Kenshiro visits Ponyville

Kenshiro, nem szereti a meglepetéseket… =)

18 hozzászólás to “Kenshiro visits Ponyville”

  1. Priceless… 😀

    Amúgy Péter, gondoltam szólok, hogy megváltozott a blogom elérése…

  2. At last! 😀 Na mibe h kapta utána az oltást… XD

    • Az lett volna csoda, ha nem ment volna egy brony se, megvédeni a waifuját. =D

      Az is hatalmas life fail, amit a weeabook csinálnak, hogy 14-nek mondott, de 10-évesnek kinéző, agresszív, tsundere moe lolikat akarnak megerőszakolni, miközben egy korban, alkatra hozzájuk való, csendes, kedves, visszahúzódó lányhoz se mernek odamenni. De amit a Bronyk csinálnak… szóval itt már nem csak egy kurva nagy ellentmondásról van szó, ez már nem csak perverz, hanem itt már tényleg átlépünk egy határt. Mondjuk ahogy elnéztem a képeket róluk, a többségük tényleg olyan, hogy nem csak a “love, tolerance, and virginity” igaz rá, de kinézném belőlük, hogy amúgy megdugnának egy lovat… http://static3.fjcdn.com/comments/Bronies…+Need+I+say+more+_3104b6dff14f14ca84ac7615999bcf6f.jpg

      • Gondolom hiába is mondanám, hogy nem minden brony clopper is egyben, mert úgyis leszarod, jobb a fröcsögés, eltaláltam? A videó meg fantáziátlan szar, még ha lett volna valami sztorija (mit tudom én, behívják Kenshirót teázni, aztán a buli közepén durran el az agya, vagy bármi…), de ez tipikusan a 14 éves vérpistike stuff, aki nem bírja elviselni, hogy egy olyan sorozat népszerű, amit ő nem szeret, ezért “bosszúból” csinál egy videót, amiben kivégzi az egyik karaktert, miközben kurvára manlinek érzi magát. Ilyen szempontból nem sokban különbözik azoktól az otakuktól, akik feldarabolják 1-1 általuk gyűlölt animekarakter PVC figuráját, aztán utána büszkén fotózzák, hogy milyen jól helybenhagyták.

      • Úgy gondoltam evidens, hogy nem mindenkire érvényes, aki szereti ezt a pónis dolgot, és azokról beszélek, akik már átlépik azt a bizonyos határt, de ha ezt külön tisztázni kell, akkor tisztázom. =)

        Egyébként én úgy tudtam a brony, az olyasmi mint az otaku, plusz jómagam sohase voltam annak a híve, hogy valakik így külön felcímkézzék magukat, azért mert szeretnek valamit, de ha külön kifejezések vannak a normál és az elfajzott rajongóra, akkor elnézést a tudatlanságomért. Nem vagyok a fandomban jártas. =)

        A videó készítője, szerintem nem hater, és ahogy olvasgattam a kommenteket, egy-két kivétellel, az emberek értik is a poént. Köztük olyanok, akik amúgy szeretik ezt a pónis dolgot.

        A viszonyítási alapod pedig akkor állná meg a helyét, ha az illető mondjuk azt tölti fel, ahogy eléget egy MLP DVD-t. Ez a videó, távol áll attól, amit felvázolsz, feltehetően puszta szórakozásból készítette az illető.

      • “Úgy gondoltam evidens, hogy nem mindenkire érvényes, aki szereti ezt a pónis dolgot, és azokról beszélek, akik már átlépik azt a bizonyos határt, de ha ezt külön tisztázni kell, akkor tisztázom. =)”

        Oké, csak ez a postodból egyáltalán nem jött át, mivel te csak úgy írtad, hogy “amit a Bronyk csinálnak…”, ergo az összes fant egy kalap alá vetted, majd utána elkezdted felsorolni a lehető legbetegebb dolgokat, amiket össze tudtál róluk szedni a neten gyors google keresés alapján. Néha már unom ezt a “lejáratókampányt”, hogy előkapsz valamit (hol az animét, hol mást), ami aktuálisan népszerű és szándékosan a legrosszabb oldaláról írsz olyan formában, mintha más nem is lenne rájuk jellemző, csak ez a sok beteg baromság, aztán aki meg csak itt találkozik ezzel a szubkultúrával/jelenséggel/akármivel, az egyből elkönyveli valami perverz debilségnek és még be is kommenteli, hogy “fú, ezekről eddig még soha nem hallottam, de köszi Péter, ezek után kerülni fogom őket!”. (Elvégre utánaolvasni már nem is kell a dolognak, Péter blogja mindig hiteles és főleg objektív, és még véletlenül sem sarkít rohadtul. XD)

        “Egyébként én úgy tudtam a brony, az olyasmi mint az otaku,”

        Nem igazán, a brony/bróni (“brothers in ponies”) az kb. azt jelenti, hogy “a “MLP: Friendship is magic” című sorozat rajongója”. És ebbe beletartozik a “hetente megnézem az adott részt, oszt annyi” casual fantól kezdve a “pónikra szoktam kiverni” elborult állatig bárki. Ergo igen, vannak ilyen dilisek ebben a fandomban is (de komolyan, hol nem?), akik XY pónit kb. kinevezik a “waifujuknak”, meg Equestriában akarnak élni, meg mit tudom én, mit szeretnének még, viszont maga a bróni szó nem csak a fandomnak ezt az elfajzott rétegét jelenti, hanem kb. az egészet. Ellentétben ugye az otakuval, amit japánban eredetileg a nagyon elborult és függő fanokra használnak, függetlenül attól, hogy a hülye nyugati fanok úgy vették át, mintha ez valami elismerés lenne és büszkén használják magukra. A clopper meg a fapperből jött, ebből kitalálható, hogy ez az olyan súlyos fanok megkülönböztető jelzője, akik már a pónikra verik. Sok olyan bróni van, aki gyűlöli a cloppereket, mert szerintük ők a “fandom megrontói”, ergo már csak ezért sem állja meg a helyét az a megállapítás, hogy otaku = brony, csak nyugaton. (Persze mások is szeretik őket ezzel vádolni, részben a haterek, részben a drága jó amerikai TV, élén a Fox News nevű csatornával, akiknek szintén csak halvány ismerettöredékeik vannak a fandomról, de ennek ellenére olyan “jó” sztorikat összekombináltak már róluk, hogy az Echo TV-s Szaniszló könyörögne pár tippért. :P)

        “plusz jómagam sohase voltam annak a híve, hogy valakik így külön felcímkézzék magukat, azért mert szeretnek valamit”

        Pedig csinálják, mióta világ a világ, mert egy “kódnevet” könnyebb memorizálni és használni, mintha az ember körmondatban kezdi el magyarázni, hogy “XY sorozat rajongója vagyok”. De nem csak Póniban és animében van ilyen, pl. a Doctor Who fanok “Whovian”-oknak nevezik magukat, a Star Trekesek “trekky”-nek, meg tutira van még egy millió ilyen.

        “de ha külön kifejezések vannak a normál és az elfajzott rajongóra, akkor elnézést a tudatlanságomért. Nem vagyok a fandomban jártas. =)”

        Az még nem lenne baj, csak megint ilyen “fú, de megmondom a tutit” stílusban kezdtél el magyarázni egy olyan fandomról, aminek láthatóan csak a felszínét karcolgattad meg eddig, ráadásul anno egy teljes bejegyzést is szenteltél neki, hogy “frissiben” jól lehúzd, amikor még csak az első szezon ment le belőle, így nem is igazán értettem, hogy miért kell még mindig ezen a Pony témán ugrálni.

      • “Oké, csak ez a postodból egyáltalán nem jött át, mivel te csak úgy írtad, hogy “amit a Bronyk csinálnak…”, ergo az összes fant egy kalap alá vetted” -> Mint mondtam, én úgy tudtam, a brony az otakuhoz hasonló jelentéssel bír. =)

        “Néha már unom ezt a “lejáratókampányt”, hogy előkapsz valamit (hol az animét, hol mást), ami aktuálisan népszerű és szándékosan a legrosszabb oldaláról írsz olyan formában, mintha más nem is lenne rájuk jellemző, csak ez a sok beteg baromság, aztán aki meg csak itt találkozik ezzel a szubkultúrával/jelenséggel/akármivel, az egyből elkönyveli valami perverz debilségnek és még be is kommenteli, hogy “fú, ezekről eddig még soha nem hallottam, de köszi Péter, ezek után kerülni fogom őket!”.” -> Ezért volt illetve van az, hogy az anime + fandom oltós postok kapcsán mindig leírtam, hogy nem kell őket komolyan venni, de alaphangon is merem és mertem azt feltételezni, hogy az emberek döntő többsége, van azért annyira intelligens, hogy tisztában van ezzel (vagyis érti, amit olvas.). =) De ha még azaz eset is állt volna elő, amit feltételezel, aminek a valószínűsége egyébként, igencsak alacsony, akkor se hiszem, hogy nagyobb kárt okoztam volna vele, mint azok, akik például ennek az ellenkezőjét csinálták, ami azért lássuk be, sokkal gyakoribb eset. =) Sőt vannak, akik ezt valóban tömegeket megtévesztő szinten művelik, lásd az AA, ahol a Boondocks, és a Sailor Moon & the 7 Ballz is animeként van feltüntetve. =D

        Szerintem az emberek többsége, ha például elolvassa valamelyik régi, oltós bejegyzésemet, tudja azt, hogy részben valós problémákra világítok rá, de egyben érzi azt is, hogy szándékosan lett lesarkítva, eltúlozva, a hatás kedvéért. Most őszintén, például az, hogy “az anime virtuális drog” kábé annyira igaz, mint hogy “az animék műalkotások, és mély szimbolika rejlik bennük”. Ugyan úgy hülyeség mindkettő, így ebben a formában, csak még az enyém szándékos, és direkt ilyen, poénból, addig a másikat hajlamosak úgy kijelenteni, hogy komolyan is gondolják.

        Plusz azt is hozzátenném, hogy szerintem az, aki például úgy ahogy van, elhitte az én valamelyik anime és fandom oltós bejegyzésemet, az nem sokkal lehetett különb, mint az, aki készpénznek veszi azt, hogy az EL művészet. Ergo a fandom nem veszített vele sokat, hogy megspórol magának egy olyan emberkét, aki képtelen volt arra, hogy értelmezzen egy szöveget. =)

        Egyébként nem véletlenül kezdtem el konkrét példákat is felhozni akkortájt, illetve később átállni a normális hangvételű kritikákra. Pont azért, hogy lássák az emberek, egyrészt nem a levegőbe beszélek, másrészt nem úgy beszélek a műfajról, hogy semmit se ismerek belőle.

        Nyilván amikor valami népszerűvé válik, természetes, hogy az rengeteg hülyét és jó pár szélsőségest is ki fog termelni, ami alapján nyilván nem érdemes általánosítani, ugyanakkor úgy tenni sem érdemes, mint ha a probléma nem létezne. Szóval a negatívumok kiemelése, akár korrekt, akár szándékosan eltúlzott stílusban, nem feltétlenül okoz kárt, sőt egyesek figyelmét felhívhatja arra, hogy ilyen is van a sok jó mellett, és az ilyeneket, lehetőleg el kell kerülni.

  3. Ezt most be kell linkelnem egy pony-fan ismerősömnek 😀

  4. Így kell ezt lereagálni! ‘nyádat ijesztgesd! 😀

  5. chris92 Says:

    LOL, na ezen egy jó nagyot röhögtem. Amúgy egy tényleges talákozás valahogy tényleg így végződne! 🙂

    • Ha az animéből indulunk ki, akkor pont nem, mert Kenshiro a tipikus shounen hősökhöz hasonlóan, a jó és az ártatlanok védelmezője, szóval inkább az történne, hogy nem kéne összeszedni a harmónia elemeit (vagy miket) mert Kenshiro szétcsapná a francba az összes rosszat, a ponyk pedig élhetnének zavartalanul tovább. =)

      Amúgy tudom még ajánlani az Uminekós verziót, az is hatalmas lett. =D

  6. Lehet, hogy az én gépem rossz, de valamiért nem jelennek meg a videój. 😦

    Amúgy nem értem, miért lenne ez a videó “gonosz” és “vérpisti”… Deviant Art-on ennél sokkal durvábbak vannak, főleg egy bizonyos “N” betűs manga Twilight-ba illő shipping war-ja! XD

    • Hát ez tényleg “Party Hard”… =D Amikor 4 másodpercnél a gyerek letépi magáról a kapucnis pulóvert, és önmagából kikelve, mint bekólázott óvodások a hupikék törpikékre, elkezd páros lábbal ugrálva tombolni, ott elemi erővel tört ki belőlem a röhögés. =D

      Amúgy mit is mondhatnék erre… szóval ja, love, tolerance, and virginity, meg szar zene. =)

Vélemény, hozzászólás?

