Parkour Fail

Általában véve, nincs rossz véleményem az extrém sportokról, de ez tényleg a legidiótábbak közé tartozik. 35 öltés, 19 lemez, és 38 csavar… vajon megérte majmot játszani, a beton dzsungelben?

Reklámok

19 hozzászólás to “Parkour Fail”

  1. zeneger01 Says:

    Magával a parkourral semmi gond szerintem. Csak ezt is ugye értelmen belül kéne csinálni mivel ezeket nehéz gyakorolni pl.: a háztetőről háztetőre ugrást.
    A falon futásos mozdulatok meg az érdekes út rövidítések amiket sokszor kitalálnak nekem tetszenek.:D
    Bár ez a srác szerintem csak begyakorolt pár dolgot és úgy volt vele, hogy neki ez semmi ezek után csak menni fog. Hát nem jött össze.

    Ez most offtopic de lenne egy kérdésem Péter. ha elkészítjük a PSwG szinkront akkor arról csinálnál egy posztot? Olyan fele baráti vagy nem tudom milyen gesztusként ha úgyis teleszel az első akinek küldök majd linket?

    • Én inkább felteszem az Assassin’s Creed vagy a Prototype valamelyik részét, ha háztetőkön szeretnék ugrálni. =D

      PaSwG dubról a post kritika is legyen, vagy simán csak promo? =)

      • zeneger01 Says:

        Igazából egy érdekes sport számomra. Sajnos olyat amit űznék bár inkább a szolidabb változatát. Az ilyen tetőkről ugrálást kihagynám.
        Bár van 1 srác a Tube-on aki levág egy lépcsőt felfelé. Ha megtalálom majd belinkelem.

        A PaSwG-ről:

        Én speciel úgy kérném, hogy kritika inkább.:D Szívesen fogadjuk elvégre csak akkor tudunk javítani az előadásunkon ha kritikát kapunk. Nem vagyunk azok akik csak pozitívat fogadnak el, az nem a mi stílusunk.
        Tőled meg szívesen fogadok/fugadunk azért mert még nem láttam olyat, hogy ok nélkül kössél bele valamibe.

        Ha (tudom, ‘ha’ van nem kezdünk mondatot de mégis) abba beletudsz majd szőni egy kis promóciót akkor annak ugyancsak örülnénk.:) A csapatból már mindenkinek mutattam azokat az irományaidat amik minket is tudtak érinteni. (Pl a weaboo-t mikor magyarázni kellett csak belinkeltem azt a posztod XD)

  2. Így szelektálódik ma a nép. Úgy kell neki, ha ilyen hobbit űz. Az ilyen extrém sportokat nehezen tudom megérteni, vagy elfogadni, de úgy vagyok vele, hogy akinek ez kell, az csinálja. Aztán viszont ne siránkozzon, ha baja lesz belőle. Én a ház tulaja helyében még az eresz javíttatását is rálőcsöltem volna.

    • Egy deszkázást, korizást, cangázást még megértek, de az ilyen random ötlettől vezérelt “akadálypályának nézem a várost” szerű dolgokat, már elég nehezen. Ha már ennyire mászkálni akar, miért nem megy hegyet mászni? =/

      De ugyan így nem értem azt a hülyeséget se, amibe most egyik ismerősöm bátyja vágott bele, ez a geocaching, amikor GPS-el mennek “kincset keresni”. Bár az ő esetében, valószínűleg már arról lehet szó, hogy addig se kell otthon lenni az asszonnyal. =D

      • Erről a geocachingről már hallottam, de különösebben nem izgat engem se. De ez legalább nem rongálja a környezetet. 🙂
        Mindenkinek megvan a maga perverziója ugyebár. Csak sajnos egyeseké káros saját és környezete egészségére, vagyontárgyai biztonságára.

      • Nos igen, ott max elveszik az erdőben, ha nagyon béna. Bár erről is hallottam már olyan storykat, amikor egy-egy ilyen kincskeresésnek, például bokatörés lett a vége. Igaz, ez egy sima túra alkalmával is benne van a pakliban.

  3. Ez szinte nekem fájt.

    • Az ilyen vagyánykodásoknak, előbb-utóbb ez lesz a vége.

      Amúgy ez a tetőn ugrálás, rohangálás, nem csak azért necces ám, mert esetleg leeshet, hanem mert be is szakadhat alatta, ha nem sík vasbeton az egész. A tető alatt meg kitudja, mi van.

  4. És még engem néznek hülyének a hagyományőrzéssel =P…

  5. A hagyományőrzés nem rossz, csak ne párosuljon sumér rokonság hittel. 🙂

    • Én az 1000-es évek elején élt varég (viking, ha úgy tetszik) zsoldosokat jelenítem meg, akik Szent István testőrségét képezték és maga Imre herceg volt a kapitányuk. Sokukat a Kalocsai Érsekségben telepítették le határvédelemre, a Kalocsa melletti, mára csak romokként létező Varajt nevű faluban élt a többségük. Erre vannak eredeti krónikák mind a Bizánci birodalomból, mind erről a területről, leírások, leletek különböző ásatásokról.
      Semmi közöm a mélymagyar-szíriuszi-mindenkitőlünkszármazik baromállatokhoz, és én is csak röhögni tudok rajtuk. Én a valódi történelemmel foglalkozom, vagy legalábbis ezzel a szeletével, nem ilyen elmebeteg szarságokkal =P.

      • Sajnos ha szóba jön a hagyományőrzés, az esetek többségében olyanokkal találkozom, akik ezeket a vadhajtásokat képviselik. Emiatt üdítő hír nekem, hogy te ezt és így csinálod. 🙂
        Röhögni már nem nagyon tudok a baromságaikon, mert szakmámból adódóan elég gyakran kapom a képembe a nézeteiket. Vitatkozni nem lehet velük, mert azt veszekedéssé és mocskolódássá alakítják át elég gyakran. A magas vérnyomásra meg nincs szükségem. Épp most zajlott le az MTA magyar őstörténeti konferenciája és a Fb-n máris terjednek a ferdítések, félremagyarázások, melyek egyetlen célja, hogy a kutatókat vaskalapos hazaárulónak bélyegezzék. A legutóbbiba még pártpolitikát is belevittek.

      • Mint mondtam, engem kurvára nem érdekelnek az ilyesmik, és igyekszem is magam távol tartani minden ilyesmitől. Elég szomorúan hallom, hogy a “hagyományőrzés” szó kapcsán neked ezek a tapasztalataid, pedig én szó szerint több száz olyan embert tudnék mutatni, akiknek úgyszint nem sok közük van a Sziriuszról jött agyhalottakhoz, hanem hozzám hasonlóan egy-egy történelmi periódust jelenítenek meg/kutatnak, és az adott kor minél autentikusabb megjelenítése a céljuk.

  6. Alapvetően nekem sincs gondom az parkourrel, hiszen végső soron ez is csak egy hobbi a sok közül és egészségére annak akinek ez kell, csak hát igen, mint mindent ezt is ésszel kellene csinálni és esetleg számba venni azt, hogy valóban képesnek érzi-e magát az illető az adott mutatványra, vagy csak annyira feltűnési viszketegsége van hogy az ilyesmi nem fordul meg a fejében. A videobeli srácnak is valószínű sokat segített volna az, hogy ha belegondolt volna abba hogy egyrészt szaltó közben jóval kevesebb ideje van felmérnie a dolgokat, másrészt egyáltalán abba hogy egy ilyen jellegű ugrást szaltóval megoldani majdhogynem biztos beutalót jelent a sürgősségire.

    • Na igen, nem ártott volna tervszerűen hozzáállni, és felmérni előtte az útvonalat, mert a spontán ötletektől vezérelt menőzésnek, ritkán lesz jó vége.

      Egy darabig kísértheti a sorsot, de nem valószínű, hogy ennyi elég is lesz az út végéig.

Vélemény, hozzászólás?

