnek a zsaruk.

  3. Most már Szigethalom is bajban van, hála az újévi bunyónak, ami egy roma banda és egy MTK bokszoló között volt.

    Tomcat-et én bírom, főleg amikor az MSZP székházában kifaggatta az összesz*rt képviselőt hogy kiket nevez fasisztáknak, illetve amikor az a bájgúnár idiótát a Jobbikból pofon vágta, akit ha jól emlékszem nem rég megint pofonvágtak – hát igen, a radikális hülyéket még a radikálisok sem viselnek el… XD

  4. chris92 Says:

    Tomcat tényleg egy provokatív és megosztó egyéniség, ugyanakkor nemegyszer ritka jó rálátása van arra, hogy miféle sötét, trutymó dolgok történnek ebben az országban. Ezzel a videósorozattal most szerzett nemegy riszpekt pontot nálam, mert volt hogy a mi biciklinket is ellopták, amikor a VIII. ker-hez közel laktunk.

  5. Heh, pont nemrég kezdtem követni én is ezt a sorozatot. Tomcattel konkrétan személyes élményeim is vannak, még anno a Bombagyár “korszakból”. Én se értek mindennel egyet, amit csinált a múltban, de ha van valaki ebben az országban, aki a körülményekbe beleszarva kiáll az elvei és az életszemlélete mellett, akkor az ő, így egyenesen faszságnak tartom őt “köpönyegforgatónak” titulálni.

    • Nem igazán hiszek az összeesküvés elméletekben, de szerintem az állt a dolgok hátterében, hogy Tomcat személye terhes lett nekik, így jobbnak látták “kiejteni” a köreikből. Ehhez pedig az volt a legegyszerűbb út, ha “árulónak” kiáltják ki.

      Sajnos sokan csak azt olvasták el, ami akkor a kuruc.info-ra kikerült, pedig az csak az “igazság” fele.

  6. Tomcatről nekem az a véleményem, hogy nézeteiben elég racionális, vállalja a véleményét, s ez által többre tartom, mintha egy pártkatona lenne, aki egy jelvény/jelkép mögé bújik. Ő se makulátlan, de hát ki az, aki politikával és aktualitásokkal foglalkozik?

    Magam pl. együtt dolgoztam rendőrökkel, mondjuk a mi környékünkön van pár, aki tényleg komolyan gondolja azt, amit csinál és nem lacafacázik. Csak ahogy ők mondták: sajnos ilyenből kevés van, s az olyan lusta dög munkatársak mellett a lelkesedésük is hamar megtörik. Mi se vagyunk tiszta környék a bűnözéstől, de például Ercsiben a Savanyúréten aztán ne tudjátok milyen helyzetek mennek időnként, amiket hallok. Mondjuk Érd már nyugisodik, bár nem bízok abba a “világ legnagyobb falujában”.

    • Hasonlóan vélekedek én is Tomcatről. Nyilván voltak mellényúlásai, de alapvetően képes nagyon jól rámutatni arra, alkalomadtán milyen mérhetetlenül hülyék, pitiánerek tudnak lenni egyesek.

  7. Hát, köszi Péter, jól elloptad a délutánomat!:) Annyira rákattantam, hogy végignéztem és most tűkön ülve várom a 15.részt! Jó kis websorozat volt, izgalmas, érdekes, tanulságos, “autentikus”. Azért voltak hibái, de láthatóan tudott fejlődni, változni – amit én mindig nagyon nagyra értékelek. Tomcat meg… hát keveset követtem a dolgait, de szerintem jobb lett volna, ha nem adja a nevét ehhez a szuper kis sorozathoz – most nem kéne azon gondolkoznom, hogy mennyi volt belőle a megjátszás, megrendezés, meg mi a politikai indíttatás, cél mögötte.

    • Tomcat múltjától lehetne vitázni, de szerintem ebben semmi politika nincs. Ha nagyon rosszmájú lennék, akkor azt mondanám, hogy a spybike-nak akarnak ezzel reklámot csinálni. Ám ha még ez is van mögötte, az amit csinálnak, és ahogy azt csinálják, az remek. Ha ezt reklámként fogom fel, akkor ez mindenképp jobb, mint a kereskedelmi TV-n a nyugdíjas mami, a vizelési problémáival. =D

  8. Kijött a 15., befejező rész. Érdekes volt, de nekem ez is kétarcú, mint a korábbiak némelyike. Mindenestre kíváncsi vagyok, hogy lesz-e folytatás.

  9. Kicsit én is érdekesnek éreztem ezt így, mint zárást, bár talán az érdekes nem a legjobb szó rá.

    Azért dicséretes, hogy szeretnének tovább lépni, és mernek nagyban gondolkodni, de valahogy nem sok esélyt látok arra, hogy amit szeretnének, az meg is fog valósulni, és hosszútávon eredményes lesz.

    A jó öreg szkepticizmuson azt mondatja velem (legalább is most), hogy ez után fog majd szépen lassan befuccsolni a dolog, de ne legyen igazam.

  10. Ha nagyon rosszmájú lennék, akkor erre azt mondanám, hogy “Nah bazdmeg Tomcat and CO. megint le akarja nyúlni az embereket, nem megy a polóbolt, mi?”… De szeretném azt hinni, hogy egyáltalán nem erről van szó.

Vélemény, hozzászólás?

