Gyönyörű bugok =)

Hamarosan ismét lesz majd valami értelmesebb írás (még nem tudom, hogy film, vagy animu lesz előbb), addig is íme egy kis bug gyűjtemény, ha már úgyis gámerkedem. (UI: Lesz közte egy kakukktojás is.) =)

Na erre határozottan emlékszem, úgy történt, hogy meglőtten a fáni mellett lévő autót, mire a robbanás ereje szépen fölnyomta őt, a lámpavas tetejére. =)

Postal_2_bug

Max Payne 2, hulla a székben script failed.

max_payne_2_bug

Oblivion, és a törött terep.

Oblivion_bug

Büszke Stalkerek, egymásra találtak. =D

stalker_bug

Na igen, nem hiába kellett szét patchelni, a BF játékokat. =)

vietnam

Sims 2 vs haver fos Nvidia kártyája  =  1,0.

Sims2_bug_1

És még több Sims…

Sims2_bug_2 Sims2_bug_3

DeadIsland, fogast nyelt zombi… XD

DeadIsland_bug

Land of the Dead… Erről egyik haverom anno készített egy bemutatót, szóval én már csak röviden foglalnám össze a lényeget. =) Nos, képzeljetek el egy olyan játékot, ami nem okvetlenül rossz, egy jó engine ketyeg alatta, ami anno szépnek számított, viszont játékmenet szintjén az egész, több sebből vérzik. Bugosodni ritkán szokott, de amikor igen, akkor bizony elég látványos dolgokat tud produkálni. =)

zombie zombie3 zombie2 zombie1

16 hozzászólás to “Gyönyörű bugok =)”

  1. Törött terepet másutt is látni. 🙂 Nekem a nagy kedvenceim közé tartoznak a falba szoruló mobok. Swtorban többször találtam olyat, és nem lehetett őket kipiszkálni, plusz halhatatlanokká is váltak, ami olyan esetben bosszantó, amikor a kérdéses mob lemészárlása árán jutna tovább az ember.

    • MMO-kban gyakori az ilyesmi. WoW-ban például rendre táv sebeztek az ellenségek, meg bementek a talaj alá, fákon, házakon keresztülszaladtak. Kellett jó pár patch, mire ezek nagy részét kipucolták.

      Törött tereppel találkoztam anno a gothicban is, de ott nem volt vészes, mert attól hogy a textúra nem látszott, még rá lehetett menni a semmire is. =) Oblivionban viszont ilyenkor ténylegesen lyukas volt a pálya, vagyis simán kiestél a semmibe, majd meghaltál a játéktér alján.

  2. Jól hangzik. 😀 Az a baj, hogy swtorban inkább csak szaporodnak a bugok. Az utóbbi időkben rákaptak arra, hogy a patch-ekben csili-vili marhaságokkal halmozzák el a pénzes játékosokat a bugfix miatt. A távsebző mobról jut eszembe: vannak olyan esetek a játékban, amikor látsz egy mobot, ráugrasz és hirtelen teleportál vagy 30 méterrel és onnan kezd el lőni rád, vagy egyszerűen elszalad, s futhatunk utána arra a pontra, ahol ő gondolja, hogy kéne lennünk. A kései betöltés mellett a mellettünk hirtelen felbukkanó mob még az, ami bosszantó. Volt olyan, hogy el akarok sunnyugni a mob mellett, látom hol van, hatótávján kívül vagyok, majd egy ponton odaszalad hozzám és rám ront, mert valójában ő ott van, és nem amott.

    • Szerintem az egész SW:ToR olyan, hogy ha nincs az EA, akkor ez sem lenne. A Bioware nagyon jó offline RPG-ket tud összehozni, mert ahhoz remekül értenek, a multiplayer viszont, sohase volt az ő asztaluk, pláne nem az MMO.

      Az EA viszont, tudva mekkora sikere volt anno a Kotor-nak, úgy döntött, ezt a franchiset is megpróbálja alaposan megfejni, pláne hogy a régi SW Galaxies, körülbelül akkortájt fuccsolt be, amikor előjöttek a ToR ötletével.

      • cheatergs Says:

        Lucasarts se volt különb. Azok is kiadatták a Kotor 2-t bétásan, hazavágva Nihilus karakterét, megfosztva több mellékküldetéstől, bennehagyva desktopos bugokat. Maximum azért nem azok erőltették az MMO-t, mert nem volt hozzá elég keretük.

        A Bioware meg részemről a Baldur’s Gate 2-nél abbahagyta a játékkészítést. A Kotor-nál nekem mindig hiányérzetem volt, a Jade Empire-t nem ismerem, a Mass Effect már csak a “más nincs”-kategória, a Dragon Age-et meg először 110/60-nal uninstalláltam a harmadánál.

      • Szerintem a Kotor első része kifejezetten jó volt, a Mass Effect szintúgy, és bár igaz, hogy a DA:O-ból végül nem lett a Baldur’s Gate szellemi örököse (aminek szánták) de még így is egész kellemes volt.

      • Alapvetően nem érzem elkötelezve magam egyetlen kiadóhoz sem. Általában nem nézem, hogy ki adja ki, ha érdekel a cím/téma, és esetleg kellő hype van körülötte/jó kritikákat találok róla. Azt tudom, hogy Bio nem online profilú. Az EA-ről is tudom, hogy meglehetősen bevétel orientáltak. Azonban róluk már nem lehet azt állítani, hogy nem értenek az online játékokhoz. 🙂

  3. Jók 😀
    Nekem az volt az egyik kedvencem, mikor az egyik FPSben – talán a Half Lifeban de lehet a Medal of Honorban volt – gránáttal öltél meg egy ellent és az elrepült tőle, a holttest utána ott maradt egy percig a levegőben elterülve, majd szép lassan felemelkedett és a plafonon áthatolva eltűnt. A mennybe ment 😀

    • Az szerintem Medalban lehetett, mivel a HL-ben cafatokra estek szét az ellenfelek, ha közvetlen közelükben robbant egy gránát.

      Amúgy én inkább ennek az ellenkezőjével találkoztam, amikor nem felfelé, hanem lefelé, a talajba kezdtek süllyedni a hullák. =D GTA játékokban volt ez gyakori, igaz ott nem csak a hullák csinálták ezt, hanem szinte minden, ami mozgott. Például egyik küldetésben üldözz egy autót, mire bumm, az váratlanul átesik a hídon, egyenesen bele a vízbe. =D

      • A küldetésbugokat mindig utáltam. Az ember mindent jól csinál, erre még azért is imádkozni is kell, hogy a játék ne hülyüljön meg 😦
        Ilyen a Mafiában is volt, mikor vezetés közben a kocsival együtt beestünk két aszfalt-textúra közé. Vagy amikor a fehér autóban ülő főnököt kellett üldözni, erre azok rendre karamboloztak valamivel és szörnyethaltak 😀

      • Mafiában nekem olyan volt, hogy a bankos küldetésnél, amikor menekülni kéne, Tommy egyszerűen nem tudott beszállni a kocsiba, mert folyton azt magyarázta, hogy: “Ezt még sohase láttam, nem tudom, hogy kell kinyitni”. Vagyis a játék volt olyan rendes, és elfelejtette, hogy Lucas már megtanította nekünk. =D

        Ennél jobb volt a Mafia 2-ben, ahol egy checkpoint készítés alkalmával, kifagyott a játék, ami elcseszte a mentett állást is, így egy konkrét fejezetet kellett elölről kezdenem.

        Amúgy ha a főnök útközben meghal, az tudtommal nem okoz problémát, mert a küldetés úgyis sikeres lesz. Nekem legalább is volt olyan, hogy a reptér felé menet, sikerült őket nekitessékelnem egy oszlopnak, majd nemes egyszerűséggel kiszálltam és a társakkal közösen ripityára lőttük őket. =)

        GTA-nál amit nagyon utáltam, azok a távirányítós repülős, meg úgy alapból a repülős küldetések. Főleg a 3-ban volt ritka gány, ahol a Ceesna repülőt ugyan csak egyetlen alkalommal kellett használni, de az kész rémálom volt, mivel ott még nem lehetett külön szabályozni az emelkedést és a süllyedést, hanem automatikus volt a gázadás, fékezés függvényében.

        Ja és ha már GTA 3, akkor helikopter, ami noclip módban repült át mindenen, még az alagútba is utánad jött, úgy hogy felette tenger volt. =D

  4. Oh, bugok. Imádom őket, elég sokkal találkoztam, főleg szétesett, hiányos textúrákkal, vagy hiányzó elemekkel (ez nálam akkor volt ha szarrá modoltam az Obliviont :D) találkoztam. De az első tört Skyrimben is volt olyan, hogy eltűnt a textúra és minden, de csak úgy javíthattad, ha egy kicsit elidőztél a térkép fölött.

    • Oblivion nekem is akkor bugosodott főleg, ha szét modoltam. Viszont az ominózus screenshot akkor készült, amikor még az alap verzió volt fenn, tisztán. =)

      Mondjuk ez legalább ilyen egyszeri hülyeség volt, nem úgy mint a Morrowindban, aminek alap verzióját eredetiben kaptam még anno a videokártyához. Ott nekem konkrétan előjött az, a mint később kiderült, perzisztens bug, hogy hiába beszéltem Vivecben az adószedővel, a tolvaj macska ügyében, az a rohadék akkor se volt hajlandó, egy kukkot se elárulni, mert a scriptje nem érzékelte a változást. Szóval be kellett szereznem az első patchet, hogy tovább tudjam vinni a főszálat. =)

  5. chris92 Says:

    Imádom a bugokat, főleg a holttestekkel kapcsolatosakat, mert azok aztán képesek igazi absztrakt művészi alkotásként prezentálódni (kifacsarodás, beakadás, úszás, vagy extrém esetben mozgolódás, breakedance) de kedvencem volt, amikor egy B kategóriás FPS-ben a mentés betöltése után, átestem a padlótextúrán, ki a semmibe. 😀

    • Ebben az esetben, ajánlom hogy tégy egy próbát, az ominózus Land of the Dead-el. =) Egyik haverom készített róla anno egy bemutatót, hihetetlen dolgok vannak benne… =D

  6. Hú hallod, kemény az sims2s bug! Jól összeomlott a grafikus motor! 😀

Vélemény, hozzászólás?

