Messenger Fail

msn-fuck-off

Gondolom sokan észrevettétek, vagy tapasztaltátok már, hogy a Microsoft megszüntette a saját messengerét, és helyette most már Skype-ot kell/kéne használni. Szerintem ez ugyanolyan fölösleges baromság, mint az, hogy a youtube állandóan cserélgeti a kezelőfelületet. Mert ott is rendre az van, hogy mire megszoknánk egyet, megint váltanak, ami csak arra jó, hogy percekig kelljen keresni azt a pár funkciót, aminek tényleg haszna van, és amit mindenki használ.

Na de üsse kő, ha már nincs más választás, akkor legyen Skype. Program fel, partnerek persze sehol, fasza. Kis utánajárással aztán kiderült, hogy a partnerfelismerés nem automatikus, hanem egyesíteni kell a Skype profilt, a régi MSN profillal, majd a programnál a Microsoft accountal bejelentkezni, és a partnerlistánál, a messenger listára váltani. Nyilván luxus volt azt elvárni (jelzem, szerintem rohadtul nem), hogy ha már a Microsoft, mindenképp rá akarta erőszakolni ezt az üzenetküldőt a népre, akkor az átállás zökkenőmentes legyen, és a felhasználóknak ne kelljen fölösleges köröket lefutni. De hát ez van (amit ettől még nem fogok szeretni).

Szidtam is az illetékesek felmenőit, mint a bokrot, de végül csak megcsináltam. Mindez volt péntek délután körül, erre ma bejelentkeztem, és naná, hogy a messenger lista teljesen üres… ez vajon miért nem lep meg? Szerintem szükségtelen részleteznem, milyen kitörést produkáltam az eset kapcsán, kábé amit ilyenkor szokás (vagy valami ehhez nagyon hasonlót).

Úgy hogy aki szeretné velem a kapcsolatot újra felvenni, az kérem vegyen fel újra, a címem ugyan az, mint volt. smhungary@freemail.hu

Reklámok

15 hozzászólás to “Messenger Fail”

  1. Engem mondjuk annyira nem zavart, mert skype-ot eddig is használtam, MSN-en meg kb. csak veled meg mégegy haverommal beszélgettem össz-vissz. Fölvettelek =P.

  2. Én van akikkel csak így tartottam a kapcsolatot, fejből meg nem tudom a címüket, és van akit még 2006-2007 körül vettem fel. Oké, hogy a közel 80 partnerből, kábé 10 az, akikkel a mai napig beszélek, de azokkal viszont szeretnék is beszélni, alkalomadtán. =)

  3. Nekem az egyesítés “csupán” hazavágta a kapcsolataim bő 80%-át, a nagyját egyszerűen törölte az elérések közül, így sokakat szabályosan újra fel kell vennem. Most Trilliant használok, abban a programban egyszerre tudom kezelni legalább a Skype-t, a megmaradt MSN romjait, a Trillian saját csatiját, a Google Talkot és az e-maileket, valamint a F@szbúkot és a Twittert. Ha előbb találom meg, minthogy egyesítem, akkor most több hajam és egy fokkal jobb idegeim lennének.

    • A vicc az egészben, hogy nekem pénteken még minden rendben volt. Aztán vasárnap estére hirtelen fogta és nullázta magát az egész lista, mindenfajta előjel nélkül.

      Ahogy szétnéztem a neten, többeknél is előfordult ugyan ez, aztán volt akinek idővel visszajött, majd megint eltűnt. =/ Nem tudom, mi a tarka f*szt csináltak a derék szakik, de valamit nagyon sikerült elkúrniuk.

  4. Ma reggelre engem se engedett fel se a 2009 se a 2011 verziójuval. De állítólag az aMSN használható, talán érdemes azt kipróbálni, ha a Skype nem megy.

    • Teszek majd vele egy próbát. Jó lenne, ha nem kéne újra összevadászni mindenkit.

      EDIT: Kösz, így már minden fasza, még jobb is, mint az alap Messenger volt. Hogy miért nem hallottam erről előbb? =)

  5. Rondar néven felvettelek a skype segítségével. Csak jelzek, nehogy ledöbbenj, ha megjelenik egy narancskardos fazon. =D

  6. Nekem szerencsére zökkenőmentes volt az átállás. Az pontosan nem rémlik, milyen lépéseket tettem, de azonnal átemelte a teljes partnerlistát, és akiknek írok azok megkapják az üzeneteket és fordítva (olvastam, hogy Skyperól nem mindig lehet normál MSNre küldeni, ha a partner még nem állt át – ez nálam nem jelentkezett)

    • Először nekem is minden klappolt, aztán viszont alig két nap múlva, váratlanul fogta és nullázta magát. =/

      Szerencsére, azóta megoldódott a dolog. Lassan szivárognak vissza az emberkék.

  7. Ezek a mai szolgáltatók. 🙂 Sajnos egyre többször tapasztalni, hogy a szolgáltatók az éterben ilyeneket elkövetnek. Mondjuk ez speciel engem nem érintett, mivel évek óta nem használom az msn-t, a skype-ra is felregeltem anno, azóta se használtam. De ha a játékpiac balfogásait nézzük, akkor valami hasonló káoszt látok (zűrös indítás nagy játékcímeknél, utólagos foltozások során felmerülő még nagyobb problémák, stb.).

    • Itt most konkrétan mire/mikre gondolsz?

      • a játékfejlesztői részleggel kapcsolatban, vagy úgy cuzammen a kommentem értelme érdekel? Lehet, zavarosan kapcsolódik a beszélgetéshez.
        Ha előbbi: akkor ott volt a D3 indítása, a SimCity indítása, az még most is zavarosan működik, vagy az új TR kapcsán is hallottam, hogy startkor voltak gubancok. A legjobb rálátásom viszont swtor-ra van. Már másfél éve tapasztalom, hogy a fejlesztőknek semmilyen elképzelése sincs arról, hogy kell mmo-t futtatni, menedzselni, pedig ennyi idő alatt már belerázódhattak volna.

      • Úgy értettem, hogy melyik játékra/játékokra gondoltál.

        A felsoroltakat én nem vettem meg, szóval nem tudom, hogy mit csesztek el a frissítésekkel még jobban. SW:ToR mondjuk nem csoda, mert a Bioware mindig is offline RPG-kben volt jó, úgy a DA:O-ig. Bár ha nagyon szigorúan veszem, akkor tényleg a Kotor volt az utolsó olyan játékuk, ami tényleg lenyűgözött. (Mily meglepő, abba még nem ártotta bele magát, az EA…)

      • A felsorolt játékokkal még én se játszottam, ill. nem vettem meg, úgyhogy csak a hírekből táplálkozom velük kapcsolatban. Egyedül swtor-al játszom. Amúgy jó játék az, csak BW-nél sok koncepció probléma van. Ezt azzal próbálják ellensúlyozni, hogy a felesleges farmville-vackokkal telepakolják már a játékot (amit valódi pénzért lehet megvenni), miközben a valódi problémákra nem jut idejük. Mondjuk a kedvencem azok a húzásaik, amikor megkérdik a népet, hogy melyik fajt/bolygót látnák szívesen, mint új elemet a játékban, aztán beraknak tök random valamit (értem ez alatt: tavaly szóba került az új faj, meg bolygó kérdése, erre most kiegészítőben kaptak a játékosok egy Makeb nevű új kreálmányt – ami amúgy jól működik – meg új faj címen bevezetik a cathar nevű fajt, ami sztem még csak top 10-es se lehetett a népszavazásnál).

Vélemény, hozzászólás?

