Kocsma Kombat

Ekkora balfaszt… saját magát ütötte ki. =D

10 hozzászólás to “Kocsma Kombat”

  1. Ez haláli 😀 Oroszok tudnak még nagyokat produkálni. Kedvencem, mikor meghúz egy kocsit és el akar menekülni a felelősségre vonás elől, erre végigszántja a többi kocsit, majd felborul.

    • Még anno kaptam egy CD-t, amin különféle vicces videók voltak, köztük volt körülbelül 6 olyan kisebb videó, ami oroszokról készült. Olyan nemnormális dolgokat csináltak, amire még a részegség se magyarázat. Hozzájuk képest a Jackass, sehol se volt. =D

  2. Ismerem ezt, igazi klasszikus! 🙂
    Az oroszokról meg elég annyit, hogy én car crash compilation-ket szoktam nézni, olyan karambolokat és vezetési nonszenszeket tudnak produkálni, hogy az ember azt hiszi agyukra ment a sok Burnout. 😀

  3. Imádom Pempi videóit! 😀

    • Én leginkább azt bírom benne, hogy régi, jól ismert videókból, filmekből, mennyi baromságot össze tud rakni, még most is. =)

      A mauglis jó lett, de nekem most inkább ez jön be az újak közül. Jobb lett, mint az előző 2…

  4. Imádom az ilyen videókat, és az ezekkel táplált sztereotípiákat a különféle népek felé. 😀 Szerinted a magyarokra mi illene a legjobban ? A legnagyobb alkoholisták max még mindig csak a harmadikok lehetnénk, olyan igazi csak ránk mondhatóra gondolok,,,

    • Nos anno beszélgettem erről (is) pár külföldi illetővel, közülük az egyik mondott egy olyat, amiben szerintem lehet valami, hogy: “A nemzetek olyanok, mint az ételeik…”

      Szerintem, mi Magyarok, elég temperamentumosak, hevesek vagyunk, szeretünk benne lenni “minden balhéban” és néha el is ragadtatjuk magunkat. Ugyanakkor tudunk nagyon rendesek, segítőkészek is lenni. Hajlamosak vagyunk a pesszimizmusra, de tudunk önfeledten mulatni is.

Vélemény, hozzászólás?

